Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
11.8.2012 16:34
säiliö auki painetta polkimeen eli poljet vähän aikaa nipan olleesa kiini, sitten poljet polkimen pohjaan ja aukaset nipan kun oot aukassu nipan lasket polkimesta irti niin pitäs tulla nestettä, sitten taas nippa kiinni ja pumppaat painetta ja poljin pohjaan ja nippa auki ja poljin ylös toistat tuota niin kauan että ei tuu ilmakuplia.
11.8.2012 18:15
mites isoa suutinta kannatais katella? nyt on 96 ja tuntuu että ryyppy päällä kiihtyy hieman paremmin. putkesta on kuri pois ja mopo on mrt power up -10
11.8.2012 18:34
laita joku 105 tai 110 ja ota ilmanputsarin levypois
jos otat ilmanputsarin levyn pois nii 110 varmaan itellä ainakin on ja hyvin pelittää
11.8.2012 19:22
hmph. Laitoin 82 suuttimen ja otin reikälevun pois, nytten tuntuu että kulkee huonommin..
Nopeutta en tiedä koska mittari reistaa
'Kaisse pitää porata kuri kokonaan pois, Kuinka paksulla ja kuinka syvälle sitä pitää sorvata?
Toinen kysymys vielä että miten kaasukahvasta saa ton löysän pois?
Autokoulun jammussa oli löysäää parimilliä, tossa on nytten varmaa 5 senttiä..
11.8.2012 19:56
painas ryyppyyy et kulkeeko paremmin voisin sanoa että, koska otit reikälevyn pois suutin on liian pieni :P
ja siinä kaasuvaierissa on sellane metallinen pultti (kaasukahvan rungonvieressä ihan) jonka sisällä se vaieri kulkee en oo varma et kiristetyykö se siitä kun ei ole mulla koskaan sitä löysää tullut
ja kurista en osaa sanoa ku itellä oli erillainen sellane laippa vaan jos kokonaan jyystät pois nii sittehä se on helppo homma otat vaa ison terän ja jyystät tai sitte dremelin
ja jos mittaris reistaa on joku johto poikki sieltä.. massa vika tahtoo olla..
11.8.2012 23:20
Noh, mittari näköjään toimiikin nyt ja hikiseen meni kauheeseen alamäkeeen 60
suoralla saa nippanappa 50
Voiko johtua siitä että kaasukahvassa tosiaan on vaikka kuinkapaljon löysää, ja ei mitään käryä miten sen saa pois. Siitä metallisesta jutusta ei oo mitään hyötyä, avasin sen kopan eikä sieltäkään saanut kiristettyä
Painaa ryyppyä ei tapahdu yhtään mitää, huomenna voisi sitä kuria poraillla ja laittaa isompaa suutinta
Annelista ku ei kule toi mopo mihinkää
ylämäkiiin hyytyy ihan täysin..
12.8.2012 11:34
kuri kokonaa pois ja joku 105 110 suutin nii rupee kulkee ja jos ei vääntö riitä laita 11 70 välit kyllä vääntää voin sanoo
12.8.2012 11:53
Siis se kaasuvaijeri kun tulee sinne kaasukahvaan, niin ennen sitä on semmonen metalliputki mihin se vaijeri menee, siinä on semmonen mutterin tapanen jota pyöritetään, eli sitä kun pidennät niin löysät lähtee pois. Ja ilman kuria on turha kuvitella 60 tasasella.
12.8.2012 17:46
poralla voi siis vetää sinne syvemmällekki, ettei tarvi porata vaan sitä alun könttiä pois?:D
12.8.2012 17:52
kohan et putken läpi poraa...
12.8.2012 19:35
hihi,mikähän johto on sulanut poikki kun vasen vilkku ei toimi.. vilkun sijasta rupiaa vilkkumaan valot..
13.8.2012 21:03
varmaan joku vasemman vilkun johto
tai sitte jännitteen säädin kärähtäny
13.8.2012 22:47
Tais vaan olla oikosulku jossain, nytte toimii taas:)
btw, porasin kuria taas vähäsen ja laitoin 100 suuttimen, on vähän liian iso mutta eise menoo haittaa:D
Porakoneesta loppu puhti niin en sitte saanu porailtua sitä vie paremmin, suoralla edelleenki vauhtia saa sen 53, ottiko ees päähän kun tyttö vetää skootterilla mun ohitte..
Noh, minkäs teeet
14.8.2012 15:50
vaiha välityksia ja ota se vauhinsurma kokonaa pois sieltä putkesta kaikkein paras tapa. pora tuskin tosiaan jaksaa, että viila käteen jo hommiin tai sitten vaa dremeli jos löytyy
14.8.2012 20:12
Nonii nyt kulkee
kaverin iskällä kun oma autokorjaamo
Paineilmaporalla 12mm terällä vedettiin siitä läpi, suutin 110 ja reikälevy pois
Kuinkahan lujaa noilla vakio väleillä pääsee?
Mittari kun ei toimi, kaveri jäi derbeineen kauas taakse joka kulkee 63
Ei mitään käryä paljonko menee mutta ihan kiitettävästi