Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
30.12.2011 18:17
No itellä ainakin siitä klemmarin kohdilta oli väljästyny se koko paska, ja sitten kaasari jäi sen syystä vähän vinoon ja painoi sitä letkua siten että siihen jäi rakoa.
Korjattiin ukon kanssa sillai vika että alkuperäinen klemmari vittuun ja semmoinen perus pilipali klemmari laitettiin tilalle (semmonen mitä esim. autojen vapareitten yms. kiinnityksessä käytetään).
Ite muistaakseni ainakin putki piti purkaa edestä, että pääsee helpommin käsiks. No, eipä ole iso homma
1.1.2012 12:52
Mikä kaasuvaijeri toho säxää menee ku tarviis uuren. Meneekö esim 00 sendan kaasuvaijeri?
1.1.2012 16:41
nonni sanokaas ny ky meikäläiseltä löytyy tehari ja aattelin lyöd 86 suuttime kiinni ja tietenki liia iso... ja siinä sitte rassaili kaikkee irrotin vissii kaasari viis kertaa ja pohja siit neljästi ja tanki ja öljy boxit pois ja otin siitä kaasarista sen ilma kurin poies (minkä laitoin sitten myöhemmi takasi) ja sääsin sitte ilmaa nii vitu pienel mut ei silti auttanu mitää jote vanha suutin takasi ja hörähti nätisti käyntii mut ku o tällee -3 - -5 astet pakkast nii ei vittu meinaa millää lähtee käyntii ja kierrokset leijjailee iha vitusti ( ei varma voiko johtuu siitä ku kaasu oli nii vitu jääs et väänsi väkisi ja sielt kuulu se perus naks ja ei sen jälkee oo lähteny kynnol)
1.1.2012 16:51
Teharin kans pitäs olla ~90suutin hyvä ja tälleen pakkasilla varmaan vähä isompi. Ootko kattonu ettei oo imuvuotoja jne?
1.1.2012 17:55
Iha liian pieni suutin teharille
2.1.2012 14:39
Kondi19797 kirjoitti:Mikä kaasuvaijeri toho säxää menee ku tarviis uuren. Meneekö esim 00 sendan kaasuvaijeri?
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/kaasu ... -5408.html
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 3.1.2012 0:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Poistettu mainostus.
3.1.2012 14:01
mikähä mahtaa vaivata 06 sxää ku mittariin tulee kyllä punainen taustavalo ,mutta mitään numeroita ei näy, eli mittari on aivan punainen. vilkut valot yms kyllä toimii
ja toinen ongelma on että ei meinaa käydä eikä edes lähteä käyntiin näin kostealla ilmalla . virityksiä gianellin putkisto sekä rajoittamaton cdi
3.1.2012 14:19
Mikä suutin giannellin kanssa? Ja näissä ei oo rajotettua cdi:tä ollukkaan..
3.1.2012 14:40
sama kuin kesällä, muistaakseni 90
3.1.2012 14:41
Koitappas sitte pari numeroa isompaa suutinta, samalla kannattaa säätää ilmaruuvia
4.1.2012 2:17
joo,oh itsellä öljy- ja lämpövalot paloi miten huvittaa , nyt talvi"pakkasilla" löin virrat päälle normaalisti ja mittari näyttää omiaan bensavalo palaa koko ajan , töötti pitää pientä sirinää tai ei mitään ja tööttiä painaessa nopeus pomppii 70 , 130 ja kaikennäköstä epärealistista. sulake on ehjä..jotain kosketushäikkää ilmeisesti.. täytyypi alkaa huomenissa kattomaan
4.1.2012 3:02
Lataa akku.
4.1.2012 8:19
Tai putsaa akun navat ja laita ne johdot siihen tiukasti kiinni, voi johtua siitäkin jos akku on täynnä.
4.1.2012 11:40
Aloitusviestiin viitaten, aika heikkoa porukkaa säätämään pärriä. Ite ajanu tyhjätyllä vakioputkella 96 Gepsiin, ja mittariin 94.. Kuseepa vielä alaspäin tuo Aprilian digimittari. Nyt ihan mielenkiinnolla koitin Turbokittiä, edessä 13h ja takana vakio, 53 muistaakseni. Tuloksena 101 gepsiin 50kg jantterin alla. Muuten vakiokamoilla siis ajettu, ainoastaan ilmanputsarin kuri pois ja asianmukaiset säädöt.
Sitte ihan kysymykseen, kuinka tuo takaswingi on tuossa koneessa/rungossa kiinni, meinaan tuo pultti ei lähe sitte millään irti.. Mutteri lähti kyllä nätisti toiselta puolelta, mutta ei lähe hakkaamalla, eikä kiertämällä irti.. Neuvoja?
4.1.2012 15:51
Se on varmaan ruostunu kiinni, koita lämmittää ja hakata irti sitä. Ja sen mäki haluun nähä ku vedät kurittomalla 96kmh