Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Viritys

15.9.2011 20:34

Tottakai sillä saa enemmän tehoa kuin 70cc airsalilla :lol:
Metrakitti on paljon kireemmäksi tehty kuin airsal...tosin maksaakin puolet enemmän.

Re: Viritys

20.9.2011 19:41

Mikä ois paras vahvistettu kampiakseli?
&
Mikä ois paras kisakytkin? :D

Re: Viritys

24.9.2011 20:06

Mihin on/off Rajoitin pitää kytkeä Rieju smx 06. Toinen maihin ja toinen minkä värisee johtoon? :s
EI OLE POWER UP.

Re: Viritys

8.10.2011 16:10

sane17 kirjoitti:Mikä ois paras vahvistettu kampiakseli?
&
Mikä ois paras kisakytkin? :D

En tiedä parhaasta mutta metrakitin kisakytkin on ainakin semmonen että ei pitäs kyllä kovin herkästi luistaa. Varmaan kampurakin on laadukasta tavaraa.

Re: Viritys

15.10.2011 12:01

Kertokaas kokeneemmat perusteelliset ohjeet kuinka otan riejusta tuoreöljyvoitelun pois käytöstä?

Re: Viritys

15.10.2011 12:20

Ei kai siinä muuta ku poistat tuorevoitelun sisus kalut ja poistat öljyt ja siirrät tankkiin

Re: Viritys

22.10.2011 1:13

Mul on rieju mrt power up -11 ja kulkee 60-64 huutaa rajotin mutta viikonloppuna vois porata.
välit 13/62 100 suutin ja kuri pois. kaveri sano et tuos on eri boxi kuin muissa riejuissa?
sit toinen kaveri sano et ihan sama se on kuin rieju rrx -07 power upissa.
sit kun on porattu kulkee sen 70? mitäs sitte vois laittaa viriä, olisko tegnigasin tehari? kulkee nnuolla sitte ? mikä suutin olis soppeli? 85-90 ku sais kulkemaan olisin iloinen sakoista :D

Re: Viritys

22.10.2011 2:06

Dellorto boksi on se josta kaikki puhuu...
Tecnigas on joo hyvä tehari. Itse sanoisin parhaaksi vakiopannulle, noilla väleillä ite saanu gps 86. Suutin omassa riejussa oli 105 suutin, sulla varmaan joku 95-110 välillä kans.
Viimeksi muokannut M-65 päivämäärä 22.10.2011 2:38, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Viritys

22.10.2011 2:22

Voi kai sen "EFI" cdi boksinkin porata, mutta siinä on eri porauskohta. Minulla on vuoden 11 MRT power up ja sen cdistä ei ole tietoa. Ohjekirjassa lukee sytytyksen kohdalla "Ducati" ja perässä jotain numeroita ja muuta shittiä.

Re: Viritys

22.10.2011 8:41

"EFI":n pystyy poraamaan myös, muistaakseni jossain aiemmin MRT topicissa oli siihen ohjeetkin...

Re: Viritys

23.10.2011 4:24

Onko tuo EFI boksi sitten kaikissa -11 power up malleissa vai vaan tietyn tuontierän jälkeen?
Kuinka tunnistan EFI boksin?
Saisin meinaan halvalla poratun moric cdin. Sitähän on käytetty yamaha DTssä joten passaisiko se riejuun? Kyseessä siis pelkkä CDI, tarvitseeko muuta vaihtaa?

Re: Viritys

23.10.2011 9:04

Periaatteessa deeteen moric voisi käydä, koska staattori sama, mutta johdotukset joutuisit tekemään kokonaan itse. MRT-topicissa on kuvakin EFI:n boksista...

Re: Viritys

23.10.2011 14:48

Johdot tulisi mukaan, mutta sopivuudesta ei ole tietoa. Paljonkohan tollasella olisi sitten arvoa? Aika halvalla meinaan saisin.

Re: Viritys

27.10.2011 10:52

Mulla on Tk Lacada,13/53tai54 välit mikä suutin on hyvä? nyt on 110 ja röpisee ihan v.... alussa mutta kun sen saaa yläkiekoille toimii moitteetta. Ei power up malli. ;) Kaasutin vakio eli 16mm.

Re: Viritys

28.10.2011 15:15

Jos kaasu pohjassa lähet kiihyttää niin pitää pienempää suutinta laittaa. Ite käytin gianellilla 105 ja toimi täydellisesti. Kannattaa muuten ottaa ilmanputsarista se jumalaton lätkä pois. Toimii paljon paremmin ja on kierrosherkempi :D