Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Monkey viritys ja tekniikka

4.5.2011 21:02

Moposportista kannattaa kysellä. Ois aika ihme jos ei löytys ;)

Re: Monkey viritys ja tekniikka

5.5.2011 19:53

.
Viimeksi muokannut JiK päivämäärä 5.5.2011 20:34, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Monkey viritys ja tekniikka

5.5.2011 20:17

Sitä pientä mutteerii pitää kiertää kiinnippäin.
Sä oot ilmeisesti löysentäny ketjuja.

E: Jos ei silti kiristy ni on varmaa kierteet menny.

Re: Monkey viritys ja tekniikka

5.5.2011 20:35

h0nda kirjoitti:Sitä pientä mutteerii pitää kiertää kiinnippäin.
Sä oot ilmeisesti löysentäny ketjuja.

E: Jos ei silti kiristy ni on varmaa kierteet menny.


Joo kiitti sain ne kiristettyy loppujen lopuks :D

Re: Monkey viritys ja tekniikka

6.5.2011 22:34

Terve! Iskin tollase zongshen 125 koneen mankiin kiinni, ja huomasin että pohjalevystä on impulssikäämin kiinnikkeet paskana. Mistä löytyisi pohjalevy ja impulssikäämi tähän moottoriin? Käykö samurai 110 osat? Jingpongin vakiopohjalevy olisi käynyt mutta staattorin kiinnikkeet eivät täsmänneet.

Re: Monkey viritys ja tekniikka

7.5.2011 0:11

Mikä on 19mm jingken vakio suutin? Pitäs pienempää tunkee kiinni ;s

Re: Monkey viritys ja tekniikka

7.5.2011 8:52

Taitaa olla 75.
Tyhjäkäyntisuutin 40.

Re: Monkey viritys ja tekniikka

7.5.2011 12:08

Mikä toi eturattaan kiinnitysjutun+ruuvien tehtävä on? Vaihoin eturattaan eikä se ainakaan mitenkään sitä lukitse mulla :roll:

Re: Monkey viritys ja tekniikka

7.5.2011 14:11

Pasikiainen kirjoitti:Mikä toi eturattaan kiinnitysjutun+ruuvien tehtävä on? Vaihoin eturattaan eikä se ainakaan mitenkään sitä lukitse mulla :roll:
Sie oot laittanu sen väärin, se levy pitää olla sillee siinä paikallaa että se ei päästä eturatasta poikkee..

Re: Monkey viritys ja tekniikka

7.5.2011 14:14

Ok.

Mut tota, availin ilmanputsarin ja sieltä oli se suodatinosa murentunut, oli kai sit niin vanha :roll:
Noh, voiko se ilmanputsarin osan leikata piperista sopivaksi?

Re: Monkey viritys ja tekniikka

7.5.2011 14:26

Kyl ainakin mun järjen mukaan.

Re: Monkey viritys ja tekniikka

7.5.2011 14:38

Mites nytkun tuon kytkimen säädön kanssa onkelmia.. :x

Kun säätää sieltä kytkinkopan pikku kolosta sitä ruuvia niin että alkaa kiristymään ja löysää sitten 1/4 osa kierrosta ja sitten siitä vaijerin kiristys kohdasta joutuu kiristää tappiin asti että kytkin edes ottaa.. Ja sillonkin kun lähtee liikkeelle ja päästää kytkintä nii otta heti ja kytkin pohjassa kun kaasuttaa niin tahtoo liikkua etiäppäin.. :roll: Kun eikös kytkimen kuuluisi ottaa ihan lopussa kun vipua päästää..??

Että mihin suuntaan pitäis säätää ja mistä..?? :|

Sry jos tuli vähä sekava..

Re: Monkey viritys ja tekniikka

7.5.2011 14:40

h0nda kirjoitti:Kyl ainakin mun järjen mukaan.

Hyvä. Löytyskö mitään kuvaa, miten se ilmanputsari kootaan, kun siinä on se metalliosa, miten se tulee :roll:

Re: Monkey viritys ja tekniikka

7.5.2011 18:17

Ekaksi tulee se puoli mikä tulee kaasariin kiinni, sitten suodatin, sen jälkeen se metalliläpyskä niin että kovera puoli on suodatinta päin. Sitten vaan se "kansi" paikalleen.

Re: Monkey viritys ja tekniikka

7.5.2011 18:57

Kiitti.

Miten se eturattaan kiinnitys laitetaan oikein, että se ei pääse siitä pois? Miten se voi edes pysyä koska se metalliläpyskä ja eturatas on samanlailla tehty. Tai se reikä on samanlailla muotoiltu, jos ymmärrätte.