Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
13.7.2011 20:36
Uus akku ja mittari ei toimi vieläkään. Onko kenelläkään siis ollut mitään ongelmaa mittarin johtojen/sulakkeiden kanssa, varsinkin talvella? Vai mistä kannattas alottaa vian selvittely, järjestelmällisesti vaa mittarin johtoja selaamaan vai...
13.7.2011 21:27
Zhohannes kirjoitti:Muistankos ny oikeen ett genericis peilit on m8 kierteel?
on
evottaja7 kirjoitti:Uus akku ja mittari ei toimi vieläkään. Onko kenelläkään siis ollut mitään ongelmaa mittarin johtojen/sulakkeiden kanssa, varsinkin talvella? Vai mistä kannattas alottaa vian selvittely, järjestelmällisesti vaa mittarin johtoja selaamaan vai...
Akulla ei ole kait oikein mitään hyötyä, muuta kuin sähköstartti. Itselläni ei ole ollut koskaan kiinni se
13.7.2011 21:46
Ei olekkaan kyllä, mutta olkoon nytte kiinni ku on.
13.7.2011 21:51
varmaan mittarin takaa ja siitä katsoa eteenpäin mihin menee.
14.7.2011 1:10
Joo-o, pitänee varmaan alottaa se vikojen selvittely tässä kunhan jaksais sählätä ton rojun kanssa
Erittäin huonosta muokkauksesta saa syyttää minua, mutta kyllä minusta toi maski sopii tohon. Mielipiteitä? Tai jotain muita ehdotuksia mikä mahtaisi sopia ton vakiomaskin tilalle. Jos siis nyt ikinä hommaan uutta maskia, saa nähdä pidänkö tommosena vakion näkösenä vai pistänkö jotain pikkusen hienompia osia tilalle.
14.7.2011 1:36
Ainaki minun mielestä tuo maski sopii tohon hyvin. Sitten vielä joku "vähän" taipusampi etulokari niin olis paljon hienompi. Niin ja kilventelineen lyhennys/vaihat sen kokonaan. =)
14.7.2011 16:07
KarsTa kirjoitti:kai ny 70cc tarttee suuremman kaasarin
,kytkinjouset ,pytty ja laakerit ja kaasari on jo tilaukses, mutta itte asiaan mikä tulppa näille vireille pitäs olla?
70cc airsal ei tarvii muutakun jäykemmät kytkinjouset ja tietenkin isomman suuttimen..kaasaria ei ole pakko vaihtaa ellei halua kaikkia tehoja irto pytystä
..Ite aattelin tässä kans laittaa 70cc airsalin.Joudun täs kuitenki aukasemaan koneen ja pytyn, ku kivasti 3500km ajettu ja laakerit paskana..kone rohisee ku viimestä päivää
laatu kamaa...
14.7.2011 16:26
jape1994 kirjoitti:Ainaki minun mielestä tuo maski sopii tohon hyvin. Sitten vielä joku "vähän" taipusampi etulokari niin olis paljon hienompi. Niin ja kilventelineen lyhennys/vaihat sen kokonaan. =)
Niih, varmaankin tuleepi uus takavalo ja minivilkut taakse jos vaan kehtaan tilata, samallapa sen maskinki vois ostaa. Mun mielestä ainaki toi sininen Halo maski sopii just hyvin tuohon lokariin, värityksetkin aika kohdallaan, no eipä noi lokarit taida paljoa maksaa niin samapa tuo, kattoo asiaa sitte uudestaan.
Kilvelle pitäisi vaan keksiä joku suhteellisen järkevä ratkaisu. Tuota putken paikkaa nyt en taida ruveta säätämään ja melko tyhmän näköinenhä se on jos se on vaan putken edessä + kaikki pakokaasut lentää suoraan kilventelineeseen yms. Pitää tutkia, kyl ton kiltenelineen lyhennys ainakin tulee tapahtumaan, saa nähdä vaihdanko vilkkuja tms ollenkaan.
Huvittavan paljon kyllä muuttui ajo-ominaisuudet kun pisti tuon takaiskarin siihe alempaan reikään (eli että perä nousee korkeemmalle), paljo parempi ajoasento tuli ja muutenkin yleisilme hieman parani, toki pitäisi varmaan olla pidempi sivujalka mutta asfaltilla toi nyt ainaki pysyy pystyssä
14.7.2011 19:06
tuli ostettua tnt 21 kaasari näyttää vähä siltä nottei noi tiivisteet kestä muutakun ehkä 6 kuukautta
,mutta tulipahan sentää ostettua
ja nytten on jo:70cc airsal,jäykemmät kytkinjouset ,petilaakerit , kaasari ja tulpaksi tuloo br9es ja eturatas varmaa 15 ja top racing "kisakampiakseli"
14.7.2011 21:14
evottaja7 kirjoitti:Uus akku ja mittari ei toimi vieläkään. Onko kenelläkään siis ollut mitään ongelmaa mittarin johtojen/sulakkeiden kanssa, varsinkin talvella? Vai mistä kannattas alottaa vian selvittely, järjestelmällisesti vaa mittarin johtoja selaamaan vai...
Itellä meni mittarinpyörittäjä paskaks..Meni takuusen, vaikka tosin varmaan ite sen hajotin
Kannattaa kattoo se
14.7.2011 21:52
Itse veikkaan enemmänkin jotain sulaketta, koska koko mittaritaulu on pimeänä. Sillä eihän mittarinvaijerin/johdon katkeamisessa koko taulun pitäs pimeäksi mennä, pelkän mittarin ja kaikki vapaavalot yms eikös pitäis toimia. ?
15.7.2011 0:05
Toimiiko vilkut, jarruvalo jarrua painaessa tai sähköstartti kun pistät virrat päälle? Jos ei toimi niin sitten saattaa olla sulakkeessa vika.
15.7.2011 1:54
Nyt ois hoonaukset suoritettu ja uus mäntä laitettu. Niin ja tietenkin jäähdytysnesteet. Huomenna taas pitkästä aikaa ajamaan sisään ajoa. Mitähän tuo isukki puhu että pitää antaa mopon käydä tyhjäkäynnillä melkee tunnin? Eikai?
Montako kilometriä suunnilleen tarttee ajaa sisäänajoa kun on sylinteri hoonattu ja mäntä vaihettu?
15.7.2011 12:08
Ekalla käynnistyksellä kunnon lämmitys kaasulla pumppailessa varovasti ja sitte muistaa jäähdyttää myös hyvin samalla tavalla, eli kaasulla pumppailessa. Sisäänajoa pari tankillista vaihtelevaa ajoa ja muistaa olla vedättämättä kovin hirveesti.
15.7.2011 21:55
jape1994 kirjoitti:Toimiiko vilkut, jarruvalo jarrua painaessa tai sähköstartti kun pistät virrat päälle? Jos ei toimi niin sitten saattaa olla sulakkeessa vika.
Toimii, vilkut, jarruvalo ja sähköstartti kaikki toimivat akun varassa. Kai sitte joku johto lienee paskana tai maadoittaa väärään paikkaan.