Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
18.7.2012 17:01
kui paljo huijjaa vakiot digitaali mittarit? ku jotkut sanoo että muutaman kilometrin tunnissa kun taas jotkut että yli kymmenellä kilometrillä?
18.7.2012 18:33
elikkäs vika oli ilmeisesti powerissa
ostin uuden powerin ku ei täältä muutakaan saa missä olen nyt
pitää nyt kun kotin pääsee niin hakea piperi
19.7.2012 3:48
tps1 kirjoitti:Elikkäs, vaihettiin gileraan uudet kytkinlevyt, kytkinkoppa paikoilleen ja kokeiltiin. Kytkinvipu liikkuu, mutta ei palaudu? Mikä vikana?
Katohhan onko kytkin vaijjeri kunnolla voi olla vähän solmussa jos on menny väärästä välistä tai vaan muuten huonosti tai sitten voi olla se mihin kytkin vaijjeri loppuu se mikä menee sitten koppaan nii jos se on männy väärin.
19.7.2012 14:31
Onko Gilera RCR vm. 2004 kärjettön CDI -sytytysjärjestelmä?
19.7.2012 16:13
Onko gilerassa 5mm vai 6mm kierre suuttimessa?
E: Ja itellä on Smt racing -11.
19.7.2012 16:31
6mm kierteellä.
19.7.2012 16:48
Kiitosta
Mitäs mieltä olisit koosta? Kun nyt näistä mitä on lukenu nii on varmaankin 72 kokonen? Aattelin 85 tai 92, kumpi ois parempi? Vai tilaanko molemmat ja katon sitte? Mopo on kuriton.
19.7.2012 23:43
Mikzu_ kirjoitti:Kiitosta
Mitäs mieltä olisit koosta? Kun nyt näistä mitä on lukenu nii on varmaankin 72 kokonen? Aattelin 85 tai 92, kumpi ois parempi? Vai tilaanko molemmat ja katon sitte? Mopo on kuriton.
Itellä on kurittomassa gilerassa muistaakseni 88 tai 90 en muista oikein, mutta saataa olla että uudemmissa pitää olla eri koko mutta kylän muilla gileroilla on aika lähelle samat suuttimet ku mulla eli 80-90. suosittelen ostamaan sarjan josssa ois 82, 84, 86, 88, 90 koska saattaa olla melkein mallikohtainen minkä suutin toimis parhaiten.
20.7.2012 1:34
Minulla on Gilera SMT 2008 . Tietääkö kukaan mikä voisi olla vikana nimittäin ostin muutama päivä sitten leo vince V6 teharin (ei E-hyväksytty) ja vaihdoin 85 suuttimen, joka oli liian iso. sitten vaihdoin 75 ja kierrokset tyssäävät noin 7000-8000 rpm. mikä voisi olla vikana (pitäisikö ostaa joku 77-78 suutin) mitä muuta vikaa voisi olla (roska kaasarissa tai jtn.)? Kiitos jo etukäteen
20.7.2012 3:11
Kokeilehhan eka puhistaa kaasari (paineilmalla lähtee parhaiten) ja sitten vasta suuttimen ostoon jos ei ala toimii.
20.7.2012 3:12
Emy kirjoitti:Kokeilehhan eka puhistaa kaasari (paineilmalla lähtee parhaiten) ja sitten vasta suuttimen ostoon jos ei ala toimii.
okei, kiitos
20.7.2012 12:03
Mikähä gileras on ku laitoin turbokitin kiinni ajoin hetken aikaa niin etten antanu mennä piikille ollenkaa. Sitten annoin mennä piikille ja nyt se liikkuu ku ihan vähän kääntää kaasu kahvaa max.20kmh ja jos kääntää pohjaa ni meinaa sammua ja välillä kun käynnistää ni lämmittää koneen ja lähtee liikkeelle ni meinaa sammua ?
20.7.2012 16:07
Minkä kokonen suutin sulla on? kuulostaa vähän siltä että tukehtuu tai sitten seokset ei sovi tolle putkelle.
20.7.2012 19:39
nii kellään mitään ideaa mikä saattaisi olla? ja jos jotain kiinnostaa nii ostaa pois vaan