Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Gilera RCR/SMT

18.7.2012 17:01

kui paljo huijjaa vakiot digitaali mittarit? ku jotkut sanoo että muutaman kilometrin tunnissa kun taas jotkut että yli kymmenellä kilometrillä?

Re: Gilera RCR/SMT

18.7.2012 18:33

elikkäs vika oli ilmeisesti powerissa :x ostin uuden powerin ku ei täältä muutakaan saa missä olen nyt :roll: pitää nyt kun kotin pääsee niin hakea piperi 8)

Re: Gilera RCR/SMT

19.7.2012 3:48

tps1 kirjoitti:Elikkäs, vaihettiin gileraan uudet kytkinlevyt, kytkinkoppa paikoilleen ja kokeiltiin. Kytkinvipu liikkuu, mutta ei palaudu? Mikä vikana?

Katohhan onko kytkin vaijjeri kunnolla voi olla vähän solmussa jos on menny väärästä välistä tai vaan muuten huonosti tai sitten voi olla se mihin kytkin vaijjeri loppuu se mikä menee sitten koppaan nii jos se on männy väärin.

Re: Gilera RCR/SMT

19.7.2012 14:31

Onko Gilera RCR vm. 2004 kärjettön CDI -sytytysjärjestelmä?

Re: Gilera RCR/SMT

19.7.2012 16:13

Onko gilerassa 5mm vai 6mm kierre suuttimessa?

E: Ja itellä on Smt racing -11.

Re: Gilera RCR/SMT

19.7.2012 16:31

6mm kierteellä.

Re: Gilera RCR/SMT

19.7.2012 16:48

Kiitosta :D Mitäs mieltä olisit koosta? Kun nyt näistä mitä on lukenu nii on varmaankin 72 kokonen? Aattelin 85 tai 92, kumpi ois parempi? Vai tilaanko molemmat ja katon sitte? Mopo on kuriton.

Re: Gilera RCR/SMT

19.7.2012 22:22

vittu! menee hermot tän gileran kanssa aina jotain vikaa :paha: :paha: :paha: nyt kun olin ajamassa niin yhtäkkiä hyytyi sammutin käynnistin uudelleen ei ota kierroksia röpöttää tai jotain sellasta paskaa. kotona katsoin niin siitä kohasta mistä putki menee sylinteriin kiinni tuli jotain mustaa nestetta, bensaa? johtuuko ongelma jostain siitä. kaikki letkut oli paikoillaan juuri putsasin kaasarin ja imukaulakin kunnossa. :paha:

Re: Gilera RCR/SMT

19.7.2012 23:43

Mikzu_ kirjoitti:Kiitosta :D Mitäs mieltä olisit koosta? Kun nyt näistä mitä on lukenu nii on varmaankin 72 kokonen? Aattelin 85 tai 92, kumpi ois parempi? Vai tilaanko molemmat ja katon sitte? Mopo on kuriton.

Itellä on kurittomassa gilerassa muistaakseni 88 tai 90 en muista oikein, mutta saataa olla että uudemmissa pitää olla eri koko mutta kylän muilla gileroilla on aika lähelle samat suuttimet ku mulla eli 80-90. suosittelen ostamaan sarjan josssa ois 82, 84, 86, 88, 90 koska saattaa olla melkein mallikohtainen minkä suutin toimis parhaiten.

Re: Gilera RCR/SMT

20.7.2012 1:34

Minulla on Gilera SMT 2008 . Tietääkö kukaan mikä voisi olla vikana nimittäin ostin muutama päivä sitten leo vince V6 teharin (ei E-hyväksytty) ja vaihdoin 85 suuttimen, joka oli liian iso. sitten vaihdoin 75 ja kierrokset tyssäävät noin 7000-8000 rpm. mikä voisi olla vikana (pitäisikö ostaa joku 77-78 suutin) mitä muuta vikaa voisi olla (roska kaasarissa tai jtn.)? Kiitos jo etukäteen :)

Re: Gilera RCR/SMT

20.7.2012 3:11

Kokeilehhan eka puhistaa kaasari (paineilmalla lähtee parhaiten) ja sitten vasta suuttimen ostoon jos ei ala toimii.

Re: Gilera RCR/SMT

20.7.2012 3:12

Emy kirjoitti:Kokeilehhan eka puhistaa kaasari (paineilmalla lähtee parhaiten) ja sitten vasta suuttimen ostoon jos ei ala toimii.

okei, kiitos :)

Re: Gilera RCR/SMT

20.7.2012 12:03

Mikähä gileras on ku laitoin turbokitin kiinni ajoin hetken aikaa niin etten antanu mennä piikille ollenkaa. Sitten annoin mennä piikille ja nyt se liikkuu ku ihan vähän kääntää kaasu kahvaa max.20kmh ja jos kääntää pohjaa ni meinaa sammua ja välillä kun käynnistää ni lämmittää koneen ja lähtee liikkeelle ni meinaa sammua ?

Re: Gilera RCR/SMT

20.7.2012 16:07

Minkä kokonen suutin sulla on? kuulostaa vähän siltä että tukehtuu tai sitten seokset ei sovi tolle putkelle.

Re: Gilera RCR/SMT

20.7.2012 19:39

Gil3joon kirjoitti:vittu! menee hermot tän gileran kanssa aina jotain vikaa :paha: :paha: :paha: nyt kun olin ajamassa niin yhtäkkiä hyytyi sammutin käynnistin uudelleen ei ota kierroksia röpöttää tai jotain sellasta paskaa. kotona katsoin niin siitä kohasta mistä putki menee sylinteriin kiinni tuli jotain mustaa nestetta, bensaa? johtuuko ongelma jostain siitä. kaikki letkut oli paikoillaan juuri putsasin kaasarin ja imukaulakin kunnossa. :paha:

nii kellään mitään ideaa mikä saattaisi olla? ja jos jotain kiinnostaa nii ostaa pois vaan ;)