Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

5.11.2012 14:02

On se silti aika todennäköistä. Itelle käyny monesti sillee ettei muutu yhtään, aina ekalla käyntiin jne. ja just samallalailla liikkuu.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

5.11.2012 18:30

Kuin myös. Kyllä se vaan tais leipoa. :roll:

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

5.11.2012 19:36

Vanha DT lämppäs kolme kertaa, ja toimi melkeen yhtä hyvin kun ennenkin. Toki vähä oli vedot kadonnu, mutta ei pahasti.

Taas ne jälket pytyssä ja männässä, erityisesti männässä.... 3/4 osaa männästä pelkkää leipomisjälkee täynnä.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

5.11.2012 20:49

Laitoin tossa fättiksen kiinni ja huomasin että kaikki kaasuvaijerit yms menee vitun tiukalle, että kysyisisin että saako jostain löysää lisää niille? Kun nyt kun kääntää esim tankoa niin kierrokset nousee -.-

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

5.11.2012 23:27

Irroittamalla vaijerit ja vetämällä parempaa ja suorempaa reittiä.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

6.11.2012 22:38

Eli siis vaihoin kaasuvaijerin ja nyt ilmeisesti kaasariin pääs jotain paskaa. Ei käy tyhjistä ja kun antaa kaasua niin kuulostaa että tukehtuisi. Vaijerissa ei vika ole. Puhistan kaasarin nyt huomenna ja sinne kun menee ne jäähäriletkut niin miten ne sais tukittuu kun ei löydy lukkopihtejä kotonta?

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

6.11.2012 22:43

Toinen letku kannen kumpaankin nippaan. Voi hyvin jättääkkin sen sillee.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

6.11.2012 22:58

Meinaatko että jätän sen pysyvästi sellain vai pelkästään kaasarin irti ottamisen ajaks?

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

6.11.2012 23:19

Ihan sama. Jos haluut sen laittaa niin en kiellä, mutta en sano että tarttee poiskaan jättää. Ite en sitä ymmärrä, eikä se ole mulla käytössä kun joku sen on jo ottanut pois. Omien kokemuksien perusteella toimii ilmankin jos on toimiakseen.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

9.11.2012 18:50

mites ois ku ajoin dt:llä ja sit se vaa sammu, polin siin hetken ni lopulta lähti käyntii ryypyn kanssa (lämmin kone). no ajoin vähän matkaa ni se taas sammu eikä lähteny enää käyntii :o missäs on vika?

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

10.11.2012 12:55

nytten siis tarviisin apua vähä. mikä jarrukahva tai jarru- ja kytkinkahvasarja ois paras hinta/laatu suhteeltaan. ku meni poikki jarrukahva. oisko tnt tuning hyvä?

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

10.11.2012 12:57

_Samurai_ kirjoitti:mites ois ku ajoin dt:llä ja sit se vaa sammu, polin siin hetken ni lopulta lähti käyntii ryypyn kanssa (lämmin kone). no ajoin vähän matkaa ni se taas sammu eikä lähteny enää käyntii :o missäs on vika?

oisko tulpassa vika. itellä kävi noin ja tulpan vaihdolla rupes toimii mutta samoin kävi ja sitte vaihdoin br8es mallin tulpan ja hyvin pelaa vieläki

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

10.11.2012 13:30

No huhhuh. BR8ES on aivan liian kuuma tulppa. 9 on vakiona.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

10.11.2012 13:54

Reetuhai2 kirjoitti:No huhhuh. BR8ES on aivan liian kuuma tulppa. 9 on vakiona.

nii mutta kuulemma jos on viriä ni kannattaa olla se. ja br9es ei toimi joten pakko olla 8 mulla

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

10.11.2012 15:13

2008-vuoden DT:n mittaristo ei toimi. On kokeiltu uudella akulla mutta ei siltikään toimi. Uudella akulla (joka on varmasti täysi) ehkä alle puoli sekuntia ja merkkivalot välähtää ja sitten sammuu. Nyt kysynkin, että voisiko joku kiltti laittaa/linkittää valokuvan josta saisin selville että mikä on tämä varaparisto?