Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
25.7.2012 18:34
Tuo linkki kun on cre:n tehoputki niin käykö se myös crm:ään ?
27.7.2012 18:56
Eihän cre:ssä ja crm:ssä ole käsittääkseni muuta eroa kuin renkaat ja etuloksu?!?
27.7.2012 22:03
Onko kellään tietoa mitkä vanteet (enska) menee hmmmään tai mistä siihen edes saa vanteita? Vanteet saisivat olla käytetytkin kun ajattelin niille laittaa nasta- tai oikeastaan piikkirenkaat talvea varten... Täälläkun nuo tiet ovat niin jäisiä että normi nastoilla ei oikein pärjää
28.7.2012 0:42
Juu, näin olin itsekkin ymmärtäny. Mutta piti nyt kumminkin varmistaa
onko muuten leovincen v6 putkessa kuinka iso ero hm:än vakio putkeen?
29.7.2012 12:56
Minkälaisia HM:iä teillä on? Ite tässä pian tulossa mopoikään, niin
tollasta hm:ää kattellu.. Onko kokemuksia??
29.7.2012 19:31
HM ni pakko olla hyvä, itellä halvin versio, käy ja kulkee mukavasti, ei mitään vikoja.
3.8.2012 0:25
Mikäs tuossa on, kun otin kurin irti ja laitoin 115 suuttimen ja 14-piikkisen eturattaan, niin ei ota yhtään kierroksia? Kierroksia lisätessä rupeaa pätkimään, tyhjäkäynti normaali. Malli on CRM Derapage.
7.8.2012 16:40
Olin perjantaina viemässä omaa HM CRM 50 Derapage RR-mopoa huoltoon. Pysähdyin matkalla kattomaan puhelimesta reittiohjeita, ja kun olin valmis niin panin vaihteen vapaalta ykköselle, mutta vapaan merkkivalo jäi palamaan ja vilkkui päällä ja pois aina vähän väliä. Huollon jälkeen sitä korjailivat, sanoivat että joku oikosulku oli jossain joka rikkoi sulakkeita, kun sinne koitettiin vaihtaa sulakkeita. Eilen sain sen korjauksesta ja toimi hyvin loppupäivän. Kunnes illalla pesin sen. Äsken olin lähdössä ajamaan niin sama ongelma: Vapaan valo paloi vaikka vaihde päällä. Ja molemmat vilkut vilkkuvat kaksi kertaa nopeammin. Kun sitä hetken aikaa käytin ja sen jälkeen sammutin moottorin, niin hetken pääste kuului puf ja jostain mopon etuosasta tuli savua/höyryä, en osaa sanoa mistä. Onko muilla ollut samankaltaisia ongelmia? Ja mikä siinä silloin mättää? Eikö HM-pyörät kestä vettä? (Huoltoon mennessä satoi kaatamalla) Onko ohjeita? Vuosimalli 2012.
7.8.2012 22:55
Mulla yhessä välissä palo myös se vapaan valo vaikka oli vaihde päällä. Muistaakseni se lähti pois kun käynnistin sähkö käynnistyksellä.
13.8.2012 16:42
Kauankos tuota hm crm derapage rr:ää tarvii sisäänajella ja paljonkohan on huoltovälit?
14.8.2012 20:49
Ite ajoin 500km sisäänajoa, mutta voit ajaa 1000km jos koet sen tarpeelliseksi. Ja huollot näkee ohjekirjasta.
16.8.2012 18:07
Moro tulipas tilattua tommone derapage
Paljo tos on sisäänajo? Ja paljon menee kurin pois ottamisella ja suuttimen vaihdolla? Paljon vakiona menee?
16.8.2012 19:20
Sisäänajo on sen 500km. Maahantuojan mukaan laittamalla mukana tulleen suuttimen, rattaan ja kurittoman holkin kiinni niin menee sen 100km/h, mutten oikeen usko. Veikkaisin että 70-80 km/h.
Omasta pyörästä viat löytyneet ja korjattu, ei tarvitse enää vastailla!
16.8.2012 20:15
äpedijardi kirjoitti:Sisäänajo on sen 500km. Maahantuojan mukaan laittamalla mukana tulleen suuttimen, rattaan ja kurittoman holkin kiinni niin menee sen 100km/h, mutten oikeen usko. Veikkaisin että 70-80 km/h.
Omasta pyörästä viat löytyneet ja korjattu, ei tarvitse enää vastailla!
mikä suutin kurittomana?