Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
27.4.2011 21:17
Jartsa\ kirjoitti:Kukkuluuruu.. En nyt hätäseltään löytäny tästä topicista, joten aattelin kysästä, että kun tuli tommonen vm. -03 MX talliin, (mopo siis..), ja hommasin sitten nappirajoittimenkin, niin miten helvetissä sen saa toimimaan ?
Koitin jokaista cdi-boksin neljää johtoa, ja ei kyllä minkään välissä rajoittanut mitenkään.. Elikkä mikä helvetti mättää ?!
Ja sitten jos jollain ois tietoa, et mistä -03 mx:n sähkökaaviota sais, ni linkkiä saapi laittaa ; )
Psssst.. Myynnissä Arrowin putki mx/rx:ään, YV..
http://www.motot.net/wiki/Kierrosrajoittimet_ja_niiden_rakentaminenIte asensin Pinascon samallalailla ku tossa on Phot Econ ohjeissa ja toimii. Jos et noil ohjeil saa kuntoo nii kannattas kertoo millanen rajotin sul on.
28.4.2011 17:30
viesti kirjoitti:Okei, miten ton rajottimen saa ohitettua, vai ohittuuko automaattisesti tuolla mun on/off rajoittimella? Ei khyllä minun mielestä, koska tökki yhtälailla kuin ennen rajoittimen laittoa, siis silloinkun oli kunnossa... Mutta miten se muka vosisi vaikuttaa siihen toimintaan se suutin, koska eihän se suutin yhtäkkiä hajoa tai lakkaa muuten vaan suuttimen takia toimimasta kunnolla. :o
Rajoitin lakkaa rajoittamasta off asennossa jos katkaisin ei ole rikki(itsellä oli,ei pysyny päällä) Suutinta kokeilet siinä 100-105 niin kyllä sen pitäs sillä toimia. Paras tapa olisi repiä rajoitin irti ja maksaa sakot tai ajaa piiloon poliiseilta
29.4.2011 17:58
Morjesta! Mulla on tommonen 04 vuoden RX tallissa ja en ole moneen vuoteen siihen koskenut. Nyt se pitäisi pois myydä. Mutta siinä on semmonen vika, että se toimii paikalla ja ajossa normaalisti, mutta kun sillä ajaa sen 5-10 sekunttia kaasu pohjassa niin se alkaa mooaamaan niin että meinaa ihan sammua. Paikallaan kun kierrättää niin ei mooaa. Sitten kun vähän aikaa ajaa pintakaasulla niin se toimii taas sen 10s:D Mopossa on vakio pääsuutin, olen kaasaria jo putsaillut, mutta ei ole auttanut. Mikä avuksi?
29.4.2011 18:59
Tietääkö joku saisko jostain 58 piikkistä takaratasta räxään mikä kävis suoraan kiinni? Huomannu joskus räxien myynti ilmotuksista tms. että ois 58 piikkinen takaratas
29.4.2011 21:50
No kattos
Kiitosta
30.4.2011 11:02
Mitä tuorevoiteluöljyä muuten käytätte äräxeissänne?
Ja tyhmänä kysyn:
Pitääkö seosruuvia pyörittää kiinni vai auki Dellorto 16:ssa että seos rikastuu?
30.4.2011 14:06
Tyhjäkäynnin ruuvia kiinni niin kierrosten pitäs nousta ja ilmaruuvia kiinni päin niin ilma vähenee. Dellorton ilmaruuvin pitäs olla 1½ kierrosta auki
30.4.2011 15:12
Juu, eiku taitaa käydä liian rikkaalla ku sinistä savua työntää. Ja kaveri sano ku ajo takana että aina ku vaihoin vaihetta, tuprautti siniset savut, johtuuko tuoki siitä rikkaalla käymisestä?
30.4.2011 23:24
Hagge kirjoitti:Jartsa\ kirjoitti:Kukkuluuruu.. En nyt hätäseltään löytäny tästä topicista, joten aattelin kysästä, että kun tuli tommonen vm. -03 MX talliin, (mopo siis..), ja hommasin sitten nappirajoittimenkin, niin miten helvetissä sen saa toimimaan ?
..............)[/piilota]
http://www.motot.net/wiki/Kierrosrajoittimet_ja_niiden_rakentaminenIte asensin Pinascon samallalailla ku tossa on Phot Econ ohjeissa ja toimii. Jos et noil ohjeil saa kuntoo nii kannattas kertoo millanen rajotin sul on.
Juu sain jo toimimaan, mut en saa hienosäädettyy sitä nii et ei pätkis ja pihisis nii saatanasti ;D Muttajoo, samapa tuo. ;p
1.5.2011 14:50
Räxä rupes syömää nesteitä..? Uudet kannentiivisteet löytyy eikä mikään letku vuoda mistään.. Mihin ne on voinu hävitä?
1.5.2011 21:05
mitä keulaöljyä voi käyttää 03 mx:ässä kun haluaisin vähän jäykempää öljyä sinne.
Viimeksi muokannut jepe95 päivämäärä 1.5.2011 21:14, muokattu yhteensä 1 kerran
1.5.2011 21:13
voiko niin tehdä kun mx vie aika paljon bensaa kun on kuriton putki ja semmoiset välit että ei mee kun n 62km/h ja joutuu koko aika ajamaan kaasu pohjassa. suutin on kai 75, niin pienentäisi suutinta, no tuolloin se luultavasti leipoisi mutta jos säätäisi öljy pumpusta öljy seosta vähän rikkaammalle.
1.5.2011 21:49
Nikos^ kirjoitti:Räxä rupes syömää nesteitä..? Uudet kannentiivisteet löytyy eikä mikään letku vuoda mistään.. Mihin ne on voinu hävitä?
Savuttaako paljon valkoista savua? Se viittaisi palotilaan vuotamiseen.
Kai sä laitoit oikeenkokosen tiivisteen sinne ku meikäl kusi joskus ku laitoin vahingos 112 pytyn tiivisteen 113 pyttyyn.
jepe95 kirjoitti:voiko niin tehdä kun mx vie aika paljon bensaa kun on kuriton putki ja semmoiset välit että ei mee kun n 62km/h ja joutuu koko aika ajamaan kaasu pohjassa. suutin on kai 75, niin pienentäisi suutinta, no tuolloin se luultavasti leipoisi mutta jos säätäisi öljy pumpusta öljy seosta vähän rikkaammalle.
Ei kannata suuttimil alkaa pelleileen, joko otat kurin kokonaan pois tai sitten ajat sitä 45 nii ei vie läheskään niin paljoa bensaa.
1.5.2011 22:01
Juu jäähdytinneste muuttu valkoseksi kiuhuvaksi laavaksi (H2O) ja sytty palamaan ju nakkasin tupakintumpin maahan valuneeseen lätäkköön
Onneks mopo pelastu..
Tosiaan pyttynä toimii Stage6 50cc enkä kyllä suosittele kenellekkään, tiivisteet kokoajan paskana ostit kuinka laatua vain.. Jäähdytinnesteeseen oli sekoittunu bensaa/öljyä ja puristuksen katos.. Nyt aamulla aukastaan ja katsotaan vauriot..
Pysähdys kaupan pihalla (sammutin) ---> Tulin kaupasta ja rupesin polkemaan --> Puristukset katos