Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: MRT

23.12.2013 20:43

Europa -malleissa on juu se 78 vakiona. About 10 kokoa saa suutinta isontaa kun reikälevyn ottaa pois. En kyllä tiedä sitten auttaako sen pos ottaminen juuri mitään jos on ihan vakiovehje muuten :s
Viimeksi muokannut Vireboy päivämäärä 23.12.2013 23:30, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: MRT

23.12.2013 23:12

Kyllä vääntöä antaa jonku verran :roll:

Re: MRT

23.12.2013 23:14

hemm0n kirjoitti:Mulla on Rieju mrt europa vm12 ajattelin ottaa reikälevyn nyt näin aluks vaan pois nii minkä kokonen suutin olis hyvä? Ja onko tuo totta että europa malleissa on 10kokoa pienempi suutin kun power upeis? eli siis mulla on tuossa kiinni vakiona 78suutin.
kannattaa samaan syssyyn kyllä ottaa putken kuri tai edes imukaulan kuri pois itellä ainakaan ei pelkän reikälevyn oton jälkeen huomannu melkeen mitään eroa vaikka suuttimenki vaihdoin

Re: MRT

25.12.2013 0:25

Olisko tämmönen Rieju MRT kannattava ostos ? Sais kahella tonnilla 1 tkm ajetun MRT:n. Ja vuosimalli oli muistaakseni 2012.

Re: MRT

25.12.2013 3:11

Aliarvostettujahan nämä riemut on, kyllähän tuo kannattava ostos mielestäni on, ainoat huonot puolet on mielestäni helposti pettävä takajarru ainakin mrx:ssä, ja rajottimen huuto 08(?) eteenpäin olevissa malleissa. Tosin uudemmissa MRT:ssä eikö ole EFI merkkinen boxi, joka on helppo porata. Sellasen vinkin annan nyt kaikille jotka ovat ostamassa käytettyä pärrää, että ennen ostoa vilkaskaa miltä ne johdot näyttää. Tullut huomattua että kärsineistä sähköistä kärsii mieliala melko paljon. :x

Re: MRT

25.12.2013 12:25

Tarkista sähköt ja tosiaan tuo rajoitin on ärsyttävä mutta se on helppo porata :roll:

Re: MRT

28.12.2013 19:22

Juu, ainoat viat tähän mennessä johtojen katkeamisia+koneen lämpöanturi joka muuten on tyyppivika... Monelta ainenkin mennyt. Muuten erittäin hyvin pelannut ja käy ja kukkuu. Rajottimen kanssa pystyy elämään ainakin kun vireinä ainoastaan kuriton putki. Ajelee vaan rauhassa pintakaasulla niin ettei rajoitin huuda koko aikaa :)

Eli suosittelen.

Re: MRT

29.12.2013 16:48

Itellä ainoot viat mitkä ei oo johtunu omista virheistä niin etuvalolle tuli parin viikon ajan vaan 8volttia ( korjaantu itestään :D ) , takajarru temppuili hetken aikaa, piti vaihtaa työsylinteriin tiivisteet . Nyt on sellanen ongelma että ei taho kiertää täyskaasulla ollenkaan, röpöttää ja pätkii ja kiertää ehkä 4-5 t.. tyhjäkäynnilläki käy tosi rikkaan olosesti ja lähtee käyntiin ilman ryyppyäki helpolla, sitä ihmettelen että säätöihin ei oo koskettu ollenkaan, ja tää tuli ku otin läppärungon ja imukaulan kurin pois eikä sen pitäis noihin vaikuttaa..?
Neulan sokka on ylimmässä eli seos on laihimmalla mahollisella, pitääkö ostaa paksumpi neula jolloin seos laihenee vieläkin enemmän?

Re: MRT

29.12.2013 17:56

Ittellä on samanlaista, ja vika löyty tuorevoitelusta, saa liikaa öljyä :s Ja vaijeri nähtävästi liian lyhyt että patenttia kehiin :roll:

Re: MRT

29.12.2013 18:26

no kun ei oo tuorevoitelua oon ottanu sen pois käytöstä.. 3% seokset bensan seas, ei pitäis siitä johtua :roll:

Re: MRT

30.12.2013 21:09

Ryypyn vaijeri jumittaa?

Re: MRT

30.12.2013 21:46

Ei.

Re: MRT

3.1.2014 15:57

https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/3042

Onko kyseessä sama jarrusylinteri kun -10 Rieju MRT Power upis?

Re: MRT

3.1.2014 16:07

Mitta käteen ja tarkistamaan :D

Re: MRT

4.1.2014 15:14

Onko kellää ollu ongelmaa ton bensahanan kans ku on kauheen kiree ni on ärsyttävä vääntää kii et auttaisko esim joku rasva tai ruuvien löystytys?