Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
21.7.2013 23:27
nonniiin ja joku viisas kertoo mulle mitä tehdä kun peeveessä hyppää se kytkin akseli ylös (eli se paska mihin kiinnitetään vipu ja vaijjeri) oon kiinnittänyt sen 5 kertaa uudelleen ja ei vittu vaan pysy... paikalteen painelee nii ei mitään ongelmaa mutta kun ajamaan lähtee niin sillä sekunnilla "plops" se hyppää taas ylös... nyt on nii suunnaton vitutus päällä että vastausta ASAP!
21.7.2013 23:39
Itelläki teki sitä. Laitoin kytkikoppaa sopiva paksuse tiivistee ja vaihdoin sen stefan mikä tulee siihe tappii.
21.7.2013 23:48
juu on kyllä aika typerää kun se on vaan sillä stefalla kiinni siinä... mutta joo katsotaan jos auttaas uus stefa asiaan jos ei niin laitan lisää viestiä tänne =) kiitos!
7.8.2013 21:28
jos heittää täysin vakioo pevettii 80 läppiksen niin minkä kokoi suutin täytyis laittaa? on sen verran aikaa noista pv:n laitteluist
8.8.2013 11:22
Mikä kaasari sulla on?
8.8.2013 12:37
laita vaikka 100 ja siitä sit muuttamaan isompaan tai pienempään.
21.8.2013 21:58
Jooo tietääskö joku mistä johtuu ku iha vakio pv, 80 suuttimella neula nii rikkaalla ku lähtee nii mopo kulkee hädin tuskin eteenpäin aluksi kun on käynnistänyt ja hetkenpäästä pikkuhiljaa paremmin ja kulkee suunnilleen 35km/h. noin 2 kilometrin ajon jälkeen mopo toimii täysin normaalisti ja kulkee 55 km/h... ja kaasun laittaa pohjaan niin kone "stumppaa" eli sammuu heti ja kaasussa on ainoastaan tietty asento millä kiihtyy ja liikkuu... missä vika? pitääskö neulaa kaventaa? (ps. moottori uudelleen rakennettu jossa vaihdettu uus laatikko, petilaakerit, kampi, pannusatsi, stefat jne.. ja uudet sähköt vedetty puolineen ja syttyineen sekä kaasaria säädetty epätoivoisesti)
22.8.2013 7:14
Joku niissä säädöissä mättää. Kannattaa hankkia kunnon kasa suuttimia ja ruveta ajan kanssa säätämään. Toi tietopankin kaasarin säätö opas on iha hyvä ja siitä o apua.
PS. Ostakaa joku mun PV pois!
http://www.nettimoto.com/suzuki/pv/1565081
22.8.2013 23:11
Joo seosruuvia pyörittelin nii alko pelittämään ja ny on ongelmana se että se ottaa ripeesti 76 km/h että alkaas olla tehojen laskemisen paikka xD oisko mitää vinkkiä? Eturatas on jo vähä pieneet ku vakio.
23.8.2013 21:04
Kertokass mikä pvs mättää ku laitoin 50cc läpätön+vakioputki+16mm phbg 74 suutin, ottaa heikosti kierroksia,eikä jaksa liikkua mihinkään, vaihdettu just männänrenkaat, puristukset ok, voisko suutin olla liian iso?
24.8.2013 11:18
Voi ja tod näk onki jossei kauheesti oo viilattu
Röpöttääkö ?
24.8.2013 12:22
Röpöttää vähä ja neulaa säädetty ja ei oo pyttyy viilattu
26.8.2013 17:46
Sanosin et pienempää pääsuutinta.
26.8.2013 21:39
Joo eli nyt ois peeveessä tämmönen ongelma että vauhtipyörä ottaa kiinni tuohon palaan joka on sinisten johtojen ''edessä'' vasemmalla puolella,josta on kulunut tuota pintaa.Ideaa miten korjata/mikä tuo on mihin ottaa kiinni?
26.8.2013 21:40
Jaaha ei sitte tullu sitä kuvaa mutta tuossa linkki kuvaan
http://www.motot.net/galleria/kuva190727/Ja siis oikealla puolella eikä vasemmalla