Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
28.12.2011 23:26
Mikä on kun hyytyy täydessä vauhdissa ihan niin kuin meinais leikata kiinni vireinä on 80cc power + , 16mm kaasari ( 100 suuttimella ) ja luhao putki, 15/28 välit ? onko vaan yksinkertaisesti liian pieni kaasari tai liian pieni suutin ?
29.12.2011 0:23
Kaasarin säädöt kannattaa kyllä kattoa. Liian pieni suutin?
29.12.2011 0:26
[TEIKKU] kirjoitti:Kaasarin säädöt kannattaa kyllä kattoa. Liian pieni suutin?
ok
1.1.2012 1:38
moro
miten pvn kytkinlevyt kuuluu laittaa siis missä järjestyksessä ?? onks niis levyissä joku merkki tai jotain ?
konerempan jälkee kytkin tuntuu pirun tiukalle eikä vaihteet mee kunnolla silmää eikä auta vaikka vaijeria säätää. en kasatessa kattonu miten kytkinlevyt laitoin ku en tajunnu et niis o joku järjestys...
1.1.2012 1:55
Jaa-a ei niissä mun mielestä pitäis mitään järjestystä olla muutenko että massalevy-välilevy-massalevy jne...?
1.1.2012 2:02
tuol muis keskusteluis porukka sanooo et ne on jotenki eri vahvusii ja tietty järjestys :o
ne on niin vanhoi foorumeita et varmaaki turha kysyy sielt ku ei porukkaa ollu parii vuotee
1.1.2012 2:08
No itellä kyllä justihisa uudet levyt kädessä enkä löyvä minkäänlaisia merkintöjä tai eroavaisuuksia joista sen vois päätellä että on tietty järjestys
1.1.2012 2:13
se siin onki ongelma ku en huomannu niis mitää merkkii eikä nois vanhoissakaa mitää näy vaikka just kattelen... onkoha vaa joku kirjottanu että ois joku merkitys tietämättää...:O mut mikäs vois olla vikana ku konerempan jälkee ei mee vaihteet kunnol silmää mut paikallaa ne menee mut ei vauhdissa :OO
1.1.2012 2:48
Joo enpä usko että niissä mitään järjestystä on
Mutta en kyllä nyt osaa sanoa että miksei se vauhdissa vaihdu
oikeanlaiset ja uudet öljytkin sulta varmaan löytyy laatikosta? Saattais ehkä joku prikka olla väärässä paikassa tai puuttua?
1.1.2012 3:23
uudet öljyt on ja toi prikka homma täytyy tarkistaa jostain kasausvideosta, ekaa kertaa remppasin koneen ja koitin mahollisimman huolellisesti tehdä. kyl se hyvin käyntii lähti rempan jälkee tokal polkasulla ja kytkin tomii mutta on jäykkä... ja onko 75w-90w sopivaa öljyy ?
1.1.2012 15:31
"Alakerran voitelu: 6,5dl kytkinlisäaineellista öljyä, valmistaja suosittelee 20W/40"
Alotusviestistä kopioitu, eli kyllä ite vaihtaisin sen oikean viskositeetin sinne ja kahtoisin että tulee kytkinlisäaineetki ja sen jälkee kattoisin miten kytkin pelaa
6.1.2012 13:53
Joo minkälaisia välejä porukka käyttää PV:ssä että menee sen hitusen yli 60? Tällä hetkellä kiinni 60cc läppis laskemattomalla kannella, 16mm Kentse, vakioputki josta loppupilli porattu auki, ja 14 - 32 rattaat. Onko normaalia että tuolla kokoon panolla menee 55km/h? Pytty on vähän liian iso kuutioinen ehkä tuohon vauhtiin, mutta sattuu olemaan tällä hetkellä ainut toimiva pytty kotona. Eniten juuri mietityttää, että pitäisikö noilla väleillä mennä kovempaakin? Jostain luin että pitäisi. Kytkimenkään ei pitäisi kantaa, ja mopo kiertää kuin olisi kevyet välit.
6.1.2012 15:03
Kyllä sen noilla vireillä pitäs lujempaaki mennä. Yleensä 55 vahti saadaan jo jollain 50cc plusulla.
7.1.2012 0:00
Reetuhai2 kirjoitti:Kyllä sen noilla vireillä pitäs lujempaaki mennä. Yleensä 55 vahti saadaan jo jollain 50cc plusulla.
Sepä tässä mielenkiintosinta onki, kun ei oo mitään selvää syytä miks se ei kulje kovempaa. JOS ne välitykset antaa aihetta kovempaakin vauhtiin. Kytkin on tarpeeks "löysällä" eikä kanna.
7.1.2012 0:08
Onks pytty ja mäntä kunnossa? Ja vetääkö kuitenki kunnolla, että se vauhti vaan puuttuu. Vai puuttuuko tehooki?