Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
11.6.2014 23:36
Moi, edelleenkään ei tyhjäkäynti pelaa ja käyntiin lähte heikosti kaasu pohjassa ja first startill. juuri porattu pytty ja uusi mäntä sisässä ku tuttu mopokorjaaja sano että pytty väljä. oisko muka oikeesti se staattori sökönä? ja aiemmin koitin noita ohmeja kattoo mut eihä siitä mitää tullu... eli apuja äkkii, kohta pitää mennä skootteri vuokraamaa et pääsee kortin ajaa.. 2kk ollu mopo tossa paskana
12.6.2014 14:20
--
Viimeksi muokannut avs päivämäärä 21.6.2014 1:38, muokattu yhteensä 1 kerran
12.6.2014 14:45
kokeile pitää takatapeista tai kiksistä kii. itel tulee just tommone ääni ku ne tärisee runkoa vasten
13.6.2014 10:30
remojärvi kirjoitti:Moi, edelleenkään ei tyhjäkäynti pelaa ja käyntiin lähte heikosti kaasu pohjassa ja first startill. juuri porattu pytty ja uusi mäntä sisässä ku tuttu mopokorjaaja sano että pytty väljä. oisko muka oikeesti se staattori sökönä? ja aiemmin koitin noita ohmeja kattoo mut eihä siitä mitää tullu... eli apuja äkkii, kohta pitää mennä skootteri vuokraamaa et pääsee kortin ajaa.. 2kk ollu mopo tossa paskana
On noita hajonnu. Jos kaikki muu on jo varmistettu niin staattori sitte seuraavaksi.
17.6.2014 1:44
Eilen meni DT:stä nopeusnäyttö täysin pimeäksi, eli ei näytä enää yhtään mitään. Ajon aikana näyttö vain himmeni ja lopulta sammui kokonaan. Kokeilin mode-nappiakin painaa mutta ei ollu vaikutusta. Näytön vieressä olevat merkkivalot kuitenkin vielä toimivat (Valot tuntui palavan kuitenkin himmeämmin kuin ennen). Mikä tähän voisi olla syynä?
Lisätietoja: -Sulake ei ollut palanut
-Vuosimalli on -04
19.6.2014 1:16
Mikä on deetees vikana, ku ei jaksa kiertää vaik on just porattu mäntä, uus kansi, tiivisteet vaihtettu ja puristukset kunnossa, lähtee käyntiin normaalisti, mutta kierrokset nousee noin max 5k, savuttaa vähän tavallista enemmän mutta seokset on kunnossa. Onko kenelläkään tietoa mikä vois olla?
19.6.2014 18:52
joonask97 kirjoitti:Mikä on deetees vikana, ku ei jaksa kiertää vaik on just porattu mäntä, uus kansi, tiivisteet vaihtettu ja puristukset kunnossa, lähtee käyntiin normaalisti, mutta kierrokset nousee noin max 5k, savuttaa vähän tavallista enemmän mutta seokset on kunnossa. Onko kenelläkään tietoa mikä vois olla?
Jaa a mikäköhän on porattu mäntä? Etkai sä siihen mitään reikää oo laittanu
20.6.2014 13:08
Mikäs detsissä vikana vuosmallii 06 ku vilkut eikä etuvalo toimi mut takavalo ja muut sähköt toimii normaalisti? Onko jännitteensäädin vaa rikki?
20.6.2014 21:03
Tuomas.I kirjoitti:joonask97 kirjoitti:Mikä on deetees vikana, ku ei jaksa kiertää vaik on just porattu mäntä, uus kansi, tiivisteet vaihtettu ja puristukset kunnossa, lähtee käyntiin normaalisti, mutta kierrokset nousee noin max 5k, savuttaa vähän tavallista enemmän mutta seokset on kunnossa. Onko kenelläkään tietoa mikä vois olla?
Jaa a mikäköhän on porattu mäntä? Etkai sä siihen mitään reikää oo laittanu
Heheh, Pytystä puhuin
Pieni aivopieru vaan
22.6.2014 9:06
Jos vakioputki kiinni niin heiluttele putkee ja jos kolisee niin katti irti ja tukkii putkea.
23.6.2014 13:08
Onko dellorto phbn 16 kaasarissa kohon tapin paksuudella merkitystä ? Hukkasin sen ja tein samankaltaisesta rautalangasta uuden .
Ja sitten että mikä merkitys tällä huohotuksella on kaasarissa? Nyt se sylkee bensaa siitä harmaasta huohutustapista ulos. Kuuluuko siihen jokin letku (jokin muu kuin sellainen jonka toinen pää on vain kiinni kaasarissa, ei niin kuin esim saman kaasarin solenoidissa). Sorry sekava selitys.
24.6.2014 8:17
Pitää olla samankokoinen kuin alkuperäinen. Jos on pienempi niin neulaventtiili ei estä bensan tuloa kohokammioon kohon väljyyden takia ja kaasari tulvii.
24.6.2014 18:13
http://youtu.be/C0AvREb5YbIMiksi "pätkii" alussa tuolleen? Miksi kylmänä kiihtyy ja vääntää tosi hyvin mutta kuumana pitää laittaa pienempää ku ei meinaa jaksaa??
25.6.2014 1:47
Mulla tuli pikku ongelma detsinkanssa. Siinä on nyt tällänen
http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat-varaosat-sylinterisarja-50cc-minarelli-valurauta-p-4417.html sylinterisarja. Ja koska kyseisessä pytyssä on 28mm pakoaukko niin vakioputki jää alkukäyrästä todella väljäksi ja vuotaa vaikka miten. Kuinka sais ongelman korjattua? Eli tyhjän välin täytettyä jotenkin..
25.6.2014 8:15
Joko teet siihen holkin joka supistaa 28 mm-> 25 mm tai vaihdat putkeen 28mm holkin. Noita supistusholkkeja voi saada jostain ostettuakin kun niitä tulee tehareiden mukana.