Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Beta RR-50

25.6.2012 21:44

Ai perkele, paljo rapsahti sakkoo, paljo meni, paljo tuli veroi ja kui kauaks aikaa lähti kortti?

Re: Beta RR-50

25.6.2012 21:53

Poliisin alla 85, siit virhemarginaali ni papereis on et 82 koska se on -3km/h. Sakkoa 14 päiväsakkoo eli näin ilman tuloja se on 84€, verot on päälle 400€ siit ei oo vielä tietoo ja kortti on kuukauden hyllyllä ja kevari siirty vuodella, ei sil mitää oon jo 16 enkä mä kevarii muutenkaa hommaa.
Että tämmönen maanantai mulla.

Re: Beta RR-50

25.6.2012 21:53

Kyl se on sanottava et on siin betas tehoa mopoks :D Omaa ex-betaa ku pääs pitkäst aikaa koittaa nii kyl se lähtee äkäsest mopoks (10-50 väleil). Helpost nous keula :)

Re: Beta RR-50

25.6.2012 22:15

GALLERIASSA KUVIA:)
tollane oli mäntä 7600km ajettuna.... 532km oli mittarissa kun lämpöleikkas:)

Re: Beta RR-50

25.6.2012 22:23

Gogge kirjoitti:Noissa on tubelessit vakiona. Noissa "halvemmissa malleissa" on sisärenkaalliset, mutta puolallisissa tubelessit.


Mulla on puolavanteet, ja alkuperäisenä sisällä oli sisärengas, vaikka onkin tubeless rengas.. :)

Re: Beta RR-50

25.6.2012 22:30

Jomppemies, eikö sulla ole siinä koropalassa sellasta etupalaa joka pitää ne palaset toisissaan, onko sillä muuten mitään väliä jos ei oo sitä etupalaa?

Re: Beta RR-50

25.6.2012 22:57

soukkadyydd kirjoitti:Mulla on puolavanteet, ja alkuperäisenä sisällä oli sisärengas, vaikka onkin tubeless rengas.. :)

My bad, noissa onkin sport demonit. Sanotaan sitten niin että uudemmissa malleissa, joissa on pilot sportyt alla, niin ei ole sisuskumia. Sport demonhan ei ole tubeless rengas.

EDIT: ^^Ei haittaa, jos saa muuten tukevaksi. Esim itellä on tommoset "soviteholkit" tmv ton kuvassa näkyvän ylemmän pultin kohdalla, iskarin ja koropalan välissä. Hyvin kesti, eikä heilunu mihinkään suuntaan.

Re: Beta RR-50

26.6.2012 12:05

Elikkä pian olis betalla 10tkm rullailtua ja männän vaihto edessä, minkä kokoisen männän ostan 2010 vuosimallin betaan?

Re: Beta RR-50

26.6.2012 14:07

Pixs jos et porauta niin 40.30mm mutta kannttaa porauttaa ja ostaa. joku 40.50 italkit tai prox. ja koropalat ei tartte olla toisissas kii. TEet vaa 2 palaa jokka ei riko iskaria ja laitat alempien pulttien paikkoihin muttereita ta prikkoja ettei väänny......

Re: Beta RR-50

26.6.2012 17:33

Uskon että ostan vaan sen 40.30mm ja en porauta, koska sisään ajan betan ja pistän sen jälkeen myyntiin jos ostaisin sitten kevarin :)

Re: Beta RR-50

26.6.2012 21:41

Joo std kokone vaa, en mitään syytä porauttaa.

Re: Beta RR-50

26.6.2012 22:11

Entä sitten minkälainen mäntä kannttaisi ostaa? http://www.tmi-janikaasalainen.fi/manta ... p-819.html onko täys paska mutta kai tuommono kestäis 10tkm ku sisää ajaa kunnolla? :D

Re: Beta RR-50

27.6.2012 3:26

Mitenkäs saa helposti laskettua Betan huippunopeutta niinkin suuresti kuin 5km/h:lla? Mopo on (tai siis oli) kuristamaton, ja kulki poliisin tutkaan 70km/h, tahtoisin saada kulkemaan vain 65. Riittääkö, jos ostan 10 piikkisen eturattaan? Vakiona siinä taitaa olla 12 piikkinen, saattaa olla 11.

Re: Beta RR-50

27.6.2012 11:42

crazy lens kirjoitti:Mitenkäs saa helposti laskettua Betan huippunopeutta niinkin suuresti kuin 5km/h:lla? Mopo on (tai siis oli) kuristamaton, ja kulki poliisin tutkaan 70km/h, tahtoisin saada kulkemaan vain 65. Riittääkö, jos ostan 10 piikkisen eturattaan? Vakiona siinä taitaa olla 12 piikkinen, saattaa olla 11.

Et ollu tainnu vaihtaa suutinta kun noin vähän vain kulki kurittomana? Vakiona on 11piikkinen eturatas, kannattaa tehdä vain sillai et valmistat oman peltikurin ja siihen joku 25mm reikä siihen keskelle ja 10piikkinen eturatas + 95 suutin sillai saat sen kulkemaan just sen 65.

Re: Beta RR-50

27.6.2012 11:51

NaxHax kirjoitti:
crazy lens kirjoitti:Mitenkäs saa helposti laskettua Betan huippunopeutta niinkin suuresti kuin 5km/h:lla? Mopo on (tai siis oli) kuristamaton, ja kulki poliisin tutkaan 70km/h, tahtoisin saada kulkemaan vain 65. Riittääkö, jos ostan 10 piikkisen eturattaan? Vakiona siinä taitaa olla 12 piikkinen, saattaa olla 11.

Et ollu tainnu vaihtaa suutinta kun noin vähän vain kulki kurittomana? Vakiona on 11piikkinen eturatas, kannattaa tehdä vain sillai et valmistat oman peltikurin ja siihen joku 25mm reikä siihen keskelle ja 10piikkinen eturatas + 95 suutin sillai saat sen kulkemaan just sen 65.
Viimeksi muokannut Kkimi_ päivämäärä 2.7.2012 13:57, muokattu yhteensä 1 kerran