Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Puch-moottoriset Tunturit

26.12.2011 20:40

Voimakoneesta ttulikin mieleeni: Onko muilla tullut sieltä jotain täysin vääriä osia, tai vastaavaa? Omassa tapauksessa on ollut enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että sieltä on tullut jotain vääriä osia, jota ei sovi, esimerkkinä vaikka mittarivaijerit, ja jarrukengät.

Itse otan mieluummin näihin paikallisiin Tuntureisteihin yhteytä kun varaosatarve iskee, on mennyt sen verta hermo noitten voimakoneen osien kanssa...

Re: Puch-moottoriset Tunturit

27.12.2011 3:17

Itellä ei oo ainakaan tainu kertaakaan käydä noin. Aina on tullut käypäset osat.

Re: Puch-moottoriset Tunturit

27.12.2011 12:56

Sama, ikinä ei ole ollut Voimakoneen kanssa ongelmaa. Jos jotain olen tilannut, niin oon kopioinut tuotetiedot suoraa niistä hinnastoista.

Re: Puch-moottoriset Tunturit

27.12.2011 17:16

Täsmällistä toimintaa minun kohdalla ollut. Mitä pikkuvirheitä, esim vuosimalleista luettelossa, jne.
Pitää vaan tietää mitä tilaa.

Re: Puch-moottoriset Tunturit

27.12.2011 19:42

Ootko muuten muistanu laittaa pyörän ja vuosi mallin siihen tilaus viestiin ?

Re: Puch-moottoriset Tunturit

27.12.2011 20:02

Taas näitä tyhmiä(kö) kysymyksiä. Tarviiko jarruille tehä jotain ennen vanteiden maalaamista?
Tilaisin uuden ohjaustangon. Nykyinen on 20mm, Scatterin on 22mm ja kahvakumeja saa vain 24-millisinä. Sopiiko scatterin tanko tonne muovin alle ja sopiiko nuo tupit scatterin tankoon?

Re: Puch-moottoriset Tunturit

28.12.2011 12:17

24mm tuppi on kaasukahvaan. Vakiotanko on 22mm. Onko sulla käsi vai jalkavaihteinen papiska?

Re: Puch-moottoriset Tunturit

28.12.2011 13:19

Jalkavaihteinen, eli son sitte 22/24mm?

Re: Puch-moottoriset Tunturit

28.12.2011 13:22

Naulan kantaan! Voimakoneelta ainakin saa molempaa kokoa ja monella eri kuvioinnilla.

Re: Puch-moottoriset Tunturit

28.12.2011 13:44

P U C H kirjoitti:Ootko muuten muistanu laittaa pyörän ja vuosi mallin siihen tilaus viestiin ?

Olen, kaikki tiedot olen laittanut, minkä perustella pitäisi pystyä antamaan oikea osa. Joskus olen laittanut jopa kuvan vanhoista osista, tai joku muu kuva, josta pitäisi selvitä mimmonen osan kuuluisi olla. Jarrukenkiin piti tehdä jotain silmittömiä HC modauksia että sai paikalleen, mittarivaijerin toinen pää ei vaan yksinkertaisesti ole mitenkään oikea, rattaat vääränlaisia...

Re: Puch-moottoriset Tunturit

28.12.2011 16:44

Ni nuo jarrut, tarviiko niille tehä jotai ennen ku maalaa vanteet?

Re: Puch-moottoriset Tunturit

28.12.2011 17:36

Siis öö mitä? No ainakin jarrurummut suojata ja jarrukengät ottaa irti enneku maalaa, eikai niille muuta tarvi tehä?

Re: Puch-moottoriset Tunturit

28.12.2011 17:38

Joo, jarrurummun sisälle ei maalia saa mennä, jarrukilvestä kaikki irtoava irti ennen maalausta.

Re: Puch-moottoriset Tunturit

28.12.2011 17:48

Joo ja levitintapin reikä kanssa tukkoon, sinnekään sitä maalia ei oikein sovi mennä.

Re: Puch-moottoriset Tunturit

28.12.2011 20:13

Mä en ny saa tota mittarinpyöritintä irti ku akseli pyörii sen mutterin mukana. Ollaan koitettu rost-offia, putkipihtejä ja voimaa, mutta ei irtoa. Tähänkin on varmaan joku juju?
E: Tuossa jarrukilvessähän on kaikki paitsi jarrukengät niitattu kiinni?