Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
12.4.2011 15:44
jepe95 kirjoitti:ostin tommosen 50cc mäxän ja kun ajan sillä niin kun kierrokset menevät siihen 10 tonnin paikkeille niin rupeaa tökkimään, eli onko siinä rajoitettu cdi? sitten onko normaalia että tosta vakio änkästä tulee iha metran äänet?
Ihan vaan varmistuksena että kyseessä on nyt 05 tai vanhemman vuosimallin räxä? Ei nois mitää kiekkarajottimii oo
, ainakaa kaupastalähtiessä ollu.
Äänetkää ei kyl kuulosta miltää teharilta mun korvaan.
12.4.2011 22:05
Omassa 03 mäxässäni oli vakiona rajoitettu ducatin boxi( useissa paikoissa nimellä perus tmv. ducatin cdi). Apikan vakioänkästä ei todellakaan pitäisi kuulua paljoa mitään, välipilli vuotaa jossain kohden...?
13.4.2011 17:03
reaper3200 kirjoitti:Omassa 03 mäxässäni oli vakiona rajoitettu ducatin boxi( useissa paikoissa nimellä perus tmv. ducatin cdi). Apikan vakioänkästä ei todellakaan pitäisi kuulua paljoa mitään, välipilli vuotaa jossain kohden...?
Eka kerta ku olen kuullu et MX/RX vm.99-05 olis ollu rajoitettu CDI? ethän oo varma ettei olis vanha omistaja vaihtanu rajoitettua tilalle??
13.4.2011 20:23
No onhan se cdi rajotettu, mutta niin korkeelle ettei sitä iha heti huomaa, kaverilla rajottamato cdi boksi ja kiertää kun elukka.
13.4.2011 23:20
Kyl mä oon sitä mieltä että räxässä on rajottamaton ducatin boksi?
14.4.2011 23:12
On ollut rajoittamaton kaikissa neljässä räxässä jotka olen omistanut.
15.4.2011 19:05
Kahtokaahan tuolta mun ilmotuksista räksiin ja mäksiin osia. Mulla myös rajoittamaton ja kiekkamittari ei riittäny näyttää paljo kiers
18.4.2011 20:07
Mulla on tällänen Aprilia RX 50cc 2004, ja sen katteet on aika vanhahkot, rumat, naarmuiset, jne.
Mistä saisi uudet '' sporttisemmat '' katteet jotka sopis siihen? ei siis alkuperäisiä vaan vähän virtaviivaisempia jne kun ite en oo onnistunut löytään mistään netistä tietoa että minkälaiset siihen sopis, niin kertokaa jos tiedätte
19.4.2011 0:28
mistäs sais räxän tarrasarjoja? tai lyhyempiä koiranluita iskariin? ja saako rx racingin digimittariston kiinni 03vm mxään.
19.4.2011 14:48
^Ei mitää tarroja, koiranluut tekee itte latikast ja laita joku koso, VOLA.
20.4.2011 7:47
Ardeelius kirjoitti:Mulla on tällänen Aprilia RX 50cc 2004, ja sen katteet on aika vanhahkot, rumat, naarmuiset, jne.
Mistä saisi uudet '' sporttisemmat '' katteet jotka sopis siihen? ei siis alkuperäisiä vaan vähän virtaviivaisempia jne kun ite en oo onnistunut löytään mistään netistä tietoa että minkälaiset siihen sopis, niin kertokaa jos tiedätte
Vaiha mäxän katteet. Nehä on melko tyylikkäät vrt. räxän alkuperäsiin
20.4.2011 13:21
Ne 04 räxän katteet on just hienot
paljon hienommat ku esim 03 katteet.. tosin jos ne on kovin naarmuset niin ehkä sitten mut silti
20.4.2011 14:54
supermoto vanteita saa räxään mistä?
20.4.2011 19:40
Pöndeix kirjoitti:Ardeelius kirjoitti:Mulla on tällänen Aprilia RX 50cc 2004, ja sen katteet on aika vanhahkot, rumat, naarmuiset, jne.
Vaiha mäxän katteet. Nehä on melko tyylikkäät vrt. räxän alkuperäsiin
ootkos varma että ne sopii? alkuperäisosina maksais aivan saatanasti, ja käytettyinä ei oikee taho löytää ja piste i:n päälle niissä lukee MX
20.4.2011 20:49
Ota tarrat irti!:D