Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: MRT

14.12.2013 23:11

Pitääkö se sitten ohan tukkia vai ottaa vain pois? Luulis et tukkiminen olis järkevämpää kosk muute pääse pakokaasut siit pikku putkest :)

14.12.2013 23:14

Ite tukin sillä, että siihen mustaan boksiin hakkasin sopivankokosen pultin vasaralla :lol:

14.12.2013 23:15

Ite tukin sen sopivan kokosella pultilla

15.12.2013 1:42

Zuppox kirjoitti:Kyllä poliisit voi perjaatteessa siitä sanoo jos sen pakokaasun kierrätys käytävän tukkii koska silloin mopo ei ole täysin alkuperäisessä kunnossa eikä se pääsisi päästöistä läpi.
Taltsi, en jaksa alkaa pätee siittä täällä kun oon kuiteski oikeessa :D

Muuten hyvä, mutta et ole, jos sitä ei hitsaa kiinni sitä putkea, se toimii samalla tavalla kuin hukkaputki derpeissä, ei tietenkää yhtä "tehokkaasti" mutta kumminki

15.12.2013 23:56

Zuppox kirjoitti:
Vireboy kirjoitti:Kelasin tota karstojen poistoa porakone+vaijeri menetelmällä niin ei onnistu oikeen putken läpi sen vaijerin vieminen, koska katalysaattori. Muita vinkkejä?

Putki nuotioon tai sit tukit putken toisesta päästä ja paisari täyteen bensaa
mitä helkkaria, onko mrt:ssä muka katalysaattori? :O mite mä oon kuullu että tossa ei ois

16.12.2013 1:12

Kyllä siellä taitaapi olla :s Edellisissä mrt topickeissa taidettu siitä puhua. Tollanen löyty nopeella googlettamisella; http://www.motot.net/galleria/albumi8772/

16.12.2013 17:44

Kyllähän MRT:n putkessa katalysaattori on. Miten onko muilla tehny sillasta että sade-kelillä alkaa pätkimään niin vitusti? Tänään ajelin duunista himaan ja yhtäkkiä alko pätkimään mutta tyhjäkäyntiä käy. No pääsin himaan kyllä mutta toinen kerta jo kun tekee noin. Mitä kannattais alkaa kattoo sähköistä? Tulpanhattua ja puolaa oon aatellu jos niissä olis jotain häikkää. Vai jotain ihan muuta pitäis alkaa kattoo?

16.12.2013 18:21

Zuppox kirjoitti:Kyllähän MRT:n putkessa katalysaattori on. Miten onko muilla tehny sillasta että sade-kelillä alkaa pätkimään niin vitusti? Tänään ajelin duunista himaan ja yhtäkkiä alko pätkimään mutta tyhjäkäyntiä käy. No pääsin himaan kyllä mutta toinen kerta jo kun tekee noin. Mitä kannattais alkaa kattoo sähköistä? Tulpanhattua ja puolaa oon aatellu jos niissä olis jotain häikkää. Vai jotain ihan muuta pitäis alkaa kattoo?

Kuten skypessä sanoin, mulla oli samaa vikaa, kunnes porasin rajottimen :)

16.12.2013 18:29

Kaverilla autto uus tulpanhattu ja johto ;)

18.12.2013 1:10

joo vaihat sen tulpanhatun ni pitäs pätkimisen loppuu

18.12.2013 13:54

Onko kukaan huomannu että hm:s on sama putki ku mrt:ssä? Olisko syy miks hm:n putki on parempi että riejus on se katti? onko kukaa ottanu sitä pois ja vaikuttiko tehoihin?

18.12.2013 15:59

thaitus kirjoitti:Onko kukaan huomannu että hm:s on sama putki ku mrt:ssä? Olisko syy miks hm:n putki on parempi että riejus on se katti? onko kukaa ottanu sitä pois ja vaikuttiko tehoihin?

Eipä se HM:n putki sen parempi taida ollu kuin riejussa :D

18.12.2013 17:43

Sama putkihan se on juu, en oo ainakaan kuullu tai lukenu mistään että siinä ei olis kattia :roll: Kyllä se aika paljon varmaan ahdistaa varsonkin jos tukkeutuu :s
Kuva

18.12.2013 23:22

HM:s on katti sielä ite kurissa alkukäyrän ja paisarin välis, oon nimittäi yhen hm:n putken tyhjänny :D

19.12.2013 19:04

Meneekö Mrthen kiinni suoraan Hp Master maski?