Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: MRT

28.7.2012 21:38

Poraa sen boksin nii kyllä keula nousee.

Re: MRT

29.7.2012 0:46

Kyllä sen keulan sai nostettuu täysin vakio riejullaki, kunha osaa tekniikan :D

Kurien poiston jälkeen ei voi olla mitään ongelmaa keulimisessa:)

Re: MRT

30.7.2012 2:39

heka96 kirjoitti:dremelöi imukaula ja läpät kurittomaks

Se sun läppävenan kuristus aka. bensanohjuri ei kurista yhtään, ellei sen kaasarin koko ole sen halkaisijaa suurempi, sama juttu sen imukaulan kanssa.. päinvastoin, saat aikaan turhaa pyörteilyä yms. näin siis teoriassa.
heka96 kirjoitti:ei se oikee millään vireillä taho keulia kunnolla.. :D sellanen palikka tuo mopo :D

Näinköhän on? Kyllä se pelkästä kaasusta nousee, jos on tarpeeks tehiä.

[quote="heka96"Tietääkö kukaan mikä vois olla vikana kun etujarru on löysempi kun kytkin.. ottaa vaan iha ku pohjaan jytistää ei auta ilmaus ja palatkin näyttää olevan ihan uuden veroset.. vosiko olla jossaki kumitutassa reikä siel jarru nestesäiliös tai jossakin?[/quote]
Eli ts. kahvaan ei synny painetta. Kannattaa kattoo työsylinterin tiivisteet läpi, sama pääsylinterin stefoissa, sekä kattoo jarrunesteitten määrä ja varmistaa että oot ilmannut oikein..

Re: MRT

30.7.2012 11:43

kyllä muuten imukaulan dremelöinti vaikuttaa huomattavan määrän. samoten läpät
ja en tiiä toi mun mopo ei vaan kauli :D on sillä kaveriaki yrittäny keulia sai huimat 3m ja sitte se keula meni maahan.. ja ite en saa ees ku jonku metrin.. en osaa ees kunnolla keulia pitäs harjotella.

ja pitää katsella työsylinterin tiivisteet läpi.

toivottavasti sillä selviis korjaus kittihän on tosin aika kallis :P

ja pitäs olla ilmattu oikeen kaverin kanssa ilmattiin

sehä on silleen että painetta sinne pumpataan sitte jarrukahva pohjaan ilmaus nippa auki ja sitte päästää irti kahvasta sitte taas nippa kiinni ja kahva pohjaan ja nippa auki jne..

Re: MRT

30.7.2012 15:25

Sinä tai kaveris ei osaa keulia :lol:

Re: MRT

30.7.2012 16:12

kaveri osaa keulia, mutta minä en niiku jo sanoniki :D ei sekään sanuu keulaa nousemaan kunnolla ku rajotin hakkas vastaan mikä lie :DD

Re: MRT

30.7.2012 21:31

Se ei oo sit vaan tottunu siihen :D nimittäin kyllä keula nousee tolla ja sen saa pidettyä helposti ilmassaki :)

Re: MRT

31.7.2012 1:23

Ei siitä boxista nyt nii paljo haittaa oo etteikö keulimaa pystyis :) mut mitä tommone peli sit kulkee ku on kuri pois putkesta ja ilmanputsarista ja suutin vaihdettu ?

Re: MRT

31.7.2012 11:55

Kaisse poweriuppi menee siinä vähän päälle 60 :D

Re: MRT

31.7.2012 13:11

Mikäköhän on tossa riejussa ku toi kytkin on nii hirveen tiukka. Säätää oon koittanu ja rasvannu kytkinvaijeria.

Re: MRT

31.7.2012 13:24

Kumpi suutinsarja pitäs tilata, koot 98-120 vai 88-110 ? :D

Re: MRT

31.7.2012 13:29

98-120 ite ottasin.

Re: MRT

31.7.2012 13:34

joo.

jos sitte tulee tarvetta vaihtaa, niin onpaha ainaki suuttimia:D korti saa luultavasti 10pv elokuuta:)

Re: MRT

31.7.2012 13:40

Te ketkä ootte porannu MRTstä boksin nii kertokaas et paljo menee ilman kuria ja rajotinta ja millä väleillä

Re: MRT

31.7.2012 13:43

Toimiiko nämä MRT miten hyvin, kun olen kuulut et näissä ei olis muuta, kuin sähkövikaa niin, onko tämä huhupuhetta vai totta? :lol: