Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
22.6.2012 10:17
lelle69 kirjoitti:joo vikahan se oli siinä pipecrossissa, vakion ilmanputsarin laitto paikollee nii heti alko toimii.
Elikkä suomeks sama: sulla kävi piperin kanssa laihalla. Piperi on katos vapaammin virtaavaa - saa enemmän ilmaa - tarttee enemmän bensaa.
Jos nyt haluut laittaa sen piperin takas niin kokeile isommalla suuttimella.
22.6.2012 14:34
varmaan jostain satasesta ylöspäin.
23.6.2012 2:53
kai mä sit haen sen 105, kiitos tästä:). kokeilemallahan se selviää parhaiten, mutta hain jotain suuntaa. ite oisin veikannu 90-100. palaillaan, ilmottelen mikä oli sopiva
24.6.2012 1:41
NONI SAISKO APUJA!?!?
Eli 2011 Gilera SMT:stä on runkokiinnike läpi halki. En tiedä miksi tai miten, mutta onko ideoita miten saisi helpoiten tehtyä uuden/korvattua sen/tekemällä jonkin sortin patentin?
25.6.2012 16:48
Gileran maahantuojalla naurettavan kalliita osia. Esimerkiksi uusi tarrasarja maksaa 208e? Pitää sitten jotain muuta kehitellä.
Viimeksi muokannut Motoration päivämäärä 8.10.2012 23:41, muokattu yhteensä 1 kerran
25.6.2012 18:50
Voisko joku kattoo onks 05 SMT:ssä Leonellin vai Ducatin CDI, ku pyörä on eri paikassa nyt, enkä pääse tarkistaa. Ja uus pitäis ostaa
E: Siis on rajottamaton eli eiks se oo toi Ducati 85W?
25.6.2012 23:28
Oisko kellään tietoa moni millisen suuttimen gilera smt 2011vm mahtuu , 5mm vai 6mm ?
Kumpi suutin olisi 2011vm gileraan parempi ? Mikuni Vai Dellorto ?
Kiitokset jo etukäteen !
26.6.2012 0:38
Ei tarvite kysyä samaa asia kahdessa paikassa.
Mopossasi on vakiona Dellorton PHVA-kaasutin jossa vähemmän yllättävästi on myös Dellorton suutin. Tuon malliseen kaasuttimeen menee 6mm kierteellä oleva suutin. Kun Mikunin suuttimet ovat 5mm kierteellä, voinet itse päätellä ettei sellaisia kannata tuohon kaasariin ostaa.
27.6.2012 20:57
Limppi^^ kirjoitti:NONI SAISKO APUJA!?!?
Eli 2011 Gilera SMT:stä on runkokiinnike läpi halki. En tiedä miksi tai miten, mutta onko ideoita miten saisi helpoiten tehtyä uuden/korvattua sen/tekemällä jonkin sortin patentin?
Ilman kuvaa hankala sanoa, mutta kemppiliimaa?
27.6.2012 21:10
jos kerta haluut oikein patentin ni reikäraudalla kiinnität sen johonkin sopivaan paikkaan
29.6.2012 12:57
Noniin tarvis apuja välitysten kanssa.
Tartten gilera rcr 2009 välit millä saa paremmin vääntöä alemmille kieroksille kuin vakioväleillä 11-53.
Minkäkoisen rattaan laitan eteen ja taakse? Taakse varmaan voisi tulla jokin yli 60? Mutta mikä eteen?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen
29.6.2012 13:01
Jos mopo on vakio niin en menis välityksiä vaihtamaan lyhyemmäks, kulkee sen jälkee sen 35-40..
29.6.2012 13:53
Pidät sen 11p edessä ku sen pienempää ei ole ja vaihat taakse sen kokosen ku haluat.
29.6.2012 15:17
Daisarit kirjoitti:Jos mopo on vakio niin en menis välityksiä vaihtamaan lyhyemmäks, kulkee sen jälkee sen 35-40..
Mopo kulkee nytten sen 56km/h ja on vakio. Ainkakin pitäisi olla.
Niin ekai se nopeus nytten yhellä kiekon vaiholla nuin paljoa tipahda?
29.6.2012 15:54
No siis 1 suurempi takaratas on about 1km/h vähemmän