28.6.2021 18:14
28.6.2021 20:09
28.6.2021 20:53
29.6.2021 18:22
30.6.2021 13:31
1.7.2021 21:22
24.7.2021 14:56
3.8.2021 0:18
7.8.2021 1:15
13.8.2021 23:32
flatline kirjoitti:Säätö Senda SM vm. 2010:n kanssa jatkuu. Olen nyt metsästellyt tuota räjäytyskuvassa näkyvää osaa nro 4, joka on haljennut, ja ei tahdo löytyä oikein mistään. Onko jotain linkkiä tai tietoa, mikä kävisi tilalle?
15.8.2021 10:02
ismo69 kirjoitti:flatline kirjoitti:Säätö Senda SM vm. 2010:n kanssa jatkuu. Olen nyt metsästellyt tuota räjäytyskuvassa näkyvää osaa nro 4, joka on haljennut, ja ei tahdo löytyä oikein mistään. Onko jotain linkkiä tai tietoa, mikä kävisi tilalle?
Rälläköin itse ketjunkiristimestä tapin pois niin ajaa saman asian ja istuu napakkaasti.
Sitten omaan kysymykseen:
08vm x-treme vireinä E-nox, lortto PHBG 19 BS, vapari, BR8EIX tulppa, 95 suutin ja 11-65välit, 50cc Airsal sport pytty, kevlar kytkin tiukemmilla jousilla, uusi vesipumppu, edellisen omistaja rähmäiset kisasähköt, 120/90-18 nappulakumi takana, kulkee 73gpsään ja jaksaa hyvin vääntää, mutta potkua kaivataan lisää, varsinkin vääntöä pyörittääkseen raskasta ja hyvin purevaa takarengasta. Mikä pytty sopisi tähän settin? Potkua pitäisi olla mutta mäntiä en jaksaisi vaihtaa parin tonnin välein
Mietin tuossa joko Airsalin 72,4cc tai airsal 80cc, onkohan suuri ero tehoissa perstuntumalla? 72,4cc vissiin 11,5hp mahdollinen ja 80cc 13hp. Eroaako asennus mitenkään, jostain termarin soviteholkista olen kuullut että tulisi laittaa 80cc kanssa?
Mitenköhän alakerta kestää? Ajetuista kilometreistä ei ole hajuakaan mutta hyvin pelaa tällä setillä. Kampiakselia kokeilin kytkimen puolelta niin ei glapin glappia, magneeton puolella akseli ei myöskään liiku yhtään, mutta ns. kuulee jonkun pienen glapin, onko normaali ääni vai alakerta vaihtoon ennen isomman pytyn asennusta? Vaatiikohan jo tuo 80cc isomman kaasari?
Mitenköhän vakio alakerta jaksaa tuota 80cc airsalia?
Mitä muuta kannattaisi laittaa?
Ps. Käydessäni läpi jäähdytysjärjestelmän huomasin että sylinterin kannen tukitusta jäähdytysnestenipasta tulee nesteitä ulos kovilla kierroksella, joten ohjasin sen eteenpäin paisuntasäiliön taaimmaiseen reikään (joka toki oli ilmeisesti tukittu, ruuvia vaan läpi niin ei tule paskoja paisariin ja uudestaan kiinni) niin jäähdytys ihan oikeasti toimii mainiosti. Tällä tavalla saa nesteet kiertämään hyvin tehokkaasti paisuntasäiliön läpi jolloin isommalla käytettävissä olevalla jäähdytysnestemäärällä kone pysyy huomattavasti viileämpänä. Muuten nesteet eivät kierrä kunnolla paisuntasäiliön läpi vaan paisuntasäiliö toimii ns nesteen täyttäjänä.
Jollei kellään ole joku hyvä syy miksi ei tekisi näin niin tämän voisi lisätä tietopankkiin:)
Pahoittelut pitkästä viestistä
15.8.2021 20:58
29.8.2021 19:52
29.8.2021 21:40
21.9.2021 19:53