19.5.2012 11:13
240turbo kirjoitti:Joo, kyllä sen voi repiä pois. Tai no. Jos on kuriton niin tukit sen pultilla niin äänet vähän hiljenee ja muuttuu pikkasen.
19.5.2012 22:11
20.5.2012 11:25
20.5.2012 12:04
jutii kirjoitti:Tietääkö kukaan missä tuossa 2012 power-up MRT:ssä on putken kuristukset ja lähteekös helposti irti??
20.5.2012 13:00
20.5.2012 13:29
flimmeri kirjoitti:Mikähän omassa rieju mrt 2011 power upissa on että ei ota kierroksia kunnolla? tyhjäkäynnillä laittaa kaasun pohjaan niiin saman tien rupee rajotin hakkaan ja kun pitää kaasua vaa pohjasssa kierrokset nousee pikkuhiljaa, muttei läheskään niin paljon ku ennen. Eikä ole merkitystä on kone kylmä vai lämmin samaa tekee silti. Ja ajettu vasta 192km
20.5.2012 13:36
20.5.2012 14:57
20.5.2012 16:40
flimmeri kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään, ihan alusssa toimi hienosti ja otti kierroksia hyvin, mutta 100km jälkeen alko tommosta pitää. Pakko tolle on jotaki tehtävä ei muuten tuu lasta eikä paskaa. kulkee juuri sen 42-45kmh suoralla kaasupohjassa
20.5.2012 17:38
tatne kirjoitti:flimmeri kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään, ihan alusssa toimi hienosti ja otti kierroksia hyvin, mutta 100km jälkeen alko tommosta pitää. Pakko tolle on jotaki tehtävä ei muuten tuu lasta eikä paskaa. kulkee juuri sen 42-45kmh suoralla kaasupohjassa
Eikait sen tuon lujempaa vakiona ole tarkoitus mennäkään?
20.5.2012 18:55
20.5.2012 19:06
21.5.2012 18:02
21.5.2012 19:35
25.5.2012 22:19