Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
4.9.2012 22:24
DIoxide kiitos neuvosta toivon että suutin on
D mäntää ei ois niikää mukava vaihella.
5.9.2012 10:32
Kertokaapa viisaammat vähän neuvoja.
Putsasin tossa ilmanputsarin kun mopo ei kiertänyt kunnolla, savutti valkosta vaan.
Nyt tyhjäkäynnillä kiekat nousee paremmin, kuin ennen putsarin tukkeutumista.
Mutta vaihde päällä hyytyy loiviin ylämäkiin ja nopeudestakin tippunut melkeen 10km/h. Kiihtyy kyllä ihan hyvin.
Sitte lämpimällä koneella ei meinaa lähteä käyntiin eikä käy oikee tyhjäkäyntiä. Kylmällä koneella lähtee aina laakista.
Mistäs kannattas ettiä vikaa?
5.9.2012 10:56
Liian pieni suutin ilmanputsarin putsauksen ja kelien kylmenemisten myötä?
Viimeksi muokannut Bärräxä päivämäärä 5.9.2012 10:57, muokattu yhteensä 1 kerran
5.9.2012 11:23
Eikös se ole liian iso suutin kun kylmänä lähtee ilman ryyppyä, mutta lämpimänä ei?
Nyt 82 suutin ja metrakit.
5.9.2012 19:13
Mikä mahtaisi olla -05 x-racessa kun vaikka miten säätää kaasaria, ni rupee pitkälti ennen huippuja ns. Katkomaa. Voiko olla cdi-boksi sökönä vai, voiko liian iso suutin(100) aiheuttaa tämän?
5.9.2012 19:51
the marine kirjoitti:Mikä mahtaisi olla -05 x-racessa kun vaikka miten säätää kaasaria, ni rupee pitkälti ennen huippuja ns. Katkomaa. Voiko olla cdi-boksi sökönä vai, voiko liian iso suutin(100) aiheuttaa tämän?
Rajoittamaton cdi?, ja meinaatko että pätkii 10 tuhanne kierrokse kohal vai sit siel 11-12 tonni kohil?
5.9.2012 20:01
On rajottamaton, korvakuulolta siinä 8000 kohilla alkaa pätkiä.
5.9.2012 21:22
shule kirjoitti:Eikös se ole liian iso suutin kun kylmänä lähtee ilman ryyppyä, mutta lämpimänä ei?
Nyt 82 suutin ja metrakit.
Itte heitin 78 tänä kesänä, aiemmin oli 80.
jaani3 kirjoitti:On annettu käydä monta minuuttia ja annettu reilulla kädellä kaasua mut silti tekee vaan tota. Juu hölskyttelin mä.
Tankki tyhjäks vaa ja kokeilet uuella satsilla
5.9.2012 21:26
.
Viimeksi muokannut No1 päivämäärä 17.9.2012 17:43, muokattu yhteensä 1 kerran
6.9.2012 0:04
Rupiaa pikkuhiliaa meneen hermot tähä kasaan... Nyt katos sytytys ja tulpas se vika ainakaa ei oo.. ja johdois ei näyttäny ainakaa mitä oleva.. neuvoja??
6.9.2012 8:55
Mikähän voisi olla vikana, kun mopo aamulla lähti hyvin käyntiin ja ajoin n.300m ja sitten sammui. Lähti vielä hetkeksi käyntiinkin sen jälkeen, muttei enää. Aattelin, että bensa ois loppu mutta ei
6.9.2012 14:13
No vaiha nyt tulppa aluks...
6.9.2012 15:46
Tulppa on iha kunnossa
6.9.2012 17:25
(unknow) kirjoitti:Rupiaa pikkuhiliaa meneen hermot tähä kasaan... Nyt katos sytytys ja tulpas se vika ainakaa ei oo.. ja johdois ei näyttäny ainakaa mitä oleva.. neuvoja??
Kokeileppas napata se sytytykseltä lähtevä liitin irti ja käynnistää.
6.9.2012 17:31
Kokeiles Hessu ruikata bensaa tulpanreiästä sisään ja kokeilla mitä sanoo. Jos lähtee pärisemään niin vika on bensapuolella, esim. kaasari kannattaa putsata, ilmanputsari tsekata ja alipainehanan toimivuus.