23.3.2011 23:48
MattiZ kirjoitti:Lähti tunskasta kilvet ja sitten olen vakioksi laittanu nyt.. Laitoin Dellorto 14mm sha kaasarin paikallee ja imukaulan vaihdoin... Nyt ku yrittää käyntiin polkea niin, kun polkaiset niin kerran tärähtää mutta ei sitten lähde käyntii.. Ilman ryyppyä ja ryypyn kanssa.... Hmm... 7 lämpöarvon tulppa paikalla.. Olisko tulppa voinu mennä? Kipinän antaa kuitenki.. Kiitoksia jos vinkkejä löytyy :o
25.3.2011 10:25
25.3.2011 15:28
pikku_bomber kirjoitti:kestääkö tunturi ajella pidempääki matkaa,että jos ajaisin vaik keravalt stadii n.34km ku mun skootterit on kestäny ton matkan helposti mut en sit moposta tiiä ?
melkee joka pvä olen stadissa ni mopolla olis kiva ajella sinne ku kummiski vaihteet on ei ole niin tyls''
26.3.2011 21:55
27.3.2011 1:11
Aleksi__ kirjoitti:Äsken ajelin tigerilla, kovat viritykset ja 14/42 välit. Kiihty mut ei kulkenut
Nyt keksin viankin tohon jatkuvaan öljyn tippumiseen, kampiakselin stefat täytyy vaihtaa.
Onko joku tehnyt tällästä remonttia ennen että vois vähän neuvoa?
27.3.2011 1:24
Aleksi__ kirjoitti:Äsken ajelin tigerilla, kovat viritykset ja 14/42 välit. Kiihty mut ei kulkenut
Nyt keksin viankin tohon jatkuvaan öljyn tippumiseen, kampiakselin stefat täytyy vaihtaa.
Onko joku tehnyt tällästä remonttia ennen että vois vähän neuvoa?
27.3.2011 1:33
TigerAqua kirjoitti:Aleksi__ kirjoitti:Äsken ajelin tigerilla, kovat viritykset ja 14/42 välit. Kiihty mut ei kulkenut
Nyt keksin viankin tohon jatkuvaan öljyn tippumiseen, kampiakselin stefat täytyy vaihtaa.
Onko joku tehnyt tällästä remonttia ennen että vois vähän neuvoa?
...Sikälimikä moottori ei käsivoimin halkee niin lyö kampiakselin päähän kevyesti vaikka kumivasaralla, mutta kierrä siihen mutteri sopivasti siihen paikalleen ettei kierteet kärsi. Sama pätee myös kampiakselin toiselle puolelle.
Jos siellä lohkojen välissä on jotain tiivisteliimaa tai vastaavaa ja se ei irtoo niin millään ruuvarilla ei kannata alkaa niitä irrotteleen. Parempi tapa on laittaa puukkoo myöntäsessä suunnassa ja lyödä siihen vasaralla. Tämäkin vaan jos on pakko...
27.3.2011 11:29
27.3.2011 19:40
28.3.2011 14:54
28.3.2011 15:33
29.3.2011 21:17
30.3.2011 16:34
30.3.2011 17:40
tiger96 kirjoitti:Mitenkäs, kun meni tiikeristä vauhtipyörän kartio ja kiilaura kököks. No, paikalla on uus kampura eli se on ehjä, piti ostaa 85w ducatin vauhtis mutta tulikin 18w. Hion vanhasta 85w vauhtiksesta niitit pois ja se kartio on irti.Jos otan tuon 18w kartion ja niittaan sen tuon 85W kehään, niin ónnistuuko se varmasti? Eli onko mahdollisuutta että se menee epätasapainoon? Ja lisäksi se tulee pari milliä syvemmälle, mutta ei "hiestä" mihinkään joten siittä ei varmaan ole haittaa.
30.3.2011 18:05