Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
9.2.2011 21:22
Nibbe kirjoitti:Nämä kiinanmankit kun olisivat edullisia ja sopivan kokosia minulle. Ja Honda mankia on turha ehdottaa, ennemmin ajan Pv:llä.
wat?
honda mankia saaat lähes samaan hintaan ku nuita kinkkejä, mutta kukin taplaa tyylillään. peeveitä taas nykyään luullaan kirjaimellisesti kultakaivoksiksi ja niitten hinnat pyörii taivaissa
9.2.2011 22:21
Skyteamit on just hyviä. Mulla oli se jonku vuoden ja ei ikinä ollu mitää vikaa, vaihtelin vaa öljyjä ja kerran säädin venttiilit, ajoin jonkun verran yli 10tkm. (ja ei ollu vakio jos se nyt vaikuttaa mitenkää moottorin kestävyyteen.) Mutta tosi hyviä pelejä noi skyteamit
Suosittelen.
10.2.2011 15:27
Pari tyyppiä ymmärs pikkusen väärin, eli minulla siis on tällä hetkellä Pv, mutta vaatis ties minkälaisia remontteja. Eli siksi en aitoa Hondaa ostaisi, koska sama olisi edessä kuin Pv:n suhteen, tai jos ei, niin kyllä ne hinnat on jo kiinanmankeja korkeampia.
10.2.2011 15:29
Jos löydät ehjän mankin, niin sillä ajaa melkein yhtä paljon tai enemmänkin, kun joillakin kinkkimankeilla (maanantaikappaleet?).
10.2.2011 15:31
Haha, tässä tuli heti esiin se teoria minkä aiemmin mainitsin.
10.2.2011 16:34
tunnut olevan loppujen lopuksi aika varma siitä että kiinanmankit on hyviä pelejä? joten helvettiäkös sinä täällä niistä kyselet, jos oot niin varma asiasta ja et ota niihin kohdistuvaa kritiikkiä vastaan. mee ostamaan se skyteam jo!
10.2.2011 16:37
Nibbe kirjoitti:Pari tyyppiä ymmärs pikkusen väärin, eli minulla siis on tällä hetkellä Pv, mutta vaatis ties minkälaisia remontteja. Eli siksi en aitoa Hondaa ostaisi, koska sama olisi edessä kuin Pv:n suhteen, tai jos ei, niin kyllä ne hinnat on jo kiinanmankeja korkeampia.
Kuinka näin? Mistäs helvetistä sinä voit tietää joudutko remppaamaan sitä monkesia koko ajan? Ostaa kerralla hyvän ja huoltaa oikein ni varmasti toimii. Itellä oli pv vähän alta vuoden ja koneellisia vikoja ei ollu ensimmäistäkään vaikken öljyjäkään vaihtanu ku kerran pari 13tkm sisään. Ei vaan taida sulla pysyä työkalut lapasessa jos mikään ei toimi mutta ostappa ihmeessä se kiinanihme.
Ei tartte jälkeenpäin tulla kitisemään kun paskan ostit sitten.
10.2.2011 18:18
Oho, aikomukseni ei toki ollut kuumentaa tunteita. Tottakai otan kritiikkiä vastaan. Ja siis realistisia kommentteja olen hakenut, enkä niitä ääripäitä. Esim. "SKYTARIT ON PARHAITA!", "tai kiinalaiset on surkeita, hajoaa heti!". Mutta aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.
10.2.2011 18:27
siis minä en kyllä huomannut että kenenkään tunteet olisivat kuumentuneet? mutta tässä on tullut realistista kommenttia siitä, että kiinalaisissa on paljon maanantaikappaleita, mutta et kyllä tunnu ottavan näitä millään tosissaan
10.2.2011 18:56
No jos on kootteria ostamas, niin varmaan kannattaa. Mutta tuossa yksilössä on vain ainaki 200€ ylimäärästä hintapyyntiä.
10.2.2011 21:37
Nonii eli multa löytyis tollane uudemalline räxä ja ny ollu jo vuoden ja haluais jotai uutta alle. Että mitäs suosittelisitte tohon hintaa mitä tosta apriliasta ny sais eli jotain 1600e?
10.2.2011 21:53
AnanasJoonas kirjoitti:Nonii eli multa löytyis tollane uudemalline räxä ja ny ollu jo vuoden ja haluais jotai uutta alle. Että mitäs suosittelisitte tohon hintaa mitä tosta apriliasta ny sais eli jotain 1600e?
No nyt on aika paha sanoa näin, kun ei tiedä mitää kyseisestä yksilöstä. Mutta kerroppas vähä lisää esim. Ajokilometrit, viat, remontit, muokkaukset jne.
10.2.2011 22:00
No se on totaa 08 vuotine ja ajettu o kyl jo 17000 ja mäntä vaihdettu ja muu toimii aivaa täydellisest.
10.2.2011 22:27
Peraa_ kirjoitti:siis minä en kyllä huomannut että kenenkään tunteet olisivat kuumentuneet? mutta tässä on tullut realistista kommenttia siitä, että kiinalaisissa on paljon maanantaikappaleita, mutta et kyllä tunnu ottavan näitä millään tosissaan
Joo, tokihan minä näistä maanantaikappaleista tiedän ja se onkin suurin syy, miksi epäröin kiinalaisia. Mutta joo, varmaan ensimmäisenä tässä ny pitäis tuo Pv viedä tarkastukseen, että mikähän sitä oikeen vaivaa, ja sitä kautta suunnitella jatkoja. Mutta eiköhän tämä juttu jo ole paketissa