Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

9.4.2011 16:06

Tämä viesti on piilotettu käyttäjältä comanche888
Viimeksi muokannut alj päivämäärä 29.12.2014 19:18, muokattu yhteensä 1 kerran

Haluisin tietää...

9.4.2011 17:19

...että käykö toi neulaventtiili mankiin? Onko kellään kokemusta? http://www.mc-scatter.com/kaasuttajan-n ... 31129.html

9.4.2011 23:28

Ei ihan tänne kuuluva, mutta minkämoinen kaasutin on samurai 70cc:ssä? Liittyy tietysti jos sen löisi monkeyhin, jos edes omistaisi. :s

10.4.2011 1:15

alj kirjoitti:Moro monkeesi ihmiset. Mistäköhän saisi 428 jaolla 12 tai 11 piikisiä eturattaita?


Kattelin nopeesti kaikki paikat läpi mutta sellasia ei tunnu olevan olemassakaan, ainakaan 17mm akselille. 22mm akselille kyllä löytyy ;)

EDIT::: Löyty 14 piikkinen ja siitä ylöspäin, mut ei pienempää: http://www.minimotoracing.fi/index.php? ... cts_id=327

10.4.2011 15:03

Kuuluisko ton koneen pyöriän ihan kevyesti poljettaessa kun yläpää irti ja kytkin plus isoratas sen vieressä kiinni..?? :| Ei ole kytkin koppa kiinni eikä kytkin vielä kiristetty mutta kun laittaa käynnistyspolkimen kiinni ja polkee niin tuntuu semmonen kovempi kohta, jonka jälkeen pyörii taas kevyesti kunnes tulee "kova" kohta uuestaan.. :nolo: Kyseesssä 110cc kone.

Toivottavasti ymmärsitte.. :|

11.4.2011 15:47

saako tehomäntiä,kireempiä nokkaakseleita,kevyempiä kampi akseleita yms. 125cc thumpstar koneeseen?
Jos saa niin mistä?

11.4.2011 16:58

http://www.ooracing.com/

11.4.2011 17:21

http://www.pitbikecenter.fi/

http://www.minimotoracing.fi/

11.4.2011 17:26

väärä alue.
Viimeksi muokannut Sambo päivämäärä 13.4.2011 16:11, muokattu yhteensä 1 kerran

11.4.2011 20:53

Onko iha normaalia että vaihteenvaihtaja liikkuu muutamia millejä lohkojen sisällä..?? :roll:

12.4.2011 16:49

vai että nelariin tehomäntiä

12.4.2011 17:21

miks ei?

12.4.2011 17:24

mrRichard kirjoitti:miks ei?

Ns. tehomäntä eli korkepaine mäntä. ;)

12.4.2011 17:47

Mäntään kupua ja kireempää nokkaa, sillä sitä tehoa taiotaan heti ku on tehty kaikki normivirittelyt, eli vaihdettu kaasari, välit, putki, laitettu ohitin ja avarrettu kantta. Siitä sit kun eteenpäin haluaa (oletetaan että pysytään koko ajan samassa iskutilavuudessa) niin kevennetään osia.

Tai sit ostaa suoraan Monkeybikerilta ton Yuminashi 200cc:n:

Kuva

Monkeybiker.se kirjoitti:Specifications
Bore - 66mm
Stroke - 57,9mm
Cylinderhead - Roller rocker head with 31mm/25,5mm stainless valves. And NGK Iridium spark plug.
Carb - Keihin PE31 with optimized venturi.
Ignition - Special ignition system that is charging AC, connect with all normal colors on the Monkey wire harness, but supply DC for the ignition.
CDI - Programmed special CDI unit that gives optimal performance and control the heat of the engine.

Top speed is 180Km/h and you can do this without any problems on the highway. Acceleration from 0 to 100Km/h is 7.5 seconds.

The engine comes with 6 months factory warranty.

Price: 29990 SEK

12.4.2011 18:09

Bartholomew kirjoitti:
mrRichard kirjoitti:miks ei?

Ns. tehomäntä eli korkepaine mäntä. ;)


no anteeks sitä tarkoitin!