Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
26.6.2013 20:30
Stemppa, Itellä ollu monesti sama ongelma että ratas ja stoppari eivät sovi toisiinsa, eli irtoaa kummatkin kerralla. Tuohon ongelmaan olen ottanut Derbin eturattaan stopparin.. Niin ja jos ei kotoa löydy nii kavereilta tai jostai kaupasta kannattaa kysellä. Uutena ei varmaan maksa 5e enempää. Jos kaupasta lähdet ostamaa nii ota suosiolla ratas mukaa ettei väärää stopparia tule ostettua
26.6.2013 20:35
-rampe- kirjoitti:Stemppa, Itellä ollu monesti sama ongelma että ratas ja stoppari eivät sovi toisiinsa, eli irtoaa kummatkin kerralla. Tuohon ongelmaan olen ottanut Derbin eturattaan stopparin.. Niin ja jos ei kotoa löydy nii kavereilta tai jostai kaupasta kannattaa kysellä. Uutena ei varmaan maksa 5e enempää. Jos kaupasta lähdet ostamaa nii ota suosiolla ratas mukaa ettei väärää stopparia tule ostettua
Ok. Kiitoksia!
26.6.2013 23:54
Ihte ainaki viilasin vaan vakio stopparia, pelittää hyvin.
27.6.2013 20:17
jonn kirjoitti:Ihte ainaki viilasin vaan vakio stopparia, pelittää hyvin.
Eikös se pilaisi kierteitä?
30.6.2013 20:25
Ei siin stopparis mitää kierteitä oo, ne on rattaassa.
30.6.2013 20:37
jonn kirjoitti:Ei siin stopparis mitää kierteitä oo, ne on rattaassa.
Ainii joo.
Voishan sitä sitte viilailla ihan rauhassa. Kiitoksia!
7.7.2013 21:28
Ei muutes toimi vaikka viilais...
Ratas niin pieni että stoppari on isompi ku koko ratas joten stoppari ottaa kiinni ketjuun...
8.7.2013 16:52
No kummasti ainakin itellä toimii. 16 piikkisen rattaan kans
Kysymys: Onko porukat saanu miten säätämällä dellorto phbg 16mm kaasarin säätöihin jinkkuun, jossa toi isovenakansi?
8.7.2013 17:37
Mun manan akselin paksuus on 16mm joten se olis tää:
http://www.wandamotor.fi/eturattaan-luk ... -3290.htmlpelkäänpähän vaan että toi on sama ku mulla nyt.
10.7.2013 6:36
jonn kirjoitti:No kummasti ainakin itellä toimii. 16 piikkisen rattaan kans
Kysymys: Onko porukat saanu miten säätämällä dellorto phbg 16mm kaasarin säätöihin jinkkuun, jossa toi isovenakansi?
Dellortot yleisesti ovat huonoja mankeihin, koska vaikea saada säätöihin. Oliko että imukaulan kiinnitys elää vähän vai mikä, mutta vittumaisia säädettäviä.
10.7.2013 17:12
Imukaulan ja kaasarin välinen liitos tiiviiksi niin ei imuvuodot kiusaa ja saa säätöihinkin.
14.7.2013 11:56
Paljonko tällänen kiinanmanki kuluttaa vakiona täyskaasulla 45km/h per 100km? Olisiko halvempaa ajella jollain 4/5 kaasulla 40km/h, äänet ainakin selvästi hiljasemmat.
14.7.2013 13:00
Halvinta on ajella kun otat imukaulasta kurit pois ja ajelet puolkaasulla 45km/h.
15.7.2013 8:40
Asensin sen 13 piikkisen eturattaan eikä siltikää keuli helpolla.
Mites teharin asentaminen. Onko täysin laillista jos e-hyväksytty ja kulkee 45-50?
15.7.2013 12:11
Nelitahtiin et teharia saa. Avaran putken voit laittaa, mutta senkään tuoma hyöty ei nyt kovin merkittävä olle ellei kyseessä ole yhtä ohut putki kun hondassa. Laitat kurittoman/avaran putken, imukaulasta kurit pois niin ihme on jos et mankia keulimaan saa.