Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
5.6.2011 0:06
Ratkaisin ton kilventelineen nyt sillain, että otin rekkarinvalon pois ja leikkasin ylimääräset muovit kettuun. Onhan se vieläkin melko massiivinen rakennelma, mutta parempi kuin vakio kuitenkin.
Nokialaatusia kuvia:
http://imageshack.us/f/708/04062011351.jpg/http://imageshack.us/f/803/04062011350.jpg/
5.6.2011 13:36
Käykö kyseinen putki geneen suoraan? Ku am6: seen on tehty niin eikös putken pitäis olla oikeen kokone siihe alkukäyrään kiinni.
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=34602HF
5.6.2011 19:12
Ja kysymyksiä riittää... Eli tarviiko toi koko mittaristo ottaa irti, jotta maskin saa poes? Ei irtoa pelkästään ne näkyvillä olevat ruuvit pois ottamalla.
5.6.2011 22:37
AKWM kirjoitti:Ja kysymyksiä riittää... Eli tarviiko toi koko mittaristo ottaa irti, jotta maskin saa poes? Ei irtoa pelkästään ne näkyvillä olevat ruuvit pois ottamalla.
Mulla se lähti irti kun otin ne näkyvillä olevat ruuvit pois. Ei sen pitäs olla mistään muualta kiinni.
6.6.2011 11:36
AKWM kirjoitti:Ja kysymyksiä riittää... Eli tarviiko toi koko mittaristo ottaa irti, jotta maskin saa poes? Ei irtoa pelkästään ne näkyvillä olevat ruuvit pois ottamalla.
otat ne molemmilla sivuilla nykyvät ruuvit irti ja sit vdät maskia vähän ylös vai alaspäin samalla ku vedät pois päin. näin ainakin minulla lähti
6.6.2011 11:40
Kysyn ny tälläsen epätavallisen kysymyksen
että miten saisi mopon kulkemaan noin 57-63km/h?
HUOH!! ilman mitään kuristuksia, että kone kiertäisi hyvin ja kuulostaisi pirteeltä. Tällä hetkellä kulkee 80km/h kun olen ottanut alkukäytästä kurin pois. Paljonko vaikuttaa nopeuteen jos vaihdan eturattaan 10 ja takarattaan päälle 70?
6.6.2011 14:21
Mikähän tossa genericissä nyt on. Ei lähe millään käyntiin sähköstartilla eikä polkemalla. Mäkistartilla lähtee käyntiin (melko huonosti). Ei pysy tyhjäkäynnillä päällä, eli jos otat käden kaasulta pois, mopo sammuu. Ja kun mopon kone lämmenny, niin mopo alkaa röpeltää alhasilla kierroksilla. Mistähä johtuis? Tulpan oon jo vaihtanu, eli ei johtunu siitä.
8.6.2011 21:15
r]ku kirjoitti:Kysyn ny tälläsen epätavallisen kysymyksen
että miten saisi mopon kulkemaan noin 57-63km/h?
HUOH!! ilman mitään kuristuksia, että kone kiertäisi hyvin ja kuulostaisi pirteeltä. Tällä hetkellä kulkee 80km/h kun olen ottanut alkukäytästä kurin pois. Paljonko vaikuttaa nopeuteen jos vaihdan eturattaan 10 ja takarattaan päälle 70?
mul ilma kurii ja 10 piikkisel rattaal kulkee 64-65 suutin on 105. jos löydät jostai sopivan 70 rattaan ni onnittelen syvästi. ja tollasilla väleillä kulkee hmphm varmaa jotai 50-55 ?
8.6.2011 21:34
58 rattaita saa nmp:ltä
itellä oli 10/58 ja kurittomana vähä alle 60
9.6.2011 22:22
Sellasta että, turbokit vs leovince.. vince voittaa mutta voittaako genericissä? Ei varmaa hirveest kellää kokemuksii siit..
Mistäs sitten vielä tähän penkinjatke, tai millasii teil on ollu ? :>
10.6.2011 18:02
eilen sit leipo generic
10k sillä melkein ajo. Männän tapin sokkahan siellä oli irronut.
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... e=100-0111 tällänen tuli sit tilattua
10.6.2011 18:03
Mikset porauttanu ja lyöny uutta mäntää vaan sisälle ?
10.6.2011 18:14
Sokka oli menny palasiksi ja tehny nii paljon syviä naarmuja että sama ostaa uusi
Ja ei tuossa kauheasti hintaa tule lisää
16.6.2011 22:54
Terve, kyselisin teiltä että mikä olis sopiva kilventeline toho genericiin ku toi vakio on aika massiivinen ja entä lokari mikä ois sopiva?
18.6.2011 20:23
Onko sulla vakioänkkä kiinni? Ite otin rekisterikilvenvalon pois ja leikkasin ylimääräset muovit pois, kuvia löytyy ylempää. En siihen oikein muutakaan ton änkän kanssa keksi.
Etulokariksi vaikka Polisportin SM-Line(jos sulla yleensäkkään on smotot), löin kans kiinni ja näyttää paremmalta kun vakio mielestäni.