Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
13.12.2011 17:09
Tuli vastausta.
Moi
Useita merkkrejä. pääosin METEOR Italialainen alkaa numeroilla PC- , GPM
Italialainen alkaa numerolla GPM- , sekalaisilla merkeillä alkaa TWN-
13.12.2011 19:06
Meteor ja GPM hyviä, TWNnät kannatta jättää hyllyyn.
13.12.2011 23:14
mistähän löytyys puch VZ50N4 räjäytys kuvat.
14.12.2011 12:09
J.Tuominen kirjoitti:mistähän löytyys puch VZ50N4 räjäytys kuvat.
Googletuksella selvis että käyttäjällä Reetuhai2 sellaset löytyisi. Jostain vanhasta ketjusta poimittua:
Multa siis todellakin löytyy se Puchin VZ50N4 räjäytyskuvat, jos joku kaipaa. Ja koko mopon osista räjäytyskuvia löytyy Tunturi Break:iin, Hopperiin, Super Sporttiin ja Tiikeriin (Airiin ja Aquaan).
14.12.2011 15:51
Löytyi myös 38,5mm koossa olevia, ostin muutaman talteen
14.12.2011 16:17
Toi oli vanha tieto, eipä tosta kirjasta sitä vissiin löydykkää. Täysin varma en oo. Kun siinä on jonkun tunturin koneen räjäytyskuva, jossa ei lue että minkä koneen.
14.12.2011 19:51
J.Tuominen kirjoitti:mistähän löytyys puch VZ50N4 räjäytys kuvat.
http://www.kotinet.com/korkki/faktaa/va ... _60-94.pdftuolta löysin
14.12.2011 20:03
Käykös muuten suzuki s1:n kilvet tunan puolavanteille?
Taikka ylipäätään mistään muusta vehkeestä ?
15.12.2011 17:04
Kone tarvii varmaan sisäänajaa sit ku on pytty porattu?
15.12.2011 18:11
Retroilija kirjoitti:Kone tarvii varmaan sisäänajaa sit ku on pytty porattu?
Kyllä kannataa ainakin 100 kilometriä sisäänajaa
15.12.2011 19:28
Eipä siinä muuta ihmeellistä muutakun että muistaa käyttää hieman reilummin öljyä kun tavallisesti, ajaa vaihtelevalla kaasulla, kunnon kiihdytykset, ei vedätä liian isolla vaihteella, eikä aja kauheen kauaa täysillä kierroksilla, eikä moottorijarruta.
15.12.2011 21:26
Kunnon lämmitys ja vähän varovaisempaa ajoa, sit annat kunnolla jäähtyä. Kovaa ajoa!
16.12.2011 11:19
Vakiotunalla ei tartte mitään sisäänajoja, kunhan käyttää vaan kunnolla lämpymäksi ennen ekaa lähtöä. Kaasupojassakin voi mielestäni matka-ajoa ajaa, kuitenkin tunassa on kierroksia niinkin hikisesti kuin 5000... Viritetyllä suosittelisin itse Esko Maunon tapaa sisäänajaa, joskus olen kirjottanut sen tänne, joten pitäisi löytyä haulla.
16.12.2011 15:49
Virimopo: lämmitys, kovaa ajoa mutta korkeilla kierroksilla marathon vältettävä, toki saa vetää täyskiihdytyksiä, ei moottorijarrutuksia(tämäkin riippunee viritysasteesta)
1-2% paksumpaa seoksia kuin tavallisesti, tässä on kai kaikki.
17.12.2011 18:04
missä asennos tuo vaihteen siirtäjä hassäkkä kannatta tuonne lohkoihin laitaa,super sportin koneen kasaus menossa.