Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
13.1.2012 18:06
voikohan venttiilien välykset vaikuttaa niinpaljo siihe nopeutee ?
13.1.2012 18:09
En oo noista änkän villoista ihan varma. Mut en usko et se niitä sinne takas ois laittanu ku tykkäs niist saundeist nii paljo
Perkele ku sais ton oman polinin kuntoo
17.1.2012 15:33
Sopiikos tälläinen poliniin ilman lisätiivareita tai venttiilientaskujen avarrusta?
http://www.emc24.fi/product_info.php?cP ... ts_id=2126
18.1.2012 17:13
Ei. Siinä on sulle Monkinetistä kopioidut ohjeet tuon EMC:n setin kanssa toimimiseen.
Grimnir kirjoitti:Alatiivisteitä laitoin 2x 1mm paksusta, ja sen vakio 0.5mm paksusen.
Nokkaketju veny näillä juuri ja juuri paikoilleen.
Sitten varmuudenvuoks surrasin männästä hieman keskiosaan päin venankoloja ja syvensin niitä ihan porakoneeseen kiinnitettävällä terällä.
Pistin paketin kiinni ja ilosesti lähtee, eli aika vähällä vaivalla tuon saa toimimaan UM kannen kanssakin
23.2.2012 23:02
Samaan ongelmaan tässä vieläkin kyselisin neuvoa mitä tossa loppukesästä valittelin, eli mopo pätkii/röpeltää/poksuu täydellä kaasulla. Sateinen ilma pahentaa ongelmaa sekä se kuinka kauan on yhtämittaa ajettu. Tässä syksyn/talven aikana vaihdettu milteinpä jokaikinen sähköosa mm.3x cdiboksi(koska tuppaa niitä jostain syystä rikkomaan),jännitteen säätäjiäkin mennyt jo muutama,kaikki valot palaneet useaan otteeseen ja mittarikin sanoi sopimuksensa irti
. Käynyt muutamassa eri huoltoliikkeessä tuloksetta. Tossa kun vaihdoin sylinterin niin huomasin palotilan olevan hyvin nokinen. Nyt uudella sylinterillä vieläkin samaa ongelmaa... Syvin kunnioitukseni sille,joka tämän ratkaisee
24.2.2012 17:57
käy varmaa rikkaal jos oli paljo karstaa ja röpöttelee pahasti, ootko putsan kaasarin?
Tai sit sul on joku ihmisten ymmärryksen ylittävä sähkövika
24.2.2012 18:59
Mulla tehny tota samaa, vittumaista sateella ku sammuu 10m välein
24.2.2012 23:14
Mitenkäs tuo sähköpuoli on suojattu, pääseekö vettä esimerkiksi tulpan läheisyyteen takarenkaan roiskimana tai hörppäisikö putsari vettä?
24.2.2012 23:27
Putsariin ei ainakaan pääse vettä, tulppaankaa ei varmaan kovin helposti
24.2.2012 23:40
Kaasari käynyt ultraäänipesurissa ja eri suuttimia on tullu kokeiltua.Tulpanhattu jo kertaalleen vaihdettu juuri sen takia,koska eturengas heittää vedet siihen. Itsellä ainakin penkki imee vettä saumoista sisään ja istuessa päälle ne ovat tietenkin housuilla,mutta en usko että ne vedet valuisivat penkistä ilmanputsariin (voi senkin tottakai tarkistaa).
24.2.2012 23:49
Ei sitä vettä sieltä nii paljoo tule sentää. Huonot penkinpäälliset näis kyl on ku imee kaikki vedet
26.2.2012 15:26
kyllä sitä vettä sinne menee ilmankosteuden mukanakin. kuten meni mun derbissäki, sadekeleillä jos oli seisonu katoksessa kuivana ni oli silti tiivistyny vettä kaasariin ja piti polkee 15min ennenku käynnisty, kuivalla säällä lähti aina heti käyntiin, erään opettajan autossa oli samaa ongelmaa se kerto:D
26.2.2012 15:46
Putsarin läpi menee sitä vettä niin minimaalisesti, jos orkkis putsari/kotelot ympärillä. Öljy siinä vaahtiksessa estää veden pääsyn, ja jos ei ole putsaristaan huolta pitänyt, niin vesi tulee läpi. Omalukunsa on toki nämä powerfiltterit ym. suojaamattomat putsarit.
16.3.2012 16:48
Mullakin on ollut vähän sama ongelma: jos on edes vähän märkä keli, ja väntää kaasua yli puolenvälin niin mopo alka "yskimään" ja nykimään.. Taitaa imeä vettä jostakin sisään?
19.3.2012 18:39
Meneekös tohon monkeyn 72cc pytty ja muut monkeyn viriosat