Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
23.2.2013 23:49
Paukuttaako putkesta/kulkeeko paremmin ryyppy päällä? Jos ei paukuta, kokeileppa pistää vähän rikkaamalle.
EDIT: Sain mä muute sen sammutus napin toimimaa.. Tosi hyvin toimiiki... Maadottaa kokoajan
Työnsin nelosella turhaa sitä varmaa n.80 metriä
Se hapotus..
23.2.2013 23:56
Paukuttaa putkessa, ja topikissa on kyl kerrottu miten on ryyppy ja muu säätely vaikuttanut
24.2.2013 21:21
Sytkävika? Itellä ainakin teki samaa ku löi läpi tulpanjohosta, ja sitte liian aikanen ennakkokin oireili aika samallailla.
24.2.2013 23:02
Joo sytkävikahan siellä oli, 83 vehkeestä löytyki 82 tekniikka ja kärjellinen sytytys
vaihdoin kärjettömän niin joha alko pelittää paremmi.
Käykö kärjellisen sytytyksen VAUHTIPYÖRÄ kärjettömän pohjalevyn jne kanssa että säästänkö ton toista PVtä varten vai pitääkö ostella uus ?
25.2.2013 23:54
mikäköhän on kun peevee kilisee/sirisee että voiko tämä johtua ihan pelkästään stepparin sylkkysarjasta vai voisko olla jotai muuta syytä? entäpä pätkiminen täyskaasulla piikin vedettyä loppuun? tulpasta ? vai voiko sytkänsäädöt olla päi vittua? plus kuinka paljon peeveen pitäis mennä steppari 60cc läppis, luhao ,16 millinen ja välit 13-35, tuntuu että menis ehkä liian hiljaa noille väleille (about 60) mutta tehoa kuitenkin löytyy kiihtyy hyvin ja keulii pikku nykäsyllä piikillä
26.2.2013 0:28
Omat PV:t sirisee ja kilisee aina, ja jos piikin loputtua pätkii nii se ei vaan välttämättä yksinkertasesti kierrä siitä enempää, eikä se vakio väleillä mihkään kuljekkaan. Jos nyt satun ihan väärässä olemaan niin korjatkaa joku.
26.2.2013 0:34
ja kertokaas vähän steppareiden kestosta vai ostanko jo valmiiksi jonku ei steppari sylkän vai ajaako sillä kuitenkin jonkin verran?
26.2.2013 1:43
Eipä pyttyjen suhteen oo muuta vaihtoehtoja kuin vakiot, Malossi, Autisa ja RM:t.
Koska PV:ssä on valurautasylinterit niin aina mäntää vaihtaessa hyvää olisi porata seuraavaan ylikokoon ja ylikoon mäntä sisään, paitsi jos ei ole ajettu kuin muutama satanen.
26.2.2013 22:31
jos nyt yhden vian vielä laittaisi tänne
peeveestä irtos stumpin johto sieltä nipasta 1. millä ootte laittanu ne takas jos kolvia ei omista? 2. minne stumppi menee siis johdot koska ei tainnut olla siitä kiinni koska ei toiminut vaikka oli johto paikoillaan vai voiko olla siitä kun vaihdoin tangon missä on "maali" päällä ja ei heitä maihin kun painaa stoppia ?
28.2.2013 1:39
No mulla aineki menee piuha sieltä puolalle menevästä virtapiuhasta katkasijan kylkeen. Eipä se oikeen taida toimia jos tanko ei johda sähköä.
2.3.2013 16:31
m1k5u kirjoitti:Omat PV:t sirisee ja kilisee aina, ja jos piikin loputtua pätkii nii se ei vaan välttämättä yksinkertasesti kierrä siitä enempää, eikä se vakio väleillä mihkään kuljekkaan. Jos nyt satun ihan väärässä olemaan niin korjatkaa joku.
Ei sen kyllä pitäs täyskaasulla pätkiä, jos kaikki on kunnossa.
Tulpan vaihto vois auttaa pätkimiseen...
3.3.2013 15:43
Joo siis ostin sparewheelistä tämmösen
https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... cts_id/381 ja olis pulma miten saisin sen pvseen ku en oo sähkö miehiä jännitesäädinki pitäs laittaa nii miten seki tehdään
Kiitos etukäteen.
3.3.2013 22:57
Kannattaa kertoa minkälainen jännitteensäädin sulla on eli yks vai kolminapanen?
4.3.2013 12:28
Kolmenapainen
5.3.2013 21:49
Mikä on 14mm miken tk suuttimen koko ? kun avasin niin siellä oli 15 ja 12mm mikestä löyty 20 kokonen. Heitin ny kuitenki ton 20 kokosen mut kiinnostas silti tietää
Mikäköhän tos sit vois olla vikana.Setup: 50cc p+, gianelli, vakioputsari, 14mm mikke, TK20, neula keskellä, PS 88, seos 1,5 auki. Käy hyvin, ottaa kierroksia, kiertää, vastaa kaasuun. Ylhäältä pätkii pikkusen ku vähän iso suutin. Ongelmana siis on ku ajan n. 50m pitkään loivaan ylämäkeen kaikki vaihteet loppuun ja rullailen kytkimellä, annan välillä välikaasua jne: Se ei oikeen kestä siinä vaiheessa sitä kaasun antamista (pätkii ja paukkuu putkessa), mooa vaikkei kaasua antaskaan ja lopulta sammuu. Noin 3/4 kerroista pilkkimällä saa pysymään käynnissä. Mitäs säätöä ruettas muuttamaan ?
sasumeil kirjoitti:
Käykö kärjellisen sytytyksen VAUHTIPYÖRÄ kärjettömän pohjalevyn jne kanssa että säästänkö ton toista PVtä varten vai pitääkö ostella uus ?