Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
22.7.2012 18:01
Kellään tietoa minkä kokoiset on mrteen etupumppujen stefat? Alkaa jo senverra omat vuotaa et pitäs vaihtaa.
22.7.2012 20:26
MikluW kirjoitti:Miten ton hapetusjärjestelmän letkun saa oikein irti?
?? Tarkotatko sitä mikä tulee pakoputkesta ja menee ilmanputsariin? Sen saa irti kun nykäsee. Ja irrottaa sitä ennen ne pannat jos haluaa, ne aukee ihan ku meisselillä väännät.
23.7.2012 15:49
Kellään myydä tota EFI cdi boksia?
YV:tä tulemaa jos on
23.7.2012 20:31
Tossa olis ny kuvaa siitä EFI:n cdi boksista. Nyt jos joku tietää vois kertoa mihin kohtaan tulee porata, kuinka syvälle ja minkä kokoisella terällä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
23.7.2012 20:45
Poraat läpi tuosta oikeassa alakulmassa näkyvästä kolosta.
23.7.2012 22:36
Onkohan jotain vinkkejä millä sais uudet kahvakumit loppuun asti
Ostin uudet kahvakumit ja jää noin 1cm väliä, kummallakin puolella, samankokoiset näyttäs olevan ku entisetki mutta ei mene ihan tappiin asti
Saisko jotenki kuumailmapuhaltimella lämmitettyy et sais sen sentin lisää pituutta?
23.7.2012 23:04
Kaverit on laittanu sillei että pikku reikä tupen päähän ja paineilmaa sisään niin se pullistuu sen verran että se menee hyvin
24.7.2012 5:17
Paineilmalla mäki oon laitellu
24.7.2012 15:12
Kaverin mrt:llä ajaessa aina kääntyessä ohjaustanko väkisin rupeaa vänkäämään siihen suuntaan minne kääntyy ja tanko tuntuu omasta mielestä melko jäykältä käännellä, eli onkos siitä mennyt ohjauslaakeri tms rikki vai onko tuo joku supermotojen ajo-ominaisuus? Itse ku ajan enskalla nii en juuri smotoista tiedä. Ja kyseessä on vajaa vuoden vanha 3tkm ajettu mrt europa
24.7.2012 16:56
ihan samanlaine ohjaus pitäisi kyllä olla kuin enskassaki ainakin itselläni on en huomaa eroa vaikka ajaisikin enskalla
että jokuhan siellä yllätysyllätys on rikki
24.7.2012 17:52
Mikäs riejun onko suutin 6mm vai 5mm?
Tässä samalla vaivalla tilais suutin sarjan 88-110 ja pipecrossin
Jos sitä sitte kuria vähä viilais
24.7.2012 18:07
Haageni kirjoitti:Kaverin mrt:llä ajaessa aina kääntyessä ohjaustanko väkisin rupeaa vänkäämään siihen suuntaan minne kääntyy ja tanko tuntuu omasta mielestä melko jäykältä käännellä, eli onkos siitä mennyt ohjauslaakeri tms rikki vai onko tuo joku supermotojen ajo-ominaisuus? Itse ku ajan enskalla nii en juuri smotoista tiedä. Ja kyseessä on vajaa vuoden vanha 3tkm ajettu mrt europa
Kannattaa lisätä painetta eturenkaaseen
flimmeri kirjoitti:Mikäs riejun onko suutin 6mm vai 5mm?
Tässä samalla vaivalla tilais suutin sarjan 88-110 ja pipecrossin
Jos sitä sitte kuria vähä viilais
6mm
24.7.2012 22:02
Nonii eli tuli ny porattua toi CDI boksi ja putkesta on kurit poies, mutta ei silti tunnu oikee kiihtyvän/kulkevan ainakaan verrattuna mitä edellinen riejuni (mrx), kulki kurittomana. Menee kyllä sinne 58-60 mittarin mukaan mutta aika laiskasti. Välit on vakiot. Tuoko noi reikälevyn ja imukaulan kuristuksen otto vielä sitä kaivattua tehoa?
24.7.2012 22:20
Minulla rieju kulki 55kmh oli ylä tai alamäki, olisi kulkenut enemmänki mutta siinä vaiheessa alko rajotin räpättämään, oli nii ärsyttävän kuulonen että ei oo totta. Oli silti kiva ajella kun kiihty ja kulki jotenki, ja ei silti kulkenut laittomasti
Sittempä alako tulla kilometrie paljon, laitoin riejuun valurautapytyn, ostin toisen boxin kolari riejusta, porasin sen, sittempä ei enää vääntöjä löytynytkään! Kaikki teho hävisi pytyn mukana?? En ymmärrä. No, jokatapauksessa poraus onnistu just nappiin! Nyt rieju menee tasasella semmonen 60kmh. Innostuin tuossa ja ostin tk:n , en oo kerinny sitä kiinni pätemään mutta sitä odotellessa
24.7.2012 23:47
Minkä kokonen suutin olis sopiva -12 power uppiin putken kurin ja ilmaputsarin reikälevyn poistamisen jälkeen?