Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
19.7.2012 12:57
-tatu- kirjoitti:heka96 ku viilasit ilmukaulaa nii teitkö mitää läppärungolle tai siis sille sen aukolle jos teit nii voitko pistää kuvan siitä jos sulla on?
ostin kurittoman mutta vakio läpistäki saa sen lätkän pois ilmeisesti kun vaan vetäsee taitaa olla aiemmilla sivuilla kuviakin siitä läppärungon kurinpoistosta.
Nii ja en oo varma, mutta niin ne sanoo et ei mee kun 45 ja kuriton se on ainaki äänet on hirveet..
Se rajotin ottaa niin pahasti vastaan ilmeisesti
19.7.2012 13:12
240turbo kirjoitti:Vakio
Kuriton
Kuvia mulla olis myös ku viilattiin kaveri imukaula kurittomaks mutta kännykässä on ilmeisesti paskana tuo usb liitäntä niin ei voi lisätä koneelle
19.7.2012 18:05
Auttaako tuo kuriton imukaula mitään? Ja jos ostaa läpät, tai läppärungon uuden.. hiilikuituläpät tms. niin onko minkälainen hyöty?
19.7.2012 19:37
Keulii kaasusta joka vaihteella. No ei, tuli kuulemman vähän lisää vääntöä, keuliessa huomas kuulemma
Hiilikuitu läpät on myös paremmat ku vakiot mutta vakiot kyllä ajaa asiansa.
19.7.2012 22:59
Seelevempihomma, voisi iha mielenkiinnon vuoksi kokeilla
Jos halvalla sattuu jostain saamaa
20.7.2012 0:52
ei ainakaa nuo nailoniset maksanu paljo ja helppo laittaa.
ite dremelöin imukaulan tollaseks
ja alkuperänen on tommonen. kyll siin vääntö paranee huomattavasti ja bensan kulutus
20.7.2012 18:46
Suurenna imukaulan reikää, vääntö ja bensankulutus kasvaa? Tuleekositä vääntöä niin paljo lisää että tuokaan on kannattava
20.7.2012 22:38
kyll sen huomaa ku vaan läpät ottaa kurittomaks..
ja älyttömän helppo homma jos vaan dremeli löytyy viilalla en rupeis
ja työ kaluja/keksiliäisyyttä ton imukaulan irrottamiseen
on nimittää 2 pulttia niillä pulteilla missä tappi keskellä pitäs olla reikä torcheja ite katkasin sen tapin ja avasin tavan kuuskololla
20.7.2012 23:13
No ei se bensankulutus kyllä paljoa pitäs nousta, jos ollenkaan.
21.7.2012 17:53
heka96 kirjoitti:kyll sen huomaa ku vaan läpät ottaa kurittomaks..
ja älyttömän helppo homma jos vaan dremeli löytyy viilalla en rupeis
ja työ kaluja/keksiliäisyyttä ton imukaulan irrottamiseen
on nimittää 2 pulttia niillä pulteilla missä tappi keskellä pitäs olla reikä torcheja ite katkasin sen tapin ja avasin tavan kuuskololla
Miten sait ne pultin sisällä olevat tapit poikki? silleen siististi ettei mitään hirveitä räjäytyksiä
21.7.2012 20:18
Mitähän pitäs tehdä tolle alkukäyrän ja paisuntakammion väliselle liitokselle kun ei tahdo olla vuotamatta vaikka kuinka kireellä pultit on ja tiivisteet on paikallaan?
21.7.2012 20:23
mulla oli sama itekki mietin ku liitos vuosi niiu kaverin isä kerran vilkasputkee nii sano vaan että nää ne laipat on iha vinot.
Eli viila ja suorakulma kätee ja hommiin
ja RMRT jos on joku piste puikkon tyylinen tai viakka pieni talttapää meisseli nii sillä koputtelet sitä tappia ympäriinsä niin että tappi katkeaa
ostin paineilmajousen rompepäiviltä
pitää sorvata puslat pultin ja jousen kiinnike reikiin kun jousessa oli isompi reiän halkaisia
22.7.2012 0:42
Mikäli ne on niitä reikätorxeja tai reikäkuusiokoloja niin niitä saa ihan biltemasta että ei tarvitse kikkailla.
Itelläni ei kyllä paisarin ja alkukäyrän liitos ikinä vuotanut, kai teillä on siellä se keskimmäinen trötö välissä? Mikäli silti vuotaa niin oliskos pakoputkikitti poikaa?
22.7.2012 16:23
iha ku viilaa suoraks nii paras tulee
22.7.2012 17:56
Miten ton hapetusjärjestelmän letkun saa oikein irti?