Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

16.3.2012 17:31

Kiitos, eikö malagutissa ole samat välit kun dt?12/52?Jos ostan sen teharin ja pidän eturattaan saman kokoisena, mutta ostan justiin vaikka sen 58 piikkisen takarattaan niin kulkeeko silti nopeudeltaan kovempaa kun vakioputkella?Olen aika kokematon näis asiois mut haluun oppia! :lol:
Mitä eroa Tecnigas E-Noxilla ja E-Nox Acerolla?Jos joku tietää..

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

16.3.2012 18:28

Aloitusviestissä ne välitykset tais olla ilmoitettu. Uskoisin että kerää huippuja enempi, koska ei tuo takaratas niin kamalasti vaikuta ;) Ja acero-malli on tavallista lakattua terästä kun taas ss malli on ruostumatonta.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

16.3.2012 18:32

Okei, kiitos!Acerolla varmaan mennään ;D.Viimeinen kysymys, toiset sanoo että E-Noxissa on kuri ja toiset sanoo että ei ole, onkos tietoa siitä?Saako helposti pois ilmanhitsausta ja onko jos ei ota pois niin lähteekö "paljonkin" huipuista pois?

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

16.3.2012 18:46

eipä taida yhtää tarvita hitsiä :lol:

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

16.3.2012 19:32

Haha :lol:

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

16.3.2012 22:47

Älä ihmeessä osta Aceroa, vaan osta ruostumaton. Paljon suositumpi, jälleenmyyntiarvo paljon parempi yms. Ja jos et sitä kuria pois ota niin se on paskempi kun vakioputki.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

16.3.2012 23:14

Ehkä paras vaihtoehto on varmaa ostaa se e-hyväksytty e-nox ja viilata siitä vähän kuria pois..
Pieni pelko on kumminkin noita poliisisetiä kohtaan, ettei aivan viitti täälä ajella ettei lopu tuo leikki lyhyeen ja lähe kortti ihan heti kun sen saa :D

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

16.3.2012 23:52

Miks ei vakioputkea ja siittä pienentää kuria?

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

17.3.2012 0:41

No jos nuo haluu pitää vakioputken vakiona(?)

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

17.3.2012 0:55

No vakiokuri irti, peltikuri tilalle, jos haluu vakioks ni normikuri takas.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

17.3.2012 0:58

Itse tosiaan tahtoisin lisää tehoa tuohon härveliini, ei kummempaa.On kuriton vakioputki tällä hetkellä ja tehari kiinnostais :lol:

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

17.3.2012 1:00

Kiinnostusta ostaa airsallin 70cc pytty?

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

17.3.2012 1:18

Normikuria ei oo enää tallella, peltikuri on yks vaihtoehto kyllä. Mutta eipä tuo tecnigas ny paljoo maksa, tuo vakioputki kumminkin on aika kamalan näkönen :D Siitä sitten ottaa vähän kuria pois :D

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

17.3.2012 10:52

voivoi. Se kuri oikee raiskaa sitä teharia siel putkes :D

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

17.3.2012 14:05

Millaisesta pellistä peltikuri kannattaa tehdä? Sopiiko auton lokasuojasta otettu ohut pelti? Pitääkö pelti maalata kuumakestolla tms? :D