Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
23.8.2011 14:54
voi vittu tuon paskan tiivisteiden kanssa...ei voi ikinä irrota ehjänä ja nyt pitäs uudet hankkia jostain -.-
23.8.2011 15:30
jappe.1995 kirjoitti:voi vittu tuon paskan tiivisteiden kanssa...ei voi ikinä irrota ehjänä ja nyt pitäs uudet hankkia jostain -.-
Joo niin siinä mullakin kävi
joko itte teet tiivistepaperista tai sit ostat koneglansilta tai smartialta
29.8.2011 20:06
Kaveri löysi monkeyt.net:istä ohjeen kytkimen parantamiseen elikkäs:
tarvitset:
välineet kytkin vaijerin irrottamiseen tai niin että saat sen siitä palikasta irti (se liikkuva palikka XD)
jousi
pihdit jousen katkaisemiseen normaalit sivuleikkurit käy
1.irrota kytkin vaijeri lohkosta.
2.pujota jousi siihen kumin päälle
3.laita kytkin takaisin kiinni
sori, jos selitin huonosti kattokaa linkki
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewtopic.php?f=3&t=9509&start=40tuolta löytyy kuvia kun jolllain on se kiinni mankissa
SUOSITTELEN
kiitokset ihmehiippari:lle
29.8.2011 22:17
Tota noin, mikähän vois olla vikana kun on orskussa tuo digimittari nii ne kierrokset leijailee sen mittarin mukaan 9000-20 000 välillä (näin ei kuitenkaan todellisuudessa ole). Lisäksi aina ku alkaa kiihdyttään nii se pätkii siinä 7000 kierroksen kohalla. Ei ole ennen tehny tuota, alotti joku pari viikkoa sitten tuon.
30.8.2011 16:50
Toimii muute loistavasti tuo kytkinjousi sydeemi. Kiitokset tästä!
30.8.2011 17:37
TH3R1PP3R kirjoitti:Tota noin, mikähän vois olla vikana kun on orskussa tuo digimittari nii ne kierrokset leijailee sen mittarin mukaan 9000-20 000 välillä (näin ei kuitenkaan todellisuudessa ole). Lisäksi aina ku alkaa kiihdyttään nii se pätkii siinä 7000 kierroksen kohalla. Ei ole ennen tehny tuota, alotti joku pari viikkoa sitten tuon.
Ensinnäkin sun mittari on ihan seko. Toi pätkiminen vois johtuu liian pienestä suuttimesta kun ilmat kylmenneet tai sit venttiilien välys pitäs säätää. Uskoisin et jompikumpi tai molemmat
Vois joo koittaa tota jousi tsydeemii kun näyttää ihan kelpo patentilta
vai ei oo mitää vikaa kytkimes täl hetkel. Tän vuoden tiivisteet orioniin taas maksanu 70e missä 15e postei eli 55e
mut tos on keulan stefat + pölysuojat ja sit jotain perus koneen stefoja. Helvetin kalliita osia
30.8.2011 20:23
Joo tuo mittari taitaa olla vain sekasi. Mut pätkimine varmaan johtuu niistä venttiilinvälyksistä, ajellu yli 3k samoilla välyksillä...
30.8.2011 22:15
Siis voi hyvätavaton...
TH3R1PP3R, mittarisi kierrostenlukumittarin vaijeri on mahdollisesti sanomassa sopimuksestaan kohta irti eli mittarisi ei ole välttämättä ole sekaisin. Ja tuo pätkiminen ei johdu välttämättä niistä venttiileistä. Herranjumala ei niitäkään tarvitse joka 1tkm välein säätää ja tarkistaa... Pätkiminen voi johtua esim. siitä suuttimesta, koska ilmat alkavat kylmetä...
30.8.2011 22:18
TH3R1PP3R kirjoitti:Joo tuo mittari taitaa olla vain sekasi. Mut pätkimine varmaan johtuu niistä venttiilinvälyksistä, ajellu yli 3k samoilla välyksillä...
Nyt on pakko sanoa, vittu täällä katellaan venttiilinvälyksiä useammin kuin saatana isoissa kisakone nelareissa?
Itse ajelin ihan yhtä umpi kiinalaisella koneella useamman tonnin ja venttiileihin ei koskettu koskaan. Röpöttelyyn ja pätkimiseen on muitankin syitä. Ja ei mittarin tarvitse olla
seko että pätkii ja paskoo, katsoppa nyt vaikka ne
johdot.
E; masssim0 <3
30.8.2011 23:29
No juu totta et ei niitä venoi tarvi koko ajan olla säätämässä, ne puolan johdot kannattaa muuten kattoo et on kunnol kiinni. Ja niin mittarin johdot kato läpi
31.8.2011 0:10
hei missä noi venttiilit on ja miten ne säädetään ja oliks se molemmat 0,1 et olis hyvä ? ja sit mist sais 11piikkisen etu rattaan ja saisko jtn hyviä viri vinkkejä että lisää tehoa/vääntöa tulisi mut ei mitä 70cc pyttyj ym itel 2000km lasis ja kaasarist hollki pois ja cdi:tä säädetty 11tuhanteen
31.8.2011 0:21
TH3R1PP3R kirjoitti:Joo tuo mittari taitaa olla vain sekasi. Mut pätkimine varmaan johtuu niistä venttiilinvälyksistä, ajellu yli 3k samoilla välyksillä...
Kato ne sytkän piuhat.
Mulla pätkii ainaki jos johdot on löysällä. Mutta ei enää, kun puristin liittimet kiitti
31.8.2011 0:24
vappe123 kirjoitti:hei missä noi venttiilit on ja miten ne säädetään ja oliks se molemmat 0,1 et olis hyvä ? ja sit mist sais 11piikkisen etu rattaan ja saisko jtn hyviä viri vinkkejä että lisää tehoa/vääntöa tulisi mut ei mitä 70cc pyttyj ym itel 2000km lasis ja kaasarist hollki pois ja cdi:tä säädetty 11tuhanteen
Jos ostat 11-piikkisen niin huudattamalla täysiä pääset sen 50 km/h.
Mut jos tosiaan haluat sen, niin kai mankin rattaat käy. En muista että oliko se sillälailla että sitä lukkolevyä tms. pitäis vähä modata jotta rattaan saa kiinni kunnolla. Sulla näemmä digimittari kun näet kierrosten määrän?
31.8.2011 0:29
juu toi on se 2011 malli titan f18 mut onks tietoo noist imukaulan viilaamisist ym ? ja venttileist ku aatelin ite huoltaa ku perkele yli 100e pyytää liikkeis -.- oikeestaa 12 piikkist haen ku 11piikkistä en mankiin kaa löydä ja se on se ratas lukko kyll mikä pitää mankiin olla
31.8.2011 11:23
Ei tehoo saa ilman 70cc ja ei silläkään hirveesti, ite hyvä kun 60 pääsen gps. Ja muutenkin 12p jo liian pieni mun mielestä, raiskaa koneen kunnolla
. 50cc paras on 13p ja 70cc 14p ratas
Kannattaa huoltaa ite kun on niin helppoo
jos osaa, ja ne venat joo 0.1mm