Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
27.1.2012 23:22
Veikkaisin että siitä se johtuu, tosin en saa päähäni minkälaista toimintaa koneelta on morlotus...
22mm Mikuni on sopiva 110cc:lle, itsellä on sama kaasari 125cc:n kanssa. Isompaa ei kannata hommata koska imuvena on vain 23mm. Poweriakin tulee lisää, nuo vakiokaasarit (Tseng Tsinit ja Jinket) on yleensä 16mm.
28.1.2012 16:03
kertokaa joku miten nuo sähköt menee samuraissa laittakaa ihan vaihe vaiheelta esim punainen mustaan yms tyylillä. AUTTAKAAAA..
28.1.2012 20:07
MB93 kirjoitti:Veikkaisin että siitä se johtuu, tosin en saa päähäni minkälaista toimintaa koneelta on morlotus...
22mm Mikuni on sopiva 110cc:lle, itsellä on sama kaasari 125cc:n kanssa. Isompaa ei kannata hommata koska imuvena on vain 23mm. Poweriakin tulee lisää, nuo vakiokaasarit (Tseng Tsinit ja Jinket) on yleensä 16mm.
No joo no ehkä se morlotus ei ollut oikea sana
Kuitenkin ei kierrä tappiin asti paikallaan vaan aivan kuin siinä olisi rajoitin. Taidan laittaa 22 miken vasta sitten kun teen hieman isomman ja kestävemmän rungon.
10.3.2012 21:13
Paljon on teho näissä skyteam yms 125cc koneessa vakiona ja paljonko siitä uskaltas kokeilla saada tehoja lisää ilman että iha heti räjähtää täysin?
11.3.2012 12:56
Skyteamissa 8hp, Lifanissa 9-10hp. Ero johtuu kannesta, Lifanissa isommat venat. Itellä on Skyteamin 125cc:stä nyt vaihdettu kaikki kuristavat osat pois, hyvinvirtaava putki, seokset kuntoon ja kp-mäntä, piristyy ihan mukavasti ja kaasarin sekä nokan vaihdolla ja kanavien kaiverruksella vois saada sen max. 11-12hp tosta motista. Lifanista saapi vähän enemmän ton paremman kannen takia.
31.3.2012 21:38
Mistäköhän h*lvetistä löytäis samurai 110cc käyvän vetoakselin laakerin? kun en löydä ees mankiin. Ja käykö mankin vetoakselin laakeri ja stefat siihen ylipäätään?
2.4.2012 20:47
Stefa käy jos on sillä oliko 16mm vai 17mm vetoakselilla. Eti jostain se laakerin oikea koko ja mene laakeriliikkeeseen kyselemään.
5.5.2012 12:57
Mikä tos samurai 110 konees o ku ei kärsi antaa kaasua juuri yhtään? Ryyppy päällä vähän :O Tyhjäkäynnillä kyllä pysyy. Venat säädetty just ja kaasarista katteltu ettei vuotais ilmaa mistään ja imukaulan tiiviste tehty uus
Kaasarin seosruuvi on pakko olla täysin kiinni. Yhtäkkiä ruvennut tekemään.
E: Pääsuuttimessa oli roskaa ja nyt parani vähän.. Silti mooaa vieläkin hyvin ja pätkii. seosruuvia ei voi aukasta. Eikai se tulppa ole ku miks se ei antas kipinää sillon ku antaa kaasua?
5.5.2012 21:37
Mistä löytää sopivat kytkinlevyt samurai 110cc? Käykö mankin levyt?
6.5.2012 0:12
OziBo_ kirjoitti:E: Pääsuuttimessa oli roskaa ja nyt parani vähän.. Silti mooaa vieläkin hyvin ja pätkii. seosruuvia ei voi aukasta. Eikai se tulppa ole ku miks se ei antas kipinää sillon ku antaa kaasua?
Putsaa pääsuutin paineilmalla kunnolla niin alkaa toimimaan..
8.5.2012 22:27
paljoko samurai 110cc menee öljyä?
12.5.2012 17:28
Laitoin 110 koneeseen 18mm phbgn vakio kaasarin tilalle. No lähti se käymään mutta pyörii pelkästään tyhjäkäyntiä ryyppy päällä, vähänkin kierroksia niin booaa ja pahasti. Tämän hetkinen suutin on 85 mutta mikä olisi sopiva? Entä mistä mahtais johtua kun sammuksissa valuttaa imuaukon puolelta bensaa ja nostelee iteksiään kierroksia tyhjäkäynnillä? Imuvuoto ei ole.
13.5.2012 15:04
no alottappa joku 90 ja 100 ja siitä alat kattoo jos 90 booaa vieläki ni 100 jos röpöttää nii pienempää.
13.5.2012 20:45
En usko että tuo 90 riittää yhtää mihinkää, joku 105 suoraan kiinni nii saattas pyörii jo ilman ryyppyykki
14.5.2012 0:17
Säästä nekin rahat ja osta kunnon kaasari, ei tule Dellorton kanssa säätämisestä lasta eikä paskaa ellei tee kokonaan uutta järkevämpää imukaularatkaisua.