Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
19.5.2011 23:18
Eikös tämän:
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=319-804 pitäisi toimia gassussa, vaikka lukeekin ettei toimi morinissa, mutta tarkottaa varmaan vanhempia morinin koneita missä esim. ei ole akkua?
23.5.2011 17:08
tuli viikonlopun aikaa ostettua itekki gassu
vikana nyt on vaa et kaasu jää jotenki leijailemaan, katoin et ei imukaula vuoda et oisko sit vika kaasuttimes et korjaantuuko kaasarin putsaamisel vai pitääkö alottaa suutinjumppa?
23.5.2011 20:09
Isompi suutin kiinni... Mikäs kaasari muuten on kiinni?
23.5.2011 20:46
vakio tuo taitaa olla.
eli SHA.n suuttimet? sanokaas vähä suunnillee minkä kokosta suutinta toho sit kannattaa laittaa kurittoman vakioputken kaveriks?
ja saakos tähä nuo uudemman mallin katesarjan kiinni ilman isompia modailuja? vm.04 kyseessä
23.5.2011 22:57
75-78 sopiva suutin kurittoman putken kanssa vakiokaasarilla.
24.5.2011 21:29
Mikäs gassuun meni, kun ajoin täyskaasulla suoran sinne ja takaisin, tämän jälkeen ajoin hitaasti parkkipaikalle ja pitelin tyhjäkäynnillä, huomasin että käynti on muuttunut ja tämän jälkeen kaasuttaessa booasi jatkuvasti. Ei pysty ajamaan ilman ryyppyä, ilman ryyppyä matka loppuu kuin seinään, aivan kun bensa loppuisi kokonaan. Hanasta tulee bensaa kuin suihkusta, missä siis vika? Kurkkaanko kaasarin näin aluksi? Ja siis toiminut muuten ilman booaamista koko ajan, nyt yhtäkkiä huippunopeuden kokeilemisen jälkeen booaa ilman ryyppyä. Kaasarikin oli putsattu kuukausi sitten, äsken tarkastin kaasuttimen sen suodatinritilän eikä siinä ollut paskaa. Vakiokaasari siis. Tarttis nopeesti apua!
25.5.2011 9:29
kaasuttimen puhdistus edessä. Itsellä ollut sama ongelma noin 3 kertaa
25.5.2011 12:59
Selvä, näin myöskin ajattelin. Ei taida tuo vakiokaasarin oma "suodatin" olla sitten mikään ihan paras..
25.5.2011 16:28
Paskaa sinne kaasariin pääsee ihan ilmanpuhdistimen kauttakin. Siellä kun sattuu olemaan ilmareikä kohokammioon, sieltä pääsee pientä töhnää suuttimeen joka sitten tukkii sen.
25.5.2011 16:33
Topsa- kirjoitti:Paskaa sinne kaasariin pääsee ihan ilmanpuhdistimen kauttakin. Siellä kun sattuu olemaan ilmareikä kohokammioon, sieltä pääsee pientä töhnää suuttimeen joka sitten tukkii sen.
Aivan, en edes muistanut tuota ilmareikää.. ainakin imukaulan halkeamat paikkasin tiivistemassalla niin ei pitäisi siitäkään päästä, jotain pientä paskaa oli kyllä kohokammiossa kun kaasarin avasin, nyt putsauksen jälkeen toimii kuin uusi.
26.5.2011 21:28
Sivu täynnä minun kysymyksiä mutta jatketaan vielä
Eli siis tänään huomasin ajaessa, että kytkinkahvasta katoo lievästi paineet ja kahvan vapaaliike kasvaa, kun kahvaa pumppaa. Paineet tulevat kumminkin pumppauksen jälkeen melko nopeasti takaisin, ja toimii taas normaalisti. Mielestäni nestettä ei ole säiliöstä kadonnut, joten tarkoittaako tämä sitä, että yläpään tiivisteet falskaavat, jos kerran neste ei katoa vaan ikäänkuin palautuu säiliöön? Jarrukahvan männän se tappi oli myös hieman märkä jarrunesteestä, vuotaako sieltä sisältä paineet kadoksiin kun pitää kahvaa pohjassa?
27.5.2011 18:02
Itsellä sama homma. olen kytkimen muutenkin purkanut ja nyt ilmaus on tuottanut suurta tuskaa kun en saa ilmattua kunnolla.
27.5.2011 18:24
tolonext kirjoitti:Itsellä sama homma. olen kytkimen muutenkin purkanut ja nyt ilmaus on tuottanut suurta tuskaa kun en saa ilmattua kunnolla.
Löysitkö kytkimen puolelta jotain ongelmaa, vai oliko ongelma kahvan tiivisteissä? Mulla ei viileällä koneella kadota paineita, mutta n.5-10min ajon jälkeen kun kone ja öljyt lämpeää niin huomaa että paineet katoaa helposti.
27.5.2011 18:44
Ilmaat kytkimen silleen että ajat koneen lämpimäks ja pidät käynnissä sitä?
Voisko auttaa..?
28.5.2011 18:02
Pitääkös tuon nestekytkimen kytkinkopan männän o-rengas tiivisteet olla jotain erityisiä jarru/kytkin-nestettä tai öljyä kestäviä vai kelpaavatko jotkut normaalit rautakaupasta tai jostain vastaavasta haetut o-rengas tiivisteet? Kahvan nesteet olivat muuttuneet sameiksi ja laatikkoöljyjen värisiksi, eli tiivisteet falskaa sieltä männästä.