Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Ei saa puristuksia!

6.3.2011 22:23

tehtiin vasta mankiin koneremppa missä vaihettiin pieniä osia alakerrasta ja yläkerrasta tiivisteet ja mäntä, nyt ko polkee käyntiin niin lyö lähes täysi tyhjää eikä saa puristuksia, mikä vikana ??

6.3.2011 22:52

Tyomas4-88 kirjoitti:tehtiin vasta mankiin koneremppa missä vaihettiin pieniä osia alakerrasta ja yläkerrasta tiivisteet ja mäntä, nyt ko polkee käyntiin niin lyö lähes täysi tyhjää eikä saa puristuksia, mikä vikana ??
Kiksin jousi ei ole oikeassa kolossaan, mulla teki samaa.. pitää lohkot aukasta :|

7.3.2011 1:50

Tyomas4-88 kirjoitti:tehtiin vasta mankiin koneremppa missä vaihettiin pieniä osia alakerrasta ja yläkerrasta tiivisteet ja mäntä, nyt ko polkee käyntiin niin lyö lähes täysi tyhjää eikä saa puristuksia, mikä vikana ??


kytkin pohjassa.

7.3.2011 21:15

^Taisit tarkoittaa, että luistaa kytkin? ;)

8.3.2011 19:26

mankibomberi

laske ainaki kantta ja avarra se kunnolla jä lyö vielä kiree nokka kylkee nii sitte voit hyvällä tuurilla se satskun mennä.
ei oo kyllä videokameraa ja tuskin kukaa kännykkälaatua halua kahtoo :D

8.3.2011 21:02

En mä jaksa enkä viitti, seuraavaks autoa alle, sillä pääsee. Tosin jos ton mankin jättäis tonne varastoon ja rupeis tota konepuolta vähän viilaamaan...

9.3.2011 17:44

niimpä mopoikä rupee pikkuhilijaa mennä ohi ihtelläki :)

16.3.2011 17:33

laitoin manaa samurain 110cc koneen ja kone toimi normaalisti ennen kui laitoin mankiin kiinni. Nyt pätkii ja paukkuu eikä anna kierroksia kuin välillä... Sähköt on katottu CDI:stä puolaan... 3 eri CDI:tä testattu ja kahta puolaa.. Imukaulan tiiviste vaihdettu. Tulppia on vaihdeltu.. Onko ongelma bensan saannissa vai staattorissa? Kaikki muut pitäis olla kohallaan..

16.3.2011 19:59

Veikkaisin pentsiini puolta sitten kun kipinän saantikin on kunnossa :roll:

16.3.2011 22:20

skyttari kirjoitti:Veikkaisin pentsiini puolta sitten kun kipinän saantikin on kunnossa :roll:


joo se voi olla kans, mut veikkaan silti et sähköis joku vika, ku ihan paikallaa ku pitää eli ei heiluta eikä mitää nii käy hyvin ja tasaisesti. Mut kun laittaa kierroksii, ni paukkuu rätisee, johtuukohan tärinästä jos sähköis joku kosketushäikkä?.. Äsken laitoin magneetosta sen magneetin hiukan lähemmäs (mut en kiinni) ja huomasin et sielt tulee kipinää.. kuuluuko tulla? ja paljonkohan maksaaa kaikki uudet sähköt tohon vekottimeen?

17.3.2011 12:34

nii löikkö koko koneen alakertaineen ja sähköineen?

17.3.2011 17:27

t0mppaa kirjoitti:nii löikkö koko koneen alakertaineen ja sähköineen?



juu enkä oo konetta avannu enkä sähöihin koskenu enne ku ei toiminu. :roll:

20.3.2011 18:57

Siis terve taas. Kyselin joskus täällä mankeista ja silloin en edes ollut ajatellut kiinamankia.

Nyt houkuttelee halpa hinta ja levykeula vakiona. Eli mikä on se toimivin kiinamanki joka kestää viritystä ja ei lahoa ajossa muutenkaan. Jingheneitä tuntuvat tuunailevan eniten, mutta mitenkä on virityksen laita? Kestääkö jonkun näköistä stunttailua nimeksikään? Mikä olisi sopiva hinta toimivasta ja vakiokuntoisesta jolla ajettu esim 5000km?

Nämä kysymykset on kysytty varmasti monissa yhteyksissä, mutta auttakaa tietämätöntä.

20.3.2011 19:44

Jincheng ja skyteam ovat oikeastaan laadukkaimmat kiinanmankit mitä markkinoilla on, suosittelen jinchengiä, koska mun mielestä ainakin hienommat osat (tankki, magkoppa yms) kuin skyteamissa.

20.3.2011 20:21

Itse suosittelen skyteamia, tosi hyvä peli kyseessä. Omalla tuli ajettua yli 10 000km ja ei mitää vikaa ilmennyt, muutaku öljyt vaihto ja venat välillä sääti, oli vielä viritetty jos vaikuttaa kestävyyteen. Skyteamit saa helposti kulkemaan kun ottaa vaan imukaulan kurit pois ja laittaa isomman suuttimen.
Kyllä sillä tuli aina välillä keulittua ja metsän puolella vähän rossailtua.