Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
14.2.2011 22:45
Vähä riippuu mimmone rengas, ite en saanu vaihettua räsään taakse talvikumia vaikka miten tappelin saippuan kanssa ja kolmella rengasraudalla
enduroon kyllä on onnistunu aina renkaanvaihdot iha itte.
14.2.2011 23:22
Riippuu siitä, jos oikein kylmässä yrittää laittaa rengasta niin ei onnistu. Sen renkaan pitää olla lämpöönen niin menee paremmin.
14.2.2011 23:28
Jos lähellä on joku mopoliike, niin siellä kannattaa ehkä vaihdella. Kunhan ensin ottaa selville hintatason.
Täällä ainakin maksaa 5-25€ per rengas. Mieluusti maksan vitosen siitä että joku muu pyöräyttää renkaan, mutta 25€ alkaa olemaan hieman kallista.
15.2.2011 20:30
Samaa mieltä, 10e ei oo paha siitä ettei tartti ite tehä tota.
juvee:n räsää en ite uskaltas ees vaihtaa ku siinä on puolavanteet ja tubelessit, pinnavanteellisee kyl tulee vaihettuu.
Jatketaa detsist
18.2.2011 22:35
minkälaista viripakettia kannattais ostaa ku budjetti ois 500-600€
nyt siis viri cdi ja kuriton putki ja ajettu 17000km
18.2.2011 22:52
Riippuu paljon haluat kulkevan?
18.2.2011 23:27
-keulii- kirjoitti:Riippuu paljon haluat kulkevan?
no ei niil huipuil nii välii kunhan on semmone paketti mil kiihtyy hyvi ja myös kestää,en mitää hirvee ylätehosta konetta haluu vaan enemmä semmosta mis ois myös alavääntöä ees jonku verra enkä mitää kovin äänekästä putkee haluu
18.2.2011 23:41
Mitä kannattaa ottaa huomioo vaihtaessa cdi:n?
19.2.2011 0:02
Ernski kirjoitti:-keulii- kirjoitti:Riippuu paljon haluat kulkevan?
no ei niil huipuil nii välii kunhan on semmone paketti mil kiihtyy hyvi ja myös kestää,en mitää hirvee ylätehosta konetta haluu vaan enemmä semmosta mis ois myös alavääntöä ees jonku verra enkä mitää kovin äänekästä putkee haluu
No joku 70cc Airsal tai Metrakit HM. Ja siihen kaveriksi joku 21mm kaasari sekä sopiva putki ja hyvät välit.
larmo96 kirjoitti:Mitä kannattaa ottaa huomioo vaihtaessa cdi:n?
Se, että osaa laittaa johdot oikeaan järjestykseen takaisin. Eipä siinä paljo muuta ihmeellistä.
20.2.2011 15:36
larmo96 kirjoitti:tumple kirjoitti:ostin tos kesän lopussa mbk x-limit vm 2000. siinä oli vakio putki, josta oli otettu kurit pois. vaihdoin rajatetun puolan tilalle rajoittamattoman puolan. kulkeehan toi ihan mukavasti..... mut ei kiinnostais saada mitään ihan vitullisia sakkoja. mut toi rajoitettu puola rajoittaa niin paljon ,että aattelin jos pitäsin ton rajottamattoman puolan. pitäs hommata vakio putki et sais vauhtii pois ,joten mistä sai ostettuu vakio putken. saa tarjota käytettyäkin.
hitsaat vaa prikan putkee nii se on taas vakio
missä toi prikka on ja onko mitää muuta huomioitavaa?
20.2.2011 16:25
Ota putki pois ja hitsaat siihe paril täpil heti alkuu kiinni rikan, siis sellase mitä laitetaa pulttien alle.
Tai sit hommaat derbi sendan rajotetun boxin, tässähä toi rajottaa johoki 4500kiekka, ,ut derbis 9400 kiekkaa
20.2.2011 17:11
LaneKit kirjoitti:Ota putki pois ja hitsaat siihe paril täpil heti alkuu kiinni rikan, siis sellase mitä laitetaa pulttien alle.
Tai sit hommaat derbi sendan rajotetun boxin, tässähä toi rajottaa johoki 4500kiekka, ,ut derbis 9400 kiekkaa
onnistuuko toi derbin boksin laittaminen? ku en oo kuullu et kukaa ois laittanu
20.2.2011 19:30
Derbissähän on Ducatin sähköt kanssa, eli sen pitäs kyllä sopia näihin suoraan.
24.2.2011 22:24
hyvii katteiden maalausneuvoja spreyllä maalattaessa?