Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
27.10.2013 22:21
Olisko kellää myydä riejuun rajottamatonta cditä?
27.10.2013 22:26
Kellään myydå rajottamatonta cditä?
28.10.2013 22:02
Ne kenellä on MRT:ssä häkkikoro niin kuinka iso teillä on häkkikorossa se reikien väli?
Olis kiire tietää
29.10.2013 21:32
Ei joku haluis keroo mihi johtoon nappirajottimen johto laitetaan. Eli minkävärinen on impulssikäämiltä cdi:lle menevä johto, nyt lähtee rajotin vittuun jos sais tietää saako koko mopoon ees laitettua nappia, sitte uskaltais tehariaki laittaa
1.11.2013 22:29
Vaihoin rieskaan tommoset duron nastat ja tän jälkeen takajarru ottaa ihan liian aikaisin. eli siis painaa jalalla hyvin vähän tota jarru nii jarruttaa melkeen pohjaan. Saakos tota takajarrua säädettyä siis mitenkään että ottas myöhemmin?
2.11.2013 0:09
Eikö kukaan oikeesti tiedä sitä impulssikäämin johdon väriä?
Mikäköhän tossa on nyt kun jo jonkin aikaa on vilkuttanut pitkien merkkivaloa miten sattuu ja öljyvalokin tykkää tehdä samaa, kun laittaa vilkun päälle.
2.11.2013 19:34
Ainakin mun rieskassa tekee tuota, että vilkkuu pitkien merkkivalo vaikkei ole päällä.
Vähän varmaan täristää sieltä liittimen kohdalta, muttei valot kumminkaan vilku. Sit kun pitkät päällä, palaa valo normaalisti kokoajan. Ihan karmeet sähköt noissa, ei kestä suomen talvia ( taikka edes kesiä
) ollenkaan. Aina on jostain joku paskana. Tai sit oon vaan huono huolehtija kyseisessä asiassa.
2.11.2013 21:13
Kertokaahan nyt pystyykö tuota takajarrua säätää mistään?
3.11.2013 3:21
Eikös siinä jarrupolkimen "tapissa" ole sellainen mutteri josta voi säätää sitä herkkyyttä?
3.11.2013 22:39
hmm.. Mitäköhän tappia tarkotat? koitin säätää jotain mutteria nii jarrupoljin otti samalla lailla mutta heilui enemmän
4.11.2013 12:39
Löysäät sen mutterin ja kierrät sitä tappia myötäpäivään niin jarru ottaa myöhemmin. Päinvastoin vastapäivään kiertäessä se ottaa aikaisemmin. Muista kiristää se mutteri lopuksi. Kokeilemalla tuossa selviää missä kohdin on paras.
4.11.2013 15:57
Sillonhan se laahaa se jarru kokoajan? Se jarru varmaan vaan ottaa niin ylhäältä, ettei silleen voi tehdä. Sun pitää varmaan vaan kuluttaa se jarru "paremmaksi"
4.11.2013 16:17
Kiersin sitä tappia myötäpääivään mut en huomannu muuta eroo ku et poljin rupes heilumaan saakelisti. Ja miten toi jarru oli renkaitten vaihtoa ennen täysin normaali
6.11.2013 15:14
Olisko järkeä porata rajotin jos aikoo pitää nopeuden siinä 65 pintaan? Joutuisko laittamaan kuria putkeen vai riittäiskö välejä laittamalla? Laskin, että kulkis ilman rajotinta 66km/h 12/65 väleillä mutta raiskaantuisko pahasti?
6.11.2013 16:49
Ei se jarru ainakaan mulle ole laahannut MRX:ssä tolla tavalla säätämällä, toiminut niinkuin pitänytkin mutta muuttunut se kohta missä se ottaa.
Itellä on porattu boxi, leovince ja 13/60 välit ja naukuu 80-90 välille, sanosin ettei kannata sitä boxia porata jos aikoo nopeuden pitää 65:ssä.