Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Puch-moottoriset Tunturit

19.11.2011 20:09

Slerpa_ kirjoitti:Mainitsitko että toimitus Suomeen asti?

Voimakoneelta saa vähän kaikkia laakereita&shimmejä, soita sinne tai lähetä sähköpostia.

Hello

Delivery time is about 4-6 workingdays, shippin gis calculated by the shop itself, if you put all your gear in the shopping basket, you can see the total inkl. shipping costs.

Kind regards,

Chris Snijder.




On Sat, 19 Nov 2011 16:12:32 +0100,tuominen wrote:
How long take delivery to finland and what its cost?

Re: Puch-moottoriset Tunturit

19.11.2011 22:24

Slerpa: Eipä ole tuon näköinen, vaan samanlainen kuin se sakkomallin 12mm kiinteäkurkkuinen.

Re: Puch-moottoriset Tunturit

19.11.2011 23:11

Joo. Niitä saa kaiketikkin Puchshopista.

Re: Puch-moottoriset Tunturit

19.11.2011 23:15

Jaa, näköjään valmistus aloitettu uudestaan. Muinoin Ruotsissa sellainen maksoi liki 200e.
Mahtaisiko toimia 65 JPC:n kanssa?

Re: Puch-moottoriset Tunturit

19.11.2011 23:19

Näyttääs että tuos mun superis olis kiinni tunturi tehari kannattaako tuota kunnosta vaihtaa villat,hiekka puhaltaa ja maalata.

tuon näköönen http://i1085.photobucket.com/albums/j440/Makistation/Mopoja/IMG_1036.jpg kuva edellisestä topicista

Re: Puch-moottoriset Tunturit

19.11.2011 23:22

Ah, Tunturiteharihan se. Änkkä on loppuputken sisällä, pitäisi olla pultti yms olla tappina päässä. Sitten vain otat irti.

Re: Puch-moottoriset Tunturit

19.11.2011 23:25

Throttle kirjoitti:Ah, Tunturiteharihan se. Änkkä on loppuputken sisällä, pitäisi olla pultti yms olla tappina päässä. Sitten vain otat irti.

jos oiken muistan niin pop-niitillä kiinni

Re: Puch-moottoriset Tunturit

19.11.2011 23:34

Saattoi varmaan olla aluperin niittillä kiinni, mutta pultilla paljon kätevämpi. Muista tiukata sitten kunnolla mutteri kiinni, orkkis änkkä tippui mulla aikoinaan :(

Re: Puch-moottoriset Tunturit

20.11.2011 0:01

Throttle kirjoitti:Jaa, näköjään valmistus aloitettu uudestaan. Muinoin Ruotsissa sellainen maksoi liki 200e.
Mahtaisiko toimia 65 JPC:n kanssa?
TUrha tollasta on hankkia. Joku PHBGkin paljon parempi, tarkemmin antaa seosta (bing kun antaa sitä vähän epämääräsesti), säätöominaisuudet ja varaosasaanti huomattavasti parempi, suuttimen pikavaihto-ominaisuuden omaavalla kohokammion pohjalla suuttimen saa vaihdettua minuutissa. PHBGn saa myös paljon halvemmalla mitä tollasen bingin. Noilla hinnoilla mielestäni turha ostos.

Re: Puch-moottoriset Tunturit

20.11.2011 11:20

Sanokaapas, että mistä tulee ne Tunturiteharin kirjaimet TP? Pitkään vaivannut... :roll:

Re: Puch-moottoriset Tunturit

20.11.2011 12:12

kannattaisko laittaa jotain tälläästä tilaukseen vakio pytyn tilalle kun päässyt vähän huonoon kuntoon

http://www.puchshop.de/catalog/complete-cilinderset-50cc-topaanbieding-p-883.html

tai

http://www.puchshop.de/catalog/dmp-50cc-6poorts-p-1309.html
http://www.puchshop.de/catalog/cilinderkop-50cc-new-model-p-45.html

Re: Puch-moottoriset Tunturit

20.11.2011 13:20

Anonyme kirjoitti:Sanokaapas, että mistä tulee ne Tunturiteharin kirjaimet TP? Pitkään vaivannut... :roll:

yleensä jos tunturin osissa lukee "TP" tarkoittaa se "Tunturi Pyörää" , en kylläkään ole varma tarkoittaako se tässä putkessa jotain muuta,, tuskin??

Re: Puch-moottoriset Tunturit

20.11.2011 13:24

J.Tuominen kirjoitti:kannattaisko laittaa jotain tälläästä tilaukseen vakio pytyn tilalle kun päässyt vähän huonoon kuntoon

http://www.puchshop.de/catalog/complete-cilinderset-50cc-topaanbieding-p-883.html

tai

http://www.puchshop.de/catalog/dmp-50cc-6poorts-p-1309.html
http://www.puchshop.de/catalog/cilinderkop-50cc-new-model-p-45.html

Osta vaikka 50cc airsal, ei maksa paljoo ja on ainaki laadukas. Vähän pirteyttäki vois tuoda.

Re: Puch-moottoriset Tunturit

20.11.2011 14:23

kannattaisko laittaa jotain tälläästä tilaukseen vakio pytyn tilalle kun päässyt vähän huonoon kuntoon
Ekassa vaihtoehdossa tulee niin paljon turhaa tavara mukana, ettei sellasista kannata maksaa. Imukaulaa et voi käyttää tuollaisenaan, ja kaasarikin on surkea, ja ilmanputsarikin pitää vaihtaa.

Toinen vaihtoehto voisi olla ihan jees, varmista kuitenkin uusien mäntien saanti vielä.

Osta vaikka 50cc airsal, ei maksa paljoo ja on ainaki laadukas. Vähän pirteyttäki vois tuoda.
Airsalien laatu on vähän niin ja näin. Muutama airsalia olen nähnyt, ja laatu on melko vaihtelevaa. Toisissa on törkeitä valuvikoja, toisissa taas on ihan hyvää jälki. Nämä pienet valuviat tuskin haittaa jos ne viittii hioda pois, jos taas ei viitti panostaisin hiukan enemmän, ja ostaisin sen 50cc Athenan, joka on varmasti laadukas.

Kuitenkin jokatapauksessa hiomista tulee, kun noi helmat pitää ohentaa, jotta saa sopimaan (tai sitten avartaa lohkot).

Re: Puch-moottoriset Tunturit

20.11.2011 18:15

Slerpa_ kirjoitti:
Throttle kirjoitti:Jaa, näköjään valmistus aloitettu uudestaan. Muinoin Ruotsissa sellainen maksoi liki 200e.
Mahtaisiko toimia 65 JPC:n kanssa?
TUrha tollasta on hankkia. Joku PHBGkin paljon parempi, tarkemmin antaa seosta (bing kun antaa sitä vähän epämääräsesti), säätöominaisuudet ja varaosasaanti huomattavasti parempi, suuttimen pikavaihto-ominaisuuden omaavalla kohokammion pohjalla suuttimen saa vaihdettua minuutissa. PHBGn saa myös paljon halvemmalla mitä tollasen bingin. Noilla hinnoilla mielestäni turha ostos.


Missä on sellainen pohja myytävänä? En löytänyt ainakaan.. http://www.moposport.fi/workspace/searc ... nr=0&jarj=