26.1.2011 23:26
EtuX kirjoitti:TemeM kirjoitti:Käykö http://global.ebay.com/CILINDRO_COMPLETO_MORINI_GSA_D39_-_50cc_/290514102815/item tämä vm.90 vanhempaan tiger aquaan suoraan? Vai toimiiko yleensäkkään?
sopii sopii tilaa ihmees kun noitakin saa vielä noin halvalla
27.1.2011 18:17
TemeM kirjoitti:EtuX kirjoitti:TemeM kirjoitti:Käykö http://global.ebay.com/CILINDRO_COMPLETO_MORINI_GSA_D39_-_50cc_/290514102815/item tämä vm.90 vanhempaan tiger aquaan suoraan? Vai toimiiko yleensäkkään?
sopii sopii tilaa ihmees kun noitakin saa vielä noin halvalla
Kuuluuko tohon myös Sylinterin kansi, ja onko jollakulla kokemusta tästä?
28.1.2011 15:05
28.1.2011 18:24
Aleksi__ kirjoitti:Mikäköhän nyt on kun ilmanputsarista valuttaa bensaa?
29.1.2011 1:10
29.1.2011 21:46
HazuKazu kirjoitti:HazuKazu kirjoitti:Mikäköhän vikana kun tiikerin etuvalo palaa tosi himmeesti? Se on -87 Aqua, eli siinä on 12v/18w sähköt.
Jännitteensäädintä ei näköjään ole. Pitäisikö näissä olla?
Oon kokeillu eri polttimoita. 12v/25w, 6v/15w ja sitten kokeilin jotain 12v/10w halogeenipolttimoa.
Kaikki palaa yhtä himmeesti. Luulis ton 6 voltin polttimon palavan tosi kirkkaasti ja hajoavan, mutta sekin palaa tosi himmeesti. Voiko vika olla valopuolassa? Yritin sitä kyllä vähän putsailla, mutta ilman mitään vaikutusta. Takavalossa on kiinni 12v/3w polttimo tällä hetkellä, joka ihan hyvin palaa.
Nyt vaihoin toisen pulttimon etuvaloon, kun nykyinen oli palanut. Se jonka laitoin on joku 12v/10w.
Tänään sitten ajelin ja huomasin että ku anto kierroksia kunnolla ni se etuvalo alko palamaan kunnolla kirkkaasti ja pysyi kirkkaana seuraavat pari minuuttia kunnes himmeni ja välillä räppäs kirkkaasti ajaessa. Että onkohan valopuola paskana vai onko piuhat huonosti vai..??
29.1.2011 22:03
Slerpa_ kirjoitti:Joo, läppäohjatun koneen ei kyllä kaiken järjen mukaan pitäisi sitä pensaa ruiskia sieltä putsarista, kun ne läpät juuri estää sen ettei sitä polttoainetta lähtisi "väärään suuntaan", ja se pysyisi siellä kampikammiossa. Mäntäohjatuissa, eli läpättömissä vehkeissähän tuo pensan ruiskiminen on ihan normaalia.
Eli läpät siellä varmaan raottelevat. Vaihda uusiin, mielellään johonkin muuhun kuin pellisiin tai muovisiin. Muistelisin että noista jompikumpi ellei molemmat olleet helposti raottavia. Noita jotain karboniitti läppä arkkeja saa suht halvalla jo nykyään ja niistä on hyvä leikellä itelle saman malliset mitä vanhat oli.
29.1.2011 22:05
29.1.2011 22:10
-keulii- kirjoitti:kokeile vaikka auton akuun suoraan liittää se valo ja jos palaa ni jotain häikkää on siellä.
29.1.2011 22:25
29.1.2011 23:13
Itellä alkoi peltiset raottamaan nopeemmin, ja muistaakseni jossain kirjassa (Tiittanen kai) sanottiin myös että pelliset toimii muuten hyvin, mutta raottaa äkkiä.kyllä nuo karboniitit vaan nopeemmin alkaa raottamaan kun peltiset kokemuksen perusteella
30.1.2011 6:20
HazuKazu kirjoitti:Nyt valopuola vaihdettu. Voimakoneelta sain uuden. Ostin jonkun auton lisävalon jossa paikalla halogeeni 55w polttimo. Ei syttynyt ollenkaan. Sitten kokeilin 12v/21w polttimoa ja palo vähän kirkkaammin kuin ennen mutta silti tosi huonosti. Yleismittarilla kokeilin niin se viisari nousi reilusti enemmän kuin vanhalla valopuolalla. Puolalta olen suoraan kokeillut ottaa virtaa, ei auta. Johdotkin näyttäisi olevan kunnossa. JOTEN?????
30.1.2011 13:01
Slerpa_ kirjoitti:Itellä alkoi peltiset raottamaan nopeemmin, ja muistaakseni jossain kirjassa (Tiittanen kai) sanottiin myös että pelliset toimii muuten hyvin, mutta raottaa äkkiä.kyllä nuo karboniitit vaan nopeemmin alkaa raottamaan kun peltiset kokemuksen perusteella
Oliko läpät saman paksuiset?
30.1.2011 18:57
30.1.2011 22:16
HazuKazu kirjoitti:Sopiskohan PV:n valopuola tiikeriin? Tiikerin valopuolan reikäväli on 48mm.