16.4.2013 18:56
henkka37 kirjoitti:kerta täälä on näitä osaavia, niin mulla vaihteeks ongelma. otin sen kurin sielt putkest irti joo onnistu aika hyvin, ja tiiän miten se pääsuutin teoriassa vaihdetaan. (en ole siis vielä vaihtanut isompaa suutinta, vaan vakiosuutin kiinni) ongelma on siis se että kone kuumenee ihan älyttömän nopeasti, ja jäähdytinnesteen lämpötila valo syttyy. kysymys on siis että johtuuko tämä juuri siitä liian pienestä suuttimesta? et jos vaihan sen 80 suuttimen siihe nii loppuuko toi ylikuumentuminen..? kiitos =)
16.4.2013 20:07
16.4.2013 20:41
16.4.2013 22:16
16.4.2013 22:34
Kääntä kirjoitti: Latausongelmaan; toimiiko sähköt muuten normaalisti, siis valot, vilkut jne? Vika voi olla joko jännitteensäätimesä, staattorisa, sulakkeesa tai jossain johdossa. Yleinen paikka on jännitteensäätimen liittimen läheisyydesä.
Yleensä jos vika on joistain noista,nii ongelmia on myös valojen kans.
Yks syys voi olla myös yksinkertasesti vanha pilalla oleva akku.
16.4.2013 22:52
17.4.2013 21:52
sasumeil kirjoitti:Joo älä huudata sitä ennen ku on sopiva suutin. Kun käy laihalla niin se nimenomaan kuumenee -> leikkaamis riski. Kyl sen varmaa joku 10k pitäs ottaaki, hyvällä tuurilla enemmä ku säädöissä-
20.4.2013 14:31
20.4.2013 19:00
21.4.2013 0:42
23.4.2013 18:31
23.4.2013 23:42
24.4.2013 18:23
24.4.2013 22:55
25.4.2013 14:43