Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
30.8.2012 23:35
hei, ei ketään tietäis mistä sais tilattua rieju mrx:n ne prikat koneen rattaisiin, itse yritin kovin etsiä mutta en löytänyt mitään paikkaa missä myytäisiin niitä.
1.9.2012 12:31
Kellä olis galleriassa kuvia katalysaattorin poistosta? Tai antaa hyviä neuvoja.
1.9.2012 12:42
Jos on irtonaisena putken sisässä, niin teet vaan rälläkällä luukun putken kylkeen(sille puolella mikä ei näy ulospäin) ja otat katin ulos. Sitten vaan hitsillä putki kasaan
1.9.2012 12:58
ok, vois sen kyllä ottaa pois ku kolisee siellä nii et koko mopo tärisee
1.9.2012 16:29
Suosittelen millistä laikkaa jos tekee rälläkällä, paksummalla se on vaan vähän hankalampi hitsata kunnolla umpeen. Rautasahalla se taas on vähän hankala tehdä
1.9.2012 17:45
Mikäs saattaa olla vikan riejussa, kun aamulla heitin pikku lenkkiä niin kun tein sellasen suht kovan jarrutuksen niin mopo sammui en ole varma unohdinko kytkimen vai painoinko ryyppyä, mutta se sammui. Sitten hetken päästä ei lähtenyt normaalisti käyntiin kun piti ryypyllä käynnistää ja ei joka kerralla pysynyt käynnissä. Mutta kun pääsin kotiin niin testasin niin se toimii mainiosti varatankilla. Ja bensaa pitäisi kyllä olla normitankissa vielä paljon. Mitä siinä sitten kävi siinä kun olin jarruttanut?
1.9.2012 18:32
JiiÄll kirjoitti:Kellä olis galleriassa kuvia katalysaattorin poistosta? Tai antaa hyviä neuvoja.
Mulla se kyllä tuli sieltä alkukäyrän ja paisarin välistä, missä kurin kuuluis olla. Ei tarvinnut edes paljon avitella.
2.9.2012 12:47
Miksi rieju toimii vain varatankilla? kysyin jo tossa aiemmin mutta kun siihen ei vastata
2.9.2012 13:43
Makezz97 kirjoitti:Miksi rieju toimii vain varatankilla? kysyin jo tossa aiemmin mutta kun siihen ei vastata
bensa lopussa?
D tai sit bensahana tukossa
2.9.2012 13:48
Touko kirjoitti:JiiÄll kirjoitti:Kellä olis galleriassa kuvia katalysaattorin poistosta? Tai antaa hyviä neuvoja.
Mulla se kyllä tuli sieltä alkukäyrän ja paisarin välistä, missä kurin kuuluis olla. Ei tarvinnut edes paljon avitella.
oiskohan mullakin tuo katalysaattori lähtemässä irti ku välillä tulee ääniä ja kiihtyy ku mikä ja kulkee 75km/h ja sit taas välillä kiihtyy laiskasti ja kulkee 70km/h
2.9.2012 17:17
Kyllä, tai se voi olla vaikka jo irti ja tukkia paisaria. Heiluttele putkea, jos helisee niin se on irti.
Mun riejun ex osia
3.9.2012 7:15
hei, ei ketään tietäis mistä sais tilattua rieju mrx:n ne prikat koneen rattaisiin, itse yritin kovin etsiä mutta en löytänyt mitään paikkaa missä myytäisiin niitä.
3.9.2012 12:03
Käyt vaikkapa kaupunkisi lähimmässä yamahan osia myyvässä liikkeessä, ite tein näin ja sain osat viikossa ja hinnasto oli about sama ku easypartsilla
3.9.2012 16:35
tietääkö kukaan mistä niitä kytkinaksilan palautinjousia saa ?
3.9.2012 18:28
Hei kävisköhä tää riejun vakiokaasariin ja onko tietoo mitä kaikkee tulee mukana?
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 576900++96