Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Beta RR-50

25.5.2012 18:04

Mulla on 24mm omatekonen kuri, 10 - 50 välit menee mittarii 68-70 ja vähä yli 60 oikeeta, nopeustauluu mitattu

Re: Beta RR-50

25.5.2012 21:56

NaxHax kirjoitti:Mulla on 24mm omatekonen kuri, 10 - 50 välit menee mittarii 68-70 ja vähä yli 60 oikeeta, nopeustauluu mitattu

Minkä kokonen suutin sulla on?

Re: Beta RR-50

26.5.2012 11:57

95 suutin

Re: Beta RR-50

26.5.2012 20:08

Onko toi 2012 malli kovempi vääntän ku noi vanhemmat mallit? Kysymys on kuultu lähinnä kaverin suusta joten aattelin kysyä. :D

Re: Beta RR-50

26.5.2012 21:01

No periaatteessa juu, kurillisena. Kurittomana ehkä piikin alta, mutta ite piikki tehoineen laimeempi.

Re: Beta RR-50

26.5.2012 23:20

Miten saan puhdistettua tuon takajarru systeemin, ne letkut sun muut koska uskon että se on tukossa?

Re: Beta RR-50

27.5.2012 3:01

Mikä ois vikana kytkimessä ku tyhjää puolet liikeradasta , ja ottaa tosi "epäpehmeästi" eli ei silleinku uutena vaan nykäsee helvetisti vaikka todella hiljaa päästää.. ja ei palaudu kunnolla.. oon koittanu siitä säätää niitä kahta ruuvia siinä vaijerin pääs vaikka mitenkä muttei mikää auta... kytkin vaijeri uusittu noin 2000 km sitte.

Re: Beta RR-50

27.5.2012 14:33

Koska oot vaihteistoöljyt vaihtanu?

Re: Beta RR-50

27.5.2012 16:46

Eihän tuossa betassa tarvia keulan stefojen vaihossa mitään pölysuojia, kun ei minusta tuossa ainakaan semmosia ole, eikä scatterillakaan semmosia näyttäs ees olevan myynnissä?

Re: Beta RR-50

27.5.2012 17:05

Gogge kirjoitti:No periaatteessa juu, kurillisena. Kurittomana ehkä piikin alta, mutta ite piikki tehoineen laimeempi.

Eli kurillisena vääntää paremmin? Onko merkittävää eroa 2011 track malliin, kun tuo 2012 mallin hinta hieman hirvittää? :lol:

Re: Beta RR-50

27.5.2012 17:53

Ulkonäöltään ja tekniikaltaan ei ole suuria muutoksia kuin uusitarrasarja ja jotain muuta pientä hilpettä, suurin ero löytyy pakoputken tehoista, 2011 malli on vielä alakauttasella putkella, joka on huonompi kurillisena mutta paljon parempi kurittomana kuin 2012 malli, Track mallin erona tavalliseen on että löytyy paljon paremmat levyjarrut (vaikka ei siinä normimallissakaan huonot ole), puola vanteet, punainen takaratas ja änkkä ja kai siinä oli vielä jotain muute pientä hienoa :)

Re: Beta RR-50

27.5.2012 19:02

jonitzi kirjoitti:Koska oot vaihteistoöljyt vaihtanu?

huollossa vaihettu noin 1200km sitte.. siel vaihteisto öljyjen seassa oli kuulemma ollu jäähdytys nesteitä.. voisko siinä olla vika?

Re: Beta RR-50

27.5.2012 19:06

Mullakin sama "vika" kytkimessä, ei palaudu kunnolla ja on jäykkä. Ja on juuri vähän aikaa sit vaihdettu vaihteistoöljyt, missähän se vika vois olla?

Re: Beta RR-50

27.5.2012 19:10

NaxHax kirjoitti:Ulkonäöltään ja tekniikaltaan ei ole suuria muutoksia kuin uusitarrasarja ja jotain muuta pientä hilpettä, suurin ero löytyy pakoputken tehoista, 2011 malli on vielä alakauttasella putkella, joka on huonompi kurillisena mutta paljon parempi kurittomana kuin 2012 malli, Track mallin erona tavalliseen on että löytyy paljon paremmat levyjarrut (vaikka ei siinä normimallissakaan huonot ole), puola vanteet, punainen takaratas ja änkkä ja kai siinä oli vielä jotain muute pientä hienoa :)

Eli ei mitään suurta vauhtiin tai kiihtyvyyteen vaikuttavaa eroa näiden kahden track mallin välillä?

Re: Beta RR-50

27.5.2012 20:22

Pixs kirjoitti:Miten saan puhdistettua tuon takajarru systeemin, ne letkut sun muut koska uskon että se on tukossa?

Spriillä putsaantuu ainaki.. rautalangal tmv voi varovasti kaivella. Mutta tuskin se tukossa on.
Aap- kirjoitti:Eihän tuossa betassa tarvia keulan stefojen vaihossa mitään pölysuojia, kun ei minusta tuossa ainakaan semmosia ole, eikä scatterillakaan semmosia näyttäs ees olevan myynnissä?

Miks ne pitäs olla vaihtamassa?? Joka keulas pölysuojat on..
Daxtter kirjoitti:Eli kurillisena vääntää paremmin? Onko merkittävää eroa 2011 track malliin, kun tuo 2012 mallin hinta hieman hirvittää? :lol:

Juurikin niin. On siinä -12 mallissa aika paljon uudistuksia (putki, tankki, katteet, musta kone.. keulassa ja takaiskarissakin saattoi jtn olla), ite ottasin sen.. kerran se vaan kirpasee. Jos siis puhut -11 ja -12 trackista.
Daxtter kirjoitti:Eli ei mitään suurta vauhtiin tai kiihtyvyyteen vaikuttavaa eroa näiden kahden track mallin välillä

On se -11 malli tehokkaampi, mutta tuskin -12 mallikaan ihan hirveesti jälkeen jää.
Catas kirjoitti:Mullakin sama "vika" kytkimessä, ei palaudu kunnolla ja on jäykkä. Ja on juuri vähän aikaa sit vaihdettu vaihteistoöljyt, missähän se vika vois olla?

Paljon ajettu? Jos alkaa tunto menemään kytkimestä, niin kytkinjouset voi olla vaihtokunnossa.. En nyt ihan tajunnut.. mutta jos ei meinaa kytkin alkaa ottamaan kiinni, niin voi olla kytkinlevyt myös kuluneet. Se vaijeri myöskin venyy jonkun verran, sitä kandee ruuvailla hyväksi. Siihen nyt ei mitään juttua ole miten se pitäs säätää, mutta lähinnä sillein että hyvälle tuntuu, johon vaikuttaa eniten se, monella sormella kytkintä käyttää..