25.5.2012 18:04
25.5.2012 21:56
NaxHax kirjoitti:Mulla on 24mm omatekonen kuri, 10 - 50 välit menee mittarii 68-70 ja vähä yli 60 oikeeta, nopeustauluu mitattu
26.5.2012 11:57
26.5.2012 20:08
26.5.2012 21:01
26.5.2012 23:20
27.5.2012 3:01
27.5.2012 14:33
27.5.2012 16:46
27.5.2012 17:05
Gogge kirjoitti:No periaatteessa juu, kurillisena. Kurittomana ehkä piikin alta, mutta ite piikki tehoineen laimeempi.
27.5.2012 17:53
27.5.2012 19:02
jonitzi kirjoitti:Koska oot vaihteistoöljyt vaihtanu?
27.5.2012 19:06
27.5.2012 19:10
NaxHax kirjoitti:Ulkonäöltään ja tekniikaltaan ei ole suuria muutoksia kuin uusitarrasarja ja jotain muuta pientä hilpettä, suurin ero löytyy pakoputken tehoista, 2011 malli on vielä alakauttasella putkella, joka on huonompi kurillisena mutta paljon parempi kurittomana kuin 2012 malli, Track mallin erona tavalliseen on että löytyy paljon paremmat levyjarrut (vaikka ei siinä normimallissakaan huonot ole), puola vanteet, punainen takaratas ja änkkä ja kai siinä oli vielä jotain muute pientä hienoa
27.5.2012 20:22
Pixs kirjoitti:Miten saan puhdistettua tuon takajarru systeemin, ne letkut sun muut koska uskon että se on tukossa?
Aap- kirjoitti:Eihän tuossa betassa tarvia keulan stefojen vaihossa mitään pölysuojia, kun ei minusta tuossa ainakaan semmosia ole, eikä scatterillakaan semmosia näyttäs ees olevan myynnissä?
Daxtter kirjoitti:Eli kurillisena vääntää paremmin? Onko merkittävää eroa 2011 track malliin, kun tuo 2012 mallin hinta hieman hirvittää?
Daxtter kirjoitti:Eli ei mitään suurta vauhtiin tai kiihtyvyyteen vaikuttavaa eroa näiden kahden track mallin välillä
Catas kirjoitti:Mullakin sama "vika" kytkimessä, ei palaudu kunnolla ja on jäykkä. Ja on juuri vähän aikaa sit vaihdettu vaihteistoöljyt, missähän se vika vois olla?