Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
2.10.2011 21:40
Juissade kirjoitti:Mitenkä tosta CRM 50 saa takavilkut irti? Tarviiks vetästä johdot vaa raa'asti poikki? Itse vilkku on mutterilla kiinne mutta entäs johdot? Joku liitin jossain? Sama takavalolla?
kun otat penkin pois, niin näät siinä takaosassa olevat liittimet ne vain nykäset irti toisistaan. Ei näissä tarvitse paljoa voimaa käyttää.
4.10.2011 18:43
mikähän on kun vilkut ei vilku vaan jää vaan päälle palamaan.( ei johdu releestä.).... ja mittariin ei tule kilometrejä eikä nopeutta :O onko kellään ollut mitään vastaavaa?:D
4.10.2011 20:01
__Attee kirjoitti:mikähän on kun vilkut ei vilku vaan jää vaan päälle palamaan.( ei johdu releestä.).... ja mittariin ei tule kilometrejä eikä nopeutta :O onko kellään ollut mitään vastaavaa?:D
Ootko kattonu et kaikki johdot on kiinni maskin takaata, ja että nopeusmittarin vaijjeri ei oo menny mistään kohtaa hajalle, itellä ei ainakaan oo ollu samanlaista onkelmaa
4.10.2011 20:11
Nyt on HM ajettu sisään. Nyt ajattelin piristää sitä hiukan. Kuristushan sijaitsee alkukäyrän ja paisarin liitoskohdassa. Onko holkki hitsattu sinne kiinni ? Ja jos on onko se helppo hitsata takaisin?
4.10.2011 20:38
Holkki ei oo hitsattu kiinne vaan se on "levy" joka on alkukäyrän ja paisarin liitoskohdassa. Putken kiinnikkeet, jouset ja se musta letku irti, ja lopuksi pultit irti. Kuristamaton levy paikalleen ja kasaat takasin.
Viimeksi muokannut Juissade päivämäärä 6.11.2011 22:17, muokattu yhteensä 1 kerran
4.10.2011 21:21
Eikä sitä syynätä ja puunata tarkasti huolloissa jos ei ole hitsattu kiinni, jos siitä olet huolissasi. Tai saattaa myöskin auttaa jos löysää hieman äänenvaimentimen ja paisarin liitos kohtaa jossa on kumirinkula jossa on kiristäjät. Lisäys vain Juissateen viestiin
4.10.2011 21:38
Juu se jäi tosiaan mainitsematta. Suutinta vaihtaessa kannattaa tosiaan olla sitten tarkka. Itsellä meni 1,5h ylimääräistä kun hukkasin kohon sokan
5.10.2011 22:50
Nyt kun sain tuon oman mopon kurittomaksi, vaihdoin mukana tulleen levyn ja 115 suuttimen. Kun mopon käynnistää kone huutaa viimeistä päivää, eli kaasu on pohjassa käytännössä koko ajan. Johtuuko tämä siitä että seosruuvi on säädetty niin, että se saa aivan liikaa bensaa. Vakiosuuttimen ja kurin kanssa kaasaria on säädetty monesti, ja tossa tilanteessa bensan saantiahan yritetään yleensä lisätä, kun suutin on pieni? Eli säädöt perseellään vai jotain muuta fuskuu?
5.10.2011 23:07
katoppa nii se kaasuvaijeri jumittaa siel kaasarin pääs.
5.10.2011 23:16
Joo sulla on se kaasuvaijeri liian kireellä, eli koitappa vetää sitä vaijeria sieltä kaasuttimesta vähän takasipäin, ja kato että se on se muovitappi kunnolla siinä vaijerissa.
6.10.2011 17:03
Itsellä boaa, eikä kulje (vakio)
. Käyköhän liian laihalla? Vai mikä on?
6.10.2011 20:08
Toi booaaus ja laiskuus on täysin normaalia
Hajoot joko siihen tai sitten kuria irti
6.10.2011 20:43
joo itellä kuitenki autto edelleenki siihen seosruuvin säätö.
7.10.2011 14:34
Seosruuvia säädetty ja auttoi aihakin osittain
Kuinka paljon sitä uskaltaa säätää?? Kaveri nimittäin kiristi (paljon) ja kone leipas
7.10.2011 15:42
vissii väärää suuntaa sääntäny jos leiponu..
paljo se nyt on auki ?