Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
4.2.2011 18:13
oon laittamassa 16 millistä sahalorttoa ni mikäs ois sopiva suutin ja oliko siinä imukaulassa joku kuri mikä piti porata isommaks
täl hetkel vakiokassu/pytty/ilmanputsari ja kuriton putki+viri cdi ja 68 suutin
ja ostan suuttimia jos jollain on sopivaa
5.2.2011 23:35
Miten sigman mc8 nopeusmittari kannattaa asentaa mopoon?
5.2.2011 23:47
larmo96 kirjoitti:Miten sigman mc8 nopeusmittari kannattaa asentaa mopoon?
ei siin tarvi ku nippusiteitä,epoksiliimaa ja jotai härpäkkeitä et saa anturin tarpeeks lähelle vannetta ja se magneetti tietty liimataan vanteen reunaan
5.2.2011 23:51
Itse liimasin epoksiliimalla pinnaan sen. Ja se kalibrointi käy niin että eturenkaan ynpärysmitan kirjotat millimetreinä sigmaan.
5.2.2011 23:58
voiko sen magneetin laittaa mihin kohti vaa vannetta
6.2.2011 0:30
Marjakiisseli kirjoitti:Voi
eiks siin muka oo joku kohta ettei se ala heittää?:o
6.2.2011 0:34
Eikös niis magneeteis oo semmonen kolo ja vastakappale minkä avulla sen saa pinnaan kiinni? Sitte vain vie vastaanottimen tarpeeksi lähelle magneettia jollaki kikalla.
6.2.2011 0:41
On mutta mulla ei ollut sitä koska sigma oli mopossa kiinni kun ostin mopon ja magneetti oli laitettu niin että sitä ei tarvittu
|Psychosocial| kirjoitti:
eiks siin muka oo joku kohta ettei se ala heittää?:o
No yhtä monta kertaa se magneetti ottaa siihen anturiin, oli se sitten missä kohtaa vannetta. Tosin en sitten tiedä jos se on laitettu lähemmäs keskiötä niin sillonhan se pyörii käytännössä hitaanpaa se magneetti ja on sitten anturin kanssa kauenmin yhteydessä aina yhdellä kertaa.
6.2.2011 0:50
Marjakiisseli kirjoitti: ja on sitten anturin kanssa kauenmin yhteydessä aina yhdellä kertaa.
tätä minäki mietin, kylhä se juu yhtä monta kertaa menee siit ohi mut joo:D
6.2.2011 10:22
Sillä ei oo väliä misä kohtaa vannetta se magneetti on. Koska se laskee renkaan kierroksia. Ja siitä laskee sitten nopeuden, kun sinne on syötetty renkaan ympärysmitta.
6.2.2011 11:03
Järjellähän ajateltuna se magneettihan pitäs laitaa johonki tiettyyn kohtaan, mut en sit tiiä
6.2.2011 11:30
larmo96 kirjoitti:Järjellähän ajateltuna se magneettihan pitäs laitaa johonki tiettyyn kohtaan, mut en sit tiiä
sama se missä kohtaa se on mutta ihan akselin viereen en laittas ku sit se saattaa viipyä liian kauan siinä anturin kohdalla niiku joku tossa sanoki jo
mut et jos sen magneetin laittaaa pinnaan kiinni ni sit sen anturin alle on laitettava paljon enemmä "tavaraa" et sen anturin saa tarpeeks lähelle sitä magneettia ku mitä sillo jos sen magneetin laittaa vanteen reunaan siihe iha renkaan viereen
nii ja epoksiliima ei mulla ainakaa kestäny pakkasta et tos syksyllä ku tuli nollakelit ni magneetti irtos mut siihe asti kesti hyvi (myös edellisessä mopossa) et joku toinen liima vois olla parempi tiiä sit et mikä
6.2.2011 19:01
Mitä luulette paljo kulkee 70cc pytyl tehoputkel ja 13-52 väleil?
6.2.2011 19:16
jami94 kirjoitti:Mitä luulette paljo kulkee 70cc pytyl tehoputkel ja 13-52 väleil?
villi veikkaus 95km/h ku jo kurittomal putkel ja viri cdillä:kin menee itel 80 sigmaan 11-52 väleillä vitosvaihteella
sinuna laittasin isomman kaasarin tolle isommalle pytylle, itte just ostin 16 mm sahalorton \o/ pitää vaa saaha säätöihin