Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
17.1.2021 23:28
jos on takuu voimassa niin eikös helpoin ole antaa liikkeen hoiitaa mopo kuntoon...
kerkiää sitä sitten roplata kun takuu ohikin.
Ja takuu on ohi jos roplaat ite.
18.1.2021 20:37
Mikäs riejus voisisi olla ku päivällä toiminut niinkuin pitääkin ja pientä lumiensksa kävin heittää, mutta nyt illall yks kaks alkoi välil leijaamaa,välillä ei pysy yhtää käynnissä ja välillä ei tahdo käynnistyä yhtään. Imuvuotoa ei pitöisi olla,bensaa on tankissa ja kaasuvaijeri pelaa niinkuin pitääkin. Että voisiki olla vikana että kaasari tukossa tai sähköissä vettä
19.1.2021 11:19
Lukettuko tulppa?
Millanen ilmaputsari...pääseekö lumihilettä sisään?
19.1.2021 11:30
Tulppa o vaihettu uute ja mahdollisesti on imeny sisään ku vapari kiinni, mutta ei ole mitään vaikutusta jos putsari on irti
19.1.2021 11:34
Et voisiko mahdollisesti olla vaa kaasarissa paskaa tai pääsuutin tukossa
20.1.2021 22:27
se että kaasarissa on paskaa tai suutin on tukossa niin ei kyllä aiheuta leijjailua,joku letku halki tai tiiviste pettää
28.1.2021 17:08
Voiko riejuun laittaa ledibaaria halogeenivalon tilalle ilman erillistä akkua?
28.1.2021 20:20
Ei ledit tiedä onko siellä akkua vaiko eikö.
Ledit sietää yleensä melko laajan jännitealueen kun taas halogeenin teho hiipuu heti jos alle targetin
1.3.2021 22:59
Mitä eroa on riejun cdi bokseissa. Toisessa mc4 20 merkintä ja toisessa pwr409 ...käyvätkö kumpi vaan vm.2014 riejuun?
2.3.2021 21:03
Mulla vm. 2014 rieju mrt...siinä on cdi efi ja boksissa merkintä mc 420. Käykö efi boksi missä merkintä pwr 409 tilalle. Epäilen että cdi rikki kun pätkii kierrokset aina noin samassa kohtaa..
5.3.2021 10:46
jukibuki kirjoitti:Mulla vm. 2014 rieju mrt...siinä on cdi efi ja boksissa merkintä mc 420. Käykö efi boksi missä merkintä pwr 409 tilalle. Epäilen että cdi rikki kun pätkii kierrokset aina noin samassa kohtaa..
Vissii viimene omistaja vaihtanu cdin uuteen euro4 mc420 malliin. Uutena sun riejussas ois ollu se rajotettu 409 tietääkseni. Mc420 on myös rajoitettu
Viimeksi muokannut skiingboi päivämäärä 5.3.2021 13:02, muokattu yhteensä 1 kerran
5.3.2021 10:49
Mopo on drac sm se 2020 ja cdi:nä on efi mc420 rajottava cdi. Porukka o valitellu niitte 2020 malleissa ongelmista kun irrotti b5 johdon. Ootteko ottanu sen irti teiän drac 2020 malleista ja miten on pelannu? Mul o kuriton leovince x fight black, 110 suutin ja reikälevy irti.
5.3.2021 14:22
kamalia nuo uudet vehkeet kun on rajoitetut boxit...
vanhassa ei oo rajoitinta boxissa ollenkaan ja kulkee kuin peto, virittämätön ja heittämällä ohi tuliterästä samanmoisesta.
5.3.2021 16:06
Mikä vois olla vikana, kun mopo tuntuis ottavan kaksi tehopiikkiä? Ensimmäinen, heikko piikki tulee keskikierroksilla, ja sitten ylempänä voimakkaampi, mutta lyhyt piikki. Ennen talvea mopo toimi normaalisti ja voimakas piikki tuli keskikierroksilla ja kesti paljon kauemmin, ja sen takia mopo otti huippujakin paremmin, mutta nyt tehopiikki loppuu kesken eikä mopo jaksa enää vääntää huiputtaessa. Mopon säädöt ovat vaihtelevien lämpötilojen takia vähän hakusessa, mutta ei röpöttele tai leiju kierrokset kuitenkaa. Mopo on 2017 vuoden Drac Supermoto (Rieju MRT Europa), jossa tekniikkana tyhjennetty vakioputki, reikälevy pois, 115 suutin 16mm lortolla ja 12-58 välit.
5.3.2021 23:45
Kaasarissa roska joka blokkaa bensansaantia? Kannattaa toki lähteä purkamaan asiaa siitä, mitä tehtiin tai mikä on muuttunut sen jälkeen kun mopo toimi ongelmitta.