2.10.2020 9:41
2.10.2020 10:22
2.10.2020 14:01
2.10.2020 20:57
3.10.2020 12:06
17.10.2020 3:08
4.11.2020 18:54
4.11.2020 19:09
Vajakki27 kirjoitti:Noni eli mikähän on riejussa vikana kuna vaihdoin uuden sylinterisarja ja tiivisteet. Sitte kun löin riejun käyntiin niin pysy hyvin käynnissä tyhjäkäynnillä mutta kun lähdin ajamaan niin ei kiihtynyt mihinkään ja noin 15m ajon jälkeen sammui. Nyt Lähtee käyntiin mutta ei pysy käynnissä ilman kaasua ja kun yrittää lähteä ajamaan niin ei nouse kierrokset ja sammuu.
5.11.2020 9:28
Riejuvie kirjoitti:Vajakki27 kirjoitti:Noni eli mikähän on riejussa vikana kuna vaihdoin uuden sylinterisarja ja tiivisteet. Sitte kun löin riejun käyntiin niin pysy hyvin käynnissä tyhjäkäynnillä mutta kun lähdin ajamaan niin ei kiihtynyt mihinkään ja noin 15m ajon jälkeen sammui. Nyt Lähtee käyntiin mutta ei pysy käynnissä ilman kaasua ja kun yrittää lähteä ajamaan niin ei nouse kierrokset ja sammuu.
Minkä sylinterisarjan siihe laitoit? Jos joku 70 tai yli nii saattaa olla kampiakselissa vika
5.11.2020 10:25
5.11.2020 22:12
Malagutisti kirjoitti:Joku kiinanpaska?
Miltä tulppa näyttää? Märkä?
Vettä palotilassa?
8.11.2020 23:45
JiiT kirjoitti:Ostin tässä syksyllä vm. 2019 Dracin (Rieju), jossa mittarissa minun ajelut mukaan lukien on nyt vajaa 400 km. Mopo on täysin vakio ja tuntuu aika nuhaiselta ajettavalta kun vauhti hyytyy loivassakin ylämäessä. Haluaisin piristää sitä snadisti. Mopoa tulee ajokokeessa käyttämään toinen henkilö keväällä, joten haluaisin saada jonkin verran lisää vääntöä, että kiihtyvyys olisi parempi eikä hyytymistä mäissä (etenkin 2 päällä) tapahtuisi näin paljon, mutta että ajokokeen vastaanottaja ei hylkäisi suoritusta virityksen takia. Suhteellisen laillisena haluaisin pitää muutenkin, kun pääasiallinen kuski tulee tyttö olemaan.
Tätä foorumia on tullut paljon nyt luettua ja ajattelin, että jos nyt aluksi ottaisi ilmanputsarin reikälevyn pois tai vaihtoehtoisesti tekisin tilalle uuden levyn, jossa virtauspinta-alaa olisi vaikka tuplasti nykyreikiin nähden ja laittaisin vähän isomman suuttimen. Onko tällaisesta mitään iloa ja jos on, niin minkä kokoinen suutin kannattaisi vaihtaa?
Keväällä sitten ajattelin pakopuolen kuristusta porata väljemmäksi, eli sitten taas isompaa suutinta? Tarvitseeko yleensä neulaa säätää vai meneekö ihan vaan suuttimen vaihdolla?
Ja tavoite tosiaan on yleisen käytettävyyden parantaminen, eikä ajonopeuden tarvitsisi nousta kuin 60 km/h korville. Ettei tarttisi pelätä poliisia.
8.11.2020 23:55
10.11.2020 18:41
11.11.2020 11:56