Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
20.6.2011 12:19
Martikaine kirjoitti:no tässä tulee lista: maalaa jarrukilvet, vaiha tanko, heitä toi karvakate sinne mistä sen repäsitki ja hanki toine ja maalaat sen sillai nätisti, etuloksunki vois vaihtaa, maski on ok vaikka en ite siitä tykkääkkää.. nää on sit miu omia mielipiteitä, ei tarvii hermostua
Edit: sulla näyttiki oleva "muutama" kate hopperii, valitse niistä joku hieno
juu on noita kattita pari tuol
vois niistä jokku hioa ja maalata uusiks...
jarrukilvet on kiillotettu....
uus tanko löytys tallista, voisinlaittaa kiinni
tommone:
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... e=704-8202ja tallista löytyy myös maalattu hopperin etuloksu (musta) oisko nätimpi jos löis sen ylös kii, kiinnikkeet on valmiina...
20.6.2011 16:25
Mitkäs ne olkaan hopperin vakiovälitykset ku uuet rattaat vois ostaa.
30.6.2011 17:44
On sellane ongelma omas hopperis et kytkin ei palauta. Pitää työntää se mihin vaijeri tulee alempaan päähän kiinni niin käsineen takaisin. Eilen kun kokeilin mopon kunnostuksen jälkeen niin toimi vielä, mutta tänään aamulla tuli tämä ongelma. Mitä pitäisi siis tehdä ?
1.7.2011 10:40
kasee kirjoitti:On sellane ongelma omas hopperis et kytkin ei palauta. Pitää työntää se mihin vaijeri tulee alempaan päähän kiinni niin käsineen takaisin. Eilen kun kokeilin mopon kunnostuksen jälkeen niin toimi vielä, mutta tänään aamulla tuli tämä ongelma. Mitä pitäisi siis tehdä ?
no onko se jousi mikä on siinä kammessa jonka joudut käsin painamaan takas ku ei palauta ni siinä varressa oleva jousi paikallaan?
1.7.2011 15:46
hopperman kirjoitti:kasee kirjoitti:On sellane ongelma omas hopperis et kytkin ei palauta. Pitää työntää se mihin vaijeri tulee alempaan päähän kiinni niin käsineen takaisin. Eilen kun kokeilin mopon kunnostuksen jälkeen niin toimi vielä, mutta tänään aamulla tuli tämä ongelma. Mitä pitäisi siis tehdä ?
no onko se jousi mikä on siinä kammessa jonka joudut käsin painamaan takas ku ei palauta ni siinä varressa oleva jousi paikallaan?
sen verra osasin itekki tutkiskella että oli se paikallaan
1.7.2011 17:47
nooo,
kasee kirjoitti:hopperman kirjoitti:kasee kirjoitti:On sellane ongelma omas hopperis et kytkin ei palauta. Pitää työntää se mihin vaijeri tulee alempaan päähän kiinni niin käsineen takaisin. Eilen kun kokeilin mopon kunnostuksen jälkeen niin toimi vielä, mutta tänään aamulla tuli tämä ongelma. Mitä pitäisi siis tehdä ?
no onko se jousi mikä on siinä kammessa jonka joudut käsin painamaan takas ku ei palauta ni siinä varressa oleva jousi paikallaan?
sen verra osasin itekki tutkiskella että oli se paikallaan
no onko vaijeri hyvässä kunnossa että ei se tössää siel?
6.7.2011 16:54
Jaahas ei noi valot toimi onkohan siin alakerrasta tulevissa johoissa häikkää ku 5 johtoo menee siihen jatkopalaan ja yks niistä on irti (ohuin musta niistä) joten meneekö se sinne koneen sisälle myös? Siinä oli yhessä ruuvissa semmonen rengasliitin että voisiko se olla siitä myös irronnut.
20.7.2011 19:17
onko hopperin cdi siis samassa ku puolaki??? ku en ikinä oo perehtyny hopperi sähköihi
1.8.2011 18:57
nyt tarttis apuva ja nopeesti
eli mulla on nyt hopperi alakerta levällää ja vaihan siihe sylkkäsarja, eli mitenpäi ton männä kuuluu olla??
ku avasi ton n ise oli reikä imuaukkoopäi ja ohjekirjassa taas mäntä näyttäs oleva toisipäi
nopeita vastauksii ku pitäs päästä ajelee
1.8.2011 20:17
Jos läppäpytty on, joka tietenkin vakiona niin siinä männän "ikkuna" imuaukkoa kohti.
1.8.2011 20:25
tiger96 kirjoitti:Jos läppäpytty on, joka tietenkin vakiona niin siinä männän "ikkuna" imuaukkoa kohti.
kiitoksia tästä oli paljo apua
avasin alakerra ni tuli sellane wtf olo ku siellähä pitäs olla jotai 0,9l öljyä ni oliki vaa jotai vajaa 2desiä ja seki oli vaalee harmaata ku mikä, eli menny pestäessä vettä tiivisteistä läpi ja öljyt varmaa menny jostai kautta putkee ku on nii öljyne, mikähä stefa kannattas uusia että ei söis öljyy?
1.8.2011 20:58
Vetoakselin ja vaihdevivun akselin stefat. samoiten kytkinpuolen kampiakselin stefa. Mulla kävi kerran sillain, oli jotain huonoa tiivistemassaa lohkojen välissä,(varmaan lohkon pultitkin löyhällä), meni öljyt kampikammioon eikä lähtenyt käymään.
3.8.2011 21:37
juh, sylinterisarja momentissaan ja kansi maalattuna, giannelli maalattuna ja vähän muuta pientä....
nyt sitte iski onkeelma ku kytkinremontti tehtiin tossa 3 vuotta sitte ni käynnistyspolkime palautusjousi meni jotenki vituillee eikä palauttanu enää ollenkaa....
eli nyt tarvis saaja apua että mite toi kuuluu laittaa
eli tuleeko kytkinkopassa olevaa ulokkeesee:
vai tohon lohkosta tulevaa tappii??
vähän on harmahkoa öljyä ollut, kolmeen vuotee vaihettu öljyä
3.8.2011 23:08
samantapainen kysymys: jos otan kytkinposken auki ni tipahteleeks siit kiksitsydeemist jotai osii? jos niit alkaa sielt tippuilee ni vien muualle laitettavaks ku kiksin jousi pitäs vaihtaa:D mut jos pakka pysyy kasas ni sit teen ite
4.8.2011 9:58
Hopperman: Se tulee siihen tappiin kiinni, toinen kuva. Muistaakseni
Psychosocial: Kytkimestä ei tipu mitään, kiksistä voi tippua toi ratas mikä on siinä hoppermanin kuvassa mutta se on vain se. Se että osia tippuis ei pitäis olla ongelma mutta vähän hankalaa voi olla saada tota jousta kiristettyä, pitää ruuvata ton tappiruuvin auki ja kiristää ja sitten sisään taas niin että se "lukittuu" oli vähän hankalaa mutta jos vähän miettii niin pärjää kyllä