Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Hm-mopot

15.9.2011 21:03

aape26 kirjoitti:mulla kans derapage rr. ookko koittanu paljo menee mittarii ? ookko koittanu myös sillä 14piikkisellä huippuja ?

No mulla ainaki kulkee kurittomana kaks päällä tasasella 68km/h ja huiput on ollu 74km/h 11 piikkisellä ni siihe vielä 14 etee ni varmaanki yltää 80km/h paremmal puolel ;)

16.9.2011 13:44

kyllää! ookko koittanu paljo sulla kusee mittari ?

16.9.2011 18:26

aape26 kirjoitti:kyllää! ookko koittanu paljo sulla kusee mittari ?

jos mittari näyttää 72 mun alla niin se on joku 65 +- 5km/h

16.9.2011 20:30

Mmites sais helposti vähäse korotettua ku tuntuu et perä ois helvetin matalal.?

16.9.2011 20:48

vilsuqq kirjoitti:Mmites sais helposti vähäse korotettua ku tuntuu et perä ois helvetin matalal.?

Katso aikaisempia sivuja esim Freeridellä on hyvä korotus systeemi joka näköjään toimii. jos ei sovi sinulle niin sitten vain kyhäämään koropalaa.

19.9.2011 19:47

Ihan jepa, mopo ei lähtenyt tänä aamuna käytiin. Kokeilin vielä koulun jälkeen että josko käynnistyisi, noh eipä käynnistynyt. Haettiin uutta tulppaa paikoille. eikä silloinkaan käynnistynyt. Tietäisikö kukaan missä vika voisi piiletä ? :s

19.9.2011 20:00

Bensa loppunu? :D
Kokeilikko työntää käyntii? Lupailiko ees?

19.9.2011 20:40

Zippe- kirjoitti:Bensa loppunu? :D
Kokeilikko työntää käyntii? Lupailiko ees?

Bensaa on tankissa, täytyypä kokeilla työntää eikä edes lupaillut. Kaveri sanos että kaasarissa vois olla jotai roskaa

19.9.2011 21:21

miten se sammu ? käyttäytykö jotenki erilailla ku enne ? onko vieny käytössäsi paljon öljyä ?

19.9.2011 23:06

aape26 kirjoitti:miten se sammu ? käyttäytykö jotenki erilailla ku enne ? onko vieny käytössäsi paljon öljyä ?

Siis ei se käynnistykkään, edellispäivänä mopo toimi vallan mainiosti ja ei ole vienyt mitenkään enemmän öljyä tms. Koitan saada huomenna jotain aikaan 8)

20.9.2011 17:31

Voi helkutti minkälainen "vika"...Olin kiristänyt kytkintä liian paljon jolloinka kytkin oli moottorin mielestä pohjassa joten ei lähtenyt silloin käyntiin, löysäsin ja nyt taas toimii :nolo:

21.9.2011 21:54

Irrottaako teilla muilla tuo Maguran nestekytkin kunnolla? Mulla se ei oikein tahdo irrottaa.

22.9.2011 22:07

Minulla maguran nestekytkin on toiminut ihan hyvin. Ainoa ero vanhaan mopoon oli jossa oli vaijeri kytkin nii tämä nestekytkin ottaa paljon ylempänä. Hyvin on muuten pelannut =)

29.9.2011 16:55

Onko kellää ollu vikaa ton mittarin kanssa. itte kun ajoin sateessa niin ei enää mikää teksti näy taustavalo kyl näkyy,eikä ainakaa vapaanvalo toimi......

2.10.2011 19:40

Mitenkä tosta CRM 50 saa takavilkut irti? Tarviiks vetästä johdot vaa raa'asti poikki? Itse vilkku on mutterilla kiinne mutta entäs johdot? Joku liitin jossain? Sama takavalolla?